Reclame..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Eddy E

Eddy E

19/09/2009 17:58:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 19.09.2009 15:30:
Eddy Erkelens schreef op 19.09.2009 14:56:
Karl schreef op 19.09.2009 13:50:
Deze site is afgeladen onder de reclame, over welke hij het heeft is dus onduidelijk.


Welke reclame???
Blokkeer gewoon alle afbeeldingen van *websocial.nl* en je hebt nergens last van.

Jaja, maar dan blijft het zo dat er allemaal reclame op deze site zit....
In het verleden heb ik ook al in die topics van dat phphulp zo traag is aangegeven dat je dat websocial moet blocken. En dat, dat met Opera heel makkelijk is.


Ik noem het niet voor niets. Want dat is inderdaad 3 klikjes en klaar.
En ja... ik ben ook een Opera-er.
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 19:31:56
 
Joey Drieling

Joey Drieling

19/09/2009 18:06:00
Quote Anchor link
Okay der kune wel wat punte en comas ergens tussen geen idee waar mijn spelling is niet alte best weet spelingcontrole mooie fuctie van opera kan ik niet op mijn G1 zetten ;)
 

19/09/2009 18:16:00
Quote Anchor link
Afra schreef op 19.09.2009 17:06:
Opera FTW, maar nou geen browser wars beginnen en/of offtopic gaan.

@ reclame:

Heb alles nog hier.....



Wel die begin ik wel; dat opera niet de meest gebruikte is kan hem wel de beste maken dus gebruik vanaf nu allemaal opera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





wanneer krijgen de 'leden' van deze site die deze site 'maken' eens inzichten in de kosten baten van deze site; ik ben wel benieuwd hoeveel er wordt verdiend aan die berg reclame en wat deze site aan server en verkeer resources kost
 

19/09/2009 19:59:00
Quote Anchor link
joey schreef op 19.09.2009 18:06:
Okay der kune wel wat punte en comas ergens tussen geen idee waar mijn spelling is niet alte best weet spelingcontrole mooie fuctie van opera kan ik niet op mijn G1 zetten ;)

Tering gast, volgens mij wil je het niet eens. Iedere idioot kan wel op één of twee plekken een punt zetten. Gewoon waar je als je normaal praat (of kan je dat ook al niet?) een pauze houd, een punt neer plakken.
En als je niet normaal kan schrijven, schrijf dan niet op je G1.

Webmakerij schreef op 19.09.2009 18:16:
wanneer krijgen de 'leden' van deze site die deze site 'maken' eens inzichten in de kosten baten van deze site; ik ben wel benieuwd hoeveel er wordt verdiend aan die berg reclame en wat deze site aan server en verkeer resources kost

Inderdaad.
 
Maurice

maurice

19/09/2009 20:14:00
Quote Anchor link
HALLO PHPHULP!
een beetje on topic alstublieft! opera is neit waar het topic over gaat al heet het reclame wil niet zeggen dat je reclame moet maken!
 

19/09/2009 20:20:00
Quote Anchor link
maurice schreef op 19.09.2009 20:14:
HALLO PHPHULP!

Hoioi.
maurice schreef op 19.09.2009 20:14:
een beetje on topic alstublieft! opera is neit waar het topic over gaat al heet het reclame wil niet zeggen dat je reclame moet maken!

Wat moet er dan nog meer ontopic gebeuren? Er is vastgesteld dat die reclame d'r nog gewoon is. En dat je soms wat problemen mee zijn.
Voor de rest lijkt mij inzicht in hoeveel er aan de reclame verdiend wordt best wel heel erg ontopic...
 

21/09/2009 08:56:00
Quote Anchor link
@Karl: Of gewoon Firefox. Je hoeft niet overal Opera te spammen :)
 

21/09/2009 09:07:00
Quote Anchor link
Chris Kortaan schreef op 21.09.2009 08:56:
@Karl: Of gewoon Firefox. Je hoeft niet overal Opera te spammen :)

Misschien moet je gewoon effe lezen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 

21/09/2009 09:13:00
Quote Anchor link
Wel want Opera is gewoon beter!
 

21/09/2009 09:14:00
Quote Anchor link
@Karl: Ging om pagina 1, verdere geneuzel heb ik niet doorgelezen :)
 

23/09/2009 01:51:00
Quote Anchor link
maurice schreef op 19.09.2009 16:30:
opera is wel 1 van de MINST gebruikte Browser :D zie poll :P

Mag ik je er ook nog even op wijzen dat die poll uiterst onbetrouwbaar is.
Volgens mij is het zo dat als je uitlogd en weer inlgod dat je dan opnieuw kunt stemmen, oftewel gewoon je cookie's deleten.
Natuurlijk zeg ik niet dat er express gefraudeerd wordt met die poll, maar er is natuurlijk wel de kans dat er wat verkeerd mee gebeurd.
Ook kan er, geloof ik, iedereen op die poll stemmen. Jammer genoeg gebruikt een heel groot deel van het Internet (ja, hoofdletter, niet het internet) Firefox. Dat betekend dus dat de kans dat er op firefox gestemd wordt veel groter wordt.
Als er een echt eerlijke test zou worden gedaan, dan zouden de verhoudingen veel dichter op elkaar zitten denk ik.
Wat denk ik ook 'het probleem' is, je moet Opera gewoon eerst eventjes een tijdje gebruiken, aangezien het toch een hele verandering is. Dat is precies hetzelfde als met een nieuwe auto of nieuwe fiets. Je moet er eerst even aan wennen.
Verder heb je natuurlijk ook de mensen die van horen zeggen hebben dat ze geen IE (er is an sich niks mis met IE) moeten gebruiken (dus van 'diegene die er wel wat vanaf weet'). Als al die mensen te horen hadden gekregen dat ze Opera zouden moeten gebruiken hadden ze dat ook gedaan.
En als allerlaatste, eigenlijk zegt de aantal gebruikers van Opera niets over de kwaliteit.



(Ja, ik weet het, gigantische bump.)
 
Maurice

maurice

26/09/2009 08:03:00
Quote Anchor link
en ik zag net de reclame weer terug tussen de posts? en nu is hij WEER weg :S
 
Eddy E

Eddy E

26/09/2009 08:04:00
Quote Anchor link
Verschil tussen ingelogd/uitgelogd?
 

26/09/2009 09:28:00
Quote Anchor link
nee auto login dmv cookies. phphulp code is erg brak dus de ene helft van de site denkt dat je al bent ingelogd de andere helft nog niet.
 
Maurice

maurice

27/09/2009 07:58:00
Quote Anchor link
inderdaad heb ik ook gemerkt! moeten echt de codes eens nakijken!
 
Matthias R

Matthias R

29/09/2009 17:41:00
Quote Anchor link
@Rens paar posts geleden

De term 'Algemeen BESCHAAFD Nederlands', en het ondertussen nu meer gebruikte 'Algemeen Nederlands' moet als na te streven standaardtaal voor Vlaanderen worden geschrapt en vervangen door 'Standaardvlaams', het vroeger in de volksmond genoemde, en zo dikwijls verguisde 'schoon Vlaams'.


LOL mijn leerkracht nederlands heeft mij altijd gezegt dat ABN nietmeer gezegt mag worden, maar AN moest genoemd worden.
maar deze loopt percies ook al achter xDD
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.