reclamebanners?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

React Native Developer

De vacature Maybe you'll recognize it. Lots of apps, lots of 'boring' back office systems that don't even get the most out of mobile work. At NAVARA, pioneers who believe in a 'mobile' future are working and are happy to contribute to this. This goes much further than 'just' making an App. You work with the highest standards in the field through constant innovation and growth. Being challenged and challenging others is your second nature. Our customers are the leading multinationals in the Netherlands and ask you for solutions so that they can finally work more efficiently on their smartphone

Bekijk vacature »

Angular Developer

De vacature Heb je een passie voor front-end development met Angular? Ken je Angular van binnen en van buiten en ben je bekend met de valkuilen van Enterprise Applications gemaakt met Angular, dan is deze functie iets voor jou. Als Angular ontwikkelaar ben allereerst een goede en creatieve ontwikkelaar. Bovendien hebben JavaScript, TypeScript, HTML en CSS geen geheimen meer voor jou. In deze functie ben je verantwoordelijke voor de innovatie, realisatie en het beheer van de complexe informatiesystemen voor onze leuke klanten. Hierbij ligt de focus op front-end ontwikkeling werk in Angular, daarnaast beschik je over voldoende kennis van back-end

Bekijk vacature »

Java Developer

De vacature Als technisch software engineer ga je werken aan innovatieve projecten voor de meest vooraanstaande (internationale) R&D bedrijven gevestigd in Nederland. Hierbij kun je denken aan bedrijven actief op het vlak van robotica, landbouw, maritiem & offshore, automotive, olie & gas en renewable energy, maar ook aan diverse innovatieve vooraanstaande kennisinstituten. Je gaat werken aan technische software applicaties zoals het bouwen van interfaces om embedded systemen bruikbaar te maken, simulatie software en/of realtime applicaties. Naast software ontwikkelen wordt van je gevraagd om als consultant actief te zijn: meedenken in het verhogen van de kwaliteit van zowel het product als

Bekijk vacature »

Front-end Developer

De vacature Wij zijn op zoek naar een ervaren Front-end Developer die heerser is in het realiseren van grafische én technische pracht. Je werkt samen met marketing en design om onze campagnes op het gebied van front-end design naar een nóg hoger level te tillen. Bij MailCampaigns hebben we een sterk team van diverse developers die de beste zijn in hun vakgebied. Met front-end, back-end en full-stack developers, maar ook e-mail developers en digital designers. Samen werken zij aan de meest innovatieve en beste e-mail templates, campagnes, landingspagina's, pop-ups en andere digitale tools. Wij vinden echter dat het altijd beter

Bekijk vacature »

Fullstack .NET Developer

De vacature Your role entails being at the start of developing our globally distributed network of fan engagement products. You will work in a team of highly skilled engineers that work closely on our new micro-service oriented platform. Our platform is built upon technologies which are tailored to our use cases. Our main technologies are .NET 5, VueJS (NuxtJS), SQL/NoSQL and ElasticSearch. If you have an affinity with blockchain technology like Solidity, this is a plus. We scale our platform upon serverless, Kubernetes and edge computing solutions. Your daily activities will include: writing structured solid code, implementing software patterns, code

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar

De vacature Als .Net ontwikkelaar bij LISA zorg je er voor dat onze klanten - sportverenigingen - gebruik kunnen maken van slimme applicaties. Je denkt mee, ontwerpt, ontwikkelt, beheert en onderhoudt de LISA producten en daarmee zorg je ervoor dat bonden, verenigingen en leden met plezier gebruik kunnen maken van de applicaties. Functie eisen Innovatief leergierig samenwerken secuur Jouw belangrijkste taken 1. Pro-actief meedenken in de ontwikkeling van diverse applicaties 2. Vacature .Net ontwikkelaar Cooder.nl 3. Implementeren, testen en integreren van componenten in het platform 4. Selecteren en adviseren over de inzet van nieuwe technologieën en methodieken 5. Gedeeltelijk vanuit

Bekijk vacature »

Banner Front-End Developer

Werken aan de zichtbaarheid van een van de snelst groeiende bedrijven van de Benelux? Wat doe je als Banner Front-End Developer bij Coolblue? Laat jij trots aan iedereen de Banners zien die je voor Coolblue hebt geschreven via HTML, CSS en Javascript? Dan wacht deze vacature op jou! Ook Banner Front-End Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Schrijven van HTML, CSS en Javascript waarmee je in snel tempo nieuwe modules maakt. Het bedenken van schaalbare modules die voor alle 35000 producten werken Volgen van webinars om zo jouw

Bekijk vacature »

PHP Developer

De vacature In deze diverse functie als PHP ontwikkelaar ben je verantwoordelijk voor de innovatie, realisatie en het beheer van de complexe informatiesystemen voor een van onze leuke klanten. Als developer achterhaal je proactief de behoeften en wensen van de gebruikers binnen de organisatie. Deze vertaal je naar functionele en technische ontwerpen, afhankelijk van de omvang van het project. Vervolgens realiseer, programmeer en test je je oplossingen, om daarna samen met je klant te bespreken of het gewenste resultaat bereikt is Functie eisen We zijn op zoek naar een PHP ontwikkelaar die: Een relevant diploma heeft op minimaal HBO niveau;

Bekijk vacature »

Junior Python Developer / Data Scientist @ Den Haa

2021-11-09 iSense Junior Python Developer Data Scientist Heb jij een afgeronde WO opleiding in de beta hoek en heb je tijdens je studie al ervaring opgedaan met Python? Zou je graag binnen een vooruitstrevende financiële instelling aan de slag gaan met complexe data vraagstukken? Reageer dan snel! ISGO46833-3 Nieuw Organisatie Onze klant biedt financiële dienstverlening aan organisaties binnen de non-profit sector. Hierbij kun je denken aan overheden en instellingen met een maatschappelijk belang. In vergelijking met andere financiële dienstverleners staan zij er bijzonder goed voor. De organisatie heeft een open cultuur met vrij korte lijnen. Daarnaast zijn duurzaamheid en betrouwbaarheid

Bekijk vacature »

Front End Developer

De vacature Jouw rol als Front End Developer is het doorontwikkelen van het chatbot portaal waarin onze klanten zelf hun bots bouwen en beheren. Denk aan het visualiseren van data, het optimaliseren van een flow builder en het no-code koppelen van API’s van partners. Je bent eager, nieuwsgierig en je hebt heldere ideeën over hoe je jouw software ontwerpt. Je vindt het leuk om jouw technische kennis te delen met het team en draagt graag bij aan gesprekken over design, frameworks en architectuur. Procesmatig werken zit in je DNA, evenals denken vanuit gebruikersperspectief. Je hebt minimaal twee jaar relevante ervaring

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer - Banking

Do you embody the Agile principles? Do you have passion for innovation and get motivated by complex challenges and innovative solutions? Are you ready for working with state of the art technology stacks? Do you have enough experience to quickly and adaptively deploy new frameworks and tools for our customers? Your day-to-day activities As an experienced full stack Java Developer you design, develop and test software systems and applications. You know what the software system of the client needs to do and you find ways to improve and revolutionize them. You create software tailored to the clients’ specific needs. High

Bekijk vacature »

Teamlead PHP/Laravel ontwikkelaar

De vacature Als Teamlead PHP/Laravel ontwikkelaar ga je werken op verschillende projecten voor uiteenlopende klanten in diverse branches. Eén van deze projecten is een next-gen fintech platform die met jouw hulp naar het volgende niveau wordt gebracht. Jouw ervaring en competenties worden ingezet binnen het gehele ontwerp- en ontwikkeltraject. Je ontwikkelt en implementeert nieuwe functionaliteiten binnen een high-load en high-performance omgeving. Hierbij werk je nauw samen met de klant. Je stuurt daarnaast het lokale en internationale team van front- en back-end ontwikkelaars aan. We verwachten dat je in staat bent snel nieuwe zaken op te pakken en eigen te maken.

Bekijk vacature »

AWS Cloud Developer bij PostNL

AWS Cloud Developer Den Haag HBO/WO IT Professional PostNL wil 'digital at the core' zijn en daarom staan we aan de voorgrond van de transformatie naar een Logistiek Tech bedrijf waarin data, technologie en een engineering cultuur een sleutelrol spelen. Als AWS Cloud Developer maak jij impact op deze transformatie door mee te werken aan een veilige, state of the art cloud (native) omgeving in AWS. Wat ga je doen? De groeiende pakkettenstroom bij PostNL leidt tot een steeds complexere operatie. Dat vereist een intelligente aansturing. Daarom werken we binnen de business unit “Digitale Ketensturing” aan het digitaliseren van onze

Bekijk vacature »

Outsystems developer - Energietransitie

Outsystems developer - Energietransitie Categorie: Software Development/ Engineering Regio/Locatie: Rotterdam, Zuid-Holland, Netherlands Vacaturenummer: J1021-3710 Type dienstverband: Full Time Functiebeschrijving: Ben jij een ervaren Outsystems developer met de skills om te luisteren, te analyseren en te inspireren? Dit is een uitgelezen kans om je aan te sluiten bij een snel groeiend team binnen CGI. Vanuit het team leveren we IT-projecten die de levens van miljoenen mensen raken! Wat ga je doen? Als OutSystems developer ontwikkel en implementeer je binnen ons team nieuwe applicaties, verbeter en onderhoud je de prestaties van bestaande applicaties en werk je aan diverse projecten van onze klant.

Bekijk vacature »

Frontend Developer

De vacature Als front-end developer bij Synerg-e is je primaire taak het onderhouden en uitbreiden van de bestaande webapplicaties en ontwerpen, het implementeren van technische interfaces, het aandragen van initiatieven en opzetten van en meewerken in multimedia projecten. We zoeken een enthousiaste vakman of -vrouw. Je bent gedreven, voelt je betrokken en je hebt een gezonde interesse in vooruitstrevende internettechnieken. Je bent geïnteresseerd in het front-end vak en dus verknocht aan JavaScript, HTML, CSS, en moderne front-end frameworks. Je bent een programmeur en houdt van het elegant oplossen van problemen. Functie eisen Beheersing van front-end-technieken als jQuery, Javascript, XML, JSON,

Bekijk vacature »
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

20/09/2019 14:09:06
Quote Anchor link
Zie ze vaker voorbij komen hier, banners met bekende kopstukken.

Marco Borsato, Barney, en nu Mel Gibson.

Volgens mij betrof dit Bitcoinzwendel. Staat mij een artikel bij uit de krant waarbij iemand getild was voor tienduizenden euro's.

Ik snap dat je niet altijd controle hebt over de content die voorbij komt maareh, zit PHPhulp zo om cash verlegen dat deze zich op deze manier prostitueert voor dit soort bagger?

Ik kon de advertentie niet rapporteren zoals voorheen wel mogelijk was geloof ik. Is PHPhulp inmiddels in zee gegaan met een andere adverteerder?
Gewijzigd op 20/09/2019 14:54:45 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2021 03:12:26

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/09/2019 14:35:13
Quote Anchor link
Ik zie die banners niet, en enkel de Google Adsense met fatsoenlijke banners. Waar zie je deze dan? Is je computer wel clean?
Gewijzigd op 20/09/2019 14:36:00 door - Ariën -

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

20/09/2019 14:50:19
Quote Anchor link
Wow, is dat serieus je eerste reactie?

Je trekt mijn observatie in twijfel en impliceert dat mijn computer geïnfecteerd zou zijn?

Nice.

Ok, als er weer eentje voorbij komt maak ik wel een screenshot goed?

Heb jij een precies overzicht van wat er aan reclame voorbij komt dan? Of heb jij toegang tot de broncode van deze site? In dat geval is er genoeg te doen.

EDIT: dat duurde niet lang:
http://fangorn.thijma.nl/images/phphulp/bitcoin-banner.png
You're welcome.
Gewijzigd op 20/09/2019 14:53:42 door Thomas van den Heuvel

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/09/2019 15:01:53
Quote Anchor link
Die zijn niet van Google Adsense, volgens mij. Ik krijg ze niet te zien. Kijk eens met de inspectietool waar ze vandaan komen?

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

20/09/2019 15:11:05
Quote Anchor link
Dat wordt lastig, want deze komt echt maar sporadisch voorbij. Zal het in de gaten houden.

Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

20/09/2019 16:30:31
Quote Anchor link
Ik zie ze in ieder geval ook niet *kuch* PiHole *kuch* AdBlockPlus *kuch*

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

20/09/2019 17:44:09
Quote Anchor link
@Rob: Jij boefje! :-P
@All: Maar ik vind het opvallend dat ik op de screenshot geen vierkantje rechtsboven zie. Ook in de source wordt er gewoon gebruik gemaakt van AdSense. Maar mocht het weer gebeuren, dan zie ik graag waar het vandaan komt. Mogelijk toch via AdSense en onderdrukken ze de report-knop weg? Geen idee.....
Gewijzigd op 20/09/2019 17:46:22 door - Ariën -

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

23/09/2019 22:34:09
Quote Anchor link
Ik heb de afgelopen paar dagen opgelet, en heb alleen Google Adsense reklame's gezien op PHPhulp, en niks wat met zulke zwendel te maken heeft. Ik zie er geen uitleg-icoontje rechtsboven op staan, dus is het naar mijn idee iets anders.

Mocht je het nog een keer gezien hebben, dan ben ik benieuwd waar het vandaan komt. Of lift je mee op een schimmig netwerk die misschien Google Adsense lijkt te replacen met zulke crap?
Gewijzigd op 23/09/2019 22:35:42 door - Ariën -

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

17/04/2020 16:42:47
Quote Anchor link
Neen.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

23/04/2020 17:28:01
Quote Anchor link
Ik heb ze hier nog nooit gezien, maar wel een enkele keer op een andere site.

Het was Google Adsense, maar gezien de korte tijd vermoed ik dat dit snel geblokkeerd was binnen het reclamenetwerk. Ik zie niet dat PHPhulp dit serieus zou doen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.