Regex: Geen verschil Klein en Groot

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

GreatSlovakia

GreatSlovakia

31/12/2005 14:50:00
Quote Anchor link
@Mitch: Dat hekje gebruik ik uit gewoonte, en aangezien ik er nog nooit last van heb gehad maakt het me ook niet echt uit.

Het case insensitive maken is me nu 100% zeker gelukt:
$contents = preg_replace("#\[style=(bgColor|fgColor|linkColor|vlinkColor)?\](\#([0-6a-fA-F]{6})|([a-zA-Z])*)\[/style\]#i","<script type='text/javascript'>document.$1 = '$2'</script>",$contents);

Maar er komt direct een nieuw JS probleem naar boven; aangezien document.bGcOlOr = 'COLOR' in JS niet werkt. Dus ik probeerde het volgende, maar:
-Het werkt niet.
-Als het zelfs ZOU werken heb ik er niets aan aangezien JS document.bgcolor = 'COLOR' niet begrijpt.

$contents = preg_replace("#\[style=(bgColor|fgColor|linkColor|vlinkColor)?\](\#([0-6a-fA-F]{6})|([a-zA-Z])*)\[/style\]#i","<script type='text/javascript'>document.".strtolower('$1')." = '$2'</script>",$contents);
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 05:49:36
 
Burdy

Burdy

31/12/2005 15:11:00
Quote Anchor link
Misschien is het een goed idee als je hier een voorbeeld van je inputstring geeft en wat je precies als outputstring verwacht.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.