Record toevoegen, recordlijst vernieuwen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michiel

Michiel

01/06/2007 16:47:00
Quote Anchor link
Ik heb een pagina met vanboven

--- records weergeven

En onderaan

-- Record toevoegen met een formpje

Nu als ik een record toevoeg zie ik dit vanboven niet verschijnen (wel als ik de url handmatig vernieuw (NIET OP F5 of het is een dubbelpost...)...

Dit script is onderdeel van een admin toevoegdeel dus ik heb geen zin om er ajax in te verwerken.

Is er een manier nadat ik iets toegevoegd heb dat ik de pagina automatisch kan opnieuw laden zodat mijn records worden weergegeven? zonder te dubbelposten of handmatig de pagina steeds moet hernieuwen?
 
PHP hulp

PHP hulp

21/05/2024 22:15:05
 
- SanThe -

- SanThe -

01/06/2007 16:57:00
Quote Anchor link
<head>
<title>...</title>
<meta http-equiv='expires' content='0'>
<meta http-equiv='pragma' content='no-cache'>
</head>
 
Michiel

Michiel

01/06/2007 17:04:00
Quote Anchor link
Euhm neen dit helpt niet ;) Dit zorgt er toch gewoon voor dat er geen cache versie op je pc wordt opgeslagen...

Wat ik wil is dat de pagina wordt vernieuwd na het toevoegen van een form (dit zorgt voor een wijziging van een record, en die record staat vanboven in een hele lijst weergegeven.

Is meer een header functie lijkt me maar ik geraak er niet echt aan uit... :(
 
RT

RT

01/06/2007 17:08:00
Quote Anchor link
Na het toevoegen gewoon verversen? Anders, ajax inbouwen is 2 minute werk.

reload met js: location.reload(true);
 
- SanThe -

- SanThe -

01/06/2007 17:09:00
Quote Anchor link
Als je op verzenden klikt en de gegevens bijwerkt in de database dan laadt de pagina toch opnieuw. Dus moet je bovenstaande html gebruiken.
 
Michiel

Michiel

01/06/2007 17:22:00
Quote Anchor link
Ok bedankt voor de hulp
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.