Registratie gegevens probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »
Johan

johan

29/01/2008 13:44:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een probleem en voor jullie is het vast niet zo moeilijk.
De bedoeling is als klanten registeren dat ze gelijk door verwezen worden naar de reserveer pagina waar gegevens werkt worden. Alleen de Klant ID word niet mee genomen.
Het werkt wel gewoon in de volgorde van inloggen>reserveer pagina.

Op welke manier zorg ik ervoor dat de reserveer pagina weet wie de klant is dat zich net heeft geregisteerd en dan de juiste klant_id krijgt.

Edit:
Bedankt voor jullie moeite, ik ga nu proberen het beter te maken. En dan volgends de manual op de site, die heb ik trouwens al door gelezen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Johan
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 04:39:46
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/01/2008 13:48:00
Quote Anchor link
Na het uitvoeren van de INSERT query voor het registreren kun je met mysql_insert_id() het laatst gegenereerde id ophalen. Dit is dan dus het id van de laatst geregistreerde gebruiker en kun je gebruiken op de pagina waar je de gebruiker naartoe stuurt.
 
Frank -

Frank -

29/01/2008 13:51:00
Quote Anchor link
session_register() ? Waar heb je dit script opgegraven? Al sinds jaar en dag wordt $_SESSION[] gebruikt, session_register() kan zelfs voor grote problemen zorgen.

Pas je script dus even aan, zie ook de php-handleiding over dit onderwerp.
 
- wes  -

- wes -

29/01/2008 13:57:00
Quote Anchor link
johan schreef op 29.01.2008 13:44:
Verder werken de sites met een database.


well thats a little vague isnt it.
grijp je niet iets te hoog voor iemand met minimale kennis van zaken?
 
Johan

johan

29/01/2008 13:58:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
}else{
$query1="INSERT INTO inloggegevens (gebruikersnaam, wachtwoord, emailadres)";
$query1 .= "VALUES ('$gebruikersnaam','$wachtwoord','$emailadres')"; mysql_insert_id();
$query2="INSERT INTO klanten (telefoonnummer, achternaam, tussenvoegsel, voornaam, datum)";
$query2 .= "VALUES ('$telefoonnummer','$achternaam','$tussenvoegsel','$voornaam',CURRENT_DATE());";
$result1 = mysql_query($query1)or die ("FOUT: " .mysql_error());
$result2 = mysql_query($query2)or die ("FOUT: " .mysql_error());
$tekst = "Bedankt voor uw aanmelding.<br>
u kunt nu <a href=\"login.php\">inloggen</a>"
;
die ($tekst);}}
?>


Ik had het al geprobeerd alleen snap niet percies hoe het werkt. Zo heb ik het nu gedaan. en de melding is nu FOUT: Duplicate entry '0' for key 1.

Kunt u me uitleggen hoe ik precies die code moet toepassen alvastbedankt:)
 
- wes  -

- wes -

29/01/2008 14:12:00
Quote Anchor link
Johan, ik wil niet lullig doen
of eigenlijk wel

punt is dat je iets probeerd te maken waar je zelf alleen maar met gokken een bijdrage aan levert. Je hebt geen kennis van wat je wil maken en je begrijpt PHP gewoon niet. Daarbij heb je , aan je laatste error te zien, ook geen kaas gegeten van database en tabellen opbouw.

Begin bij het begin

wat jij wil nu is NIET het begin
 
Johan

johan

29/01/2008 14:19:00
Quote Anchor link
Het is gewoon een eindopdracht, maakt niet zoveel uit als het maar werkt. Ik ken de basis vaardigheden van php. Het script werkt wel als je inlogt met het inlog.php dan staat klant_id erwel. Dus het enige wat niet werkt registeren en dan naar de reserverings pagina gaan zodat hij klant_id aangeeft. Dan is klaar, dus als u me nu ff helpt met een stukje script zijn we allebijde tevreden.
 
- wes  -

- wes -

29/01/2008 14:22:00
Quote Anchor link
- zeg maar je, ik ben je moeder niet

- je kent de basisvaardigheden? misschien nu werken aan je engels zodat je Duplicate entry '0' for key 1 kan vertalen en het antwoord al weet...

- als het maar werkt? goede instelling... not

- eindopdracht? van school dan neem ik aan. Het is vast niet de bedoeling dat je andere mensen je huiswerk laat maken, of nog erger , je eindproject.

'dus als je nu gewoon met je luie reet PHP gaat leren, zijn we allebijde tevreden'
 
Frank -

Frank -

29/01/2008 14:26:00
Quote Anchor link
eindopdracht? En dan nog session_register() in je code? Dan ben je gezakt.

Helaas, pindakaas.
 
Johan

johan

29/01/2008 14:39:00
Quote Anchor link
Ik vraag om hulp, 99% is toch al klaar.Dus laat me huiswerk niet maken. Jullie zeiken me gewoon af. Ik ben toch beleefd. En dat session_register staat zo in ons boek. Ben geen php expert, maar als jullie niet willen helpen zeg het dan gewoon.
 
- wes  -

- wes -

29/01/2008 14:43:00
Quote Anchor link
Ik wil je wel helpen, maar je wil het zelf niet kunnen, en helaas voor jou is dat mn enige criterium om iemand wel of niet te helpen
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/01/2008 14:45:00
Quote Anchor link
Een voorbeeldje:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<?php
$sQuery
= "
    INSERT INTO inloggegevens
    (
        gebruikersnaam,
        wachtwoord,
        emailadres
    )
    VALUES
    (
        '"
.$gebruikersnaam."',
        '"
.$wachtwoord."',
        '"
.$emailadres."'
    )
"
;

if(!$rResult = mysql_query($sQuery))
{

    trigger_error(mysql_error().'<br />In query: '.$sQuery);
}

else
{
    $iGebruikerId = mysql_insert_id();
    // Nu kun je verder gaan werken met deze variabele
}
?>

Overigens zit je waarschijnlijk met een nog veel groter probleem en dat is je datamodel. Wat is namelijk je onderlinge relatie tussen de inloggegevens tabel en de klanten tabel? Of met andere woorden: hoe weet jij welke inloggegevens bij welke klant horen?

Ik zie nergens een foreign key waar je mee zou kunnen gaan werken, dus is er geen koppeling mogelijk. Resultaat: een los hoopje zand, meer niet...

ps. Die duplicate key zal overigens veroorzaakt worden doordat je op een bepaalde kolom geen auto_increment aangebracht hebt. Maar goed, van je hele datamodel klopte al weinig, dus daar moest je al naar kijken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
Frank -

Frank -

29/01/2008 14:57:00
Quote Anchor link
johan schreef op 29.01.2008 14:39:
En dat session_register staat zo in ons boek.

En dan een stukje uit de handleiding:
Quote:
Caution
If you want your script to work regardless of register_globals, you need to instead use the $_SESSION array as $_SESSION entries are automatically registered. If your script uses session_register(), it will not work in environments where the PHP directive register_globals is disabled.

Er wordt dus verwezen naar register_globals, laten we dat er ook even bijpakken:
Quote:
register_globals boolean
Whether or not to register the EGPCS (Environment, GET, POST, Cookie, Server) variables as global variables.

As of » PHP 4.2.0, this directive defaults to off.

Please read the security chapter on Using register_globals for related information.

En dan de security chapter:
Quote:
When register_globals = on, our logic above may be compromised.


Kortom, register_globals moet al sinds een jaar of 5 uit staan en dus kun je niet met session_register werken. Staat de boel nog aan, dan is jouw script zo lek als een mandje en kan binnen 10 tellen worden gehackt. Al is hacken dan wel een erg groot woord, een kind van 4 kan dit nog doen.

Mijn conclusie: Jullie gebruiken een bijzonder slecht boek dat al járen achterloopt. Klein gokje: Een boek van Peter Kassenaar?

Tip: Informeer je docent en wijs hem op de handleiding op php.net. Daar staat alles haarfijn uitgelegd.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Johan

johan

29/01/2008 15:29:00
Quote Anchor link
Klopt dat boek is uiteraard van Peter Kassenaar. Ben ff weer bezig geweest. en het volgende heb ik uitgewerkt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
}else{
$query1="INSERT INTO inloggegevens (gebruikersnaam, wachtwoord, emailadres)";
$query1 .= "VALUES ('$gebruikersnaam','$wachtwoord','$emailadres')";
if(!$Result = mysql_query($Query))
{
trigger_error(mysql_error().'<br />In query: '.$Query);}
else{$GebruikerId = mysql_insert_id();
$query2="INSERT INTO klanten (telefoonnummer, achternaam, tussenvoegsel, voornaam, datum)";
$query2 .= "VALUES ('$telefoonnummer','$achternaam','$tussenvoegsel','$voornaam',CURRENT_DATE());";
$result1 = mysql_query($query1)or die ("FOUT: " .mysql_error());
$result2 = mysql_query($query2)or die ("FOUT: " .mysql_error());
header("Location: reservering.php");
}}
?>


Ik heb die variabelen de naam aangepast, maar zoals ik nu begrijp heeft $GebruikerId nu de waarde van de gebruikersid (bijv. 1 of 2).

Zo moet ik die anderen session_register vervangen?
$_SESSION["gebruikersnaam"] = "$Variabele.";

En in me database heb ik de id die voor de klanten_id word gebruikt auto_increment.
 
Frank -

Frank -

29/01/2008 15:36:00
Quote Anchor link
inderdaad, dat lijkt er meer op.

$_SESSION["gebruikersnaam"] = "$Variabele.";
mag wel worden
$_SESSION["gebruikersnaam"] = $Variabele;

dus zonder overbodige quotes.

Dan de code, dat kan veel duidelijker:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
<?php
// waar komen de variabelen in de queries vandaan?
$query1 = "
    INSERT INTO
        inloggegevens (
            gebruikersnaam,
            wachtwoord,
            emailadres)
    VALUES (
        '"
.$gebruikersnaam."',
        '"
.$wachtwoord."',
        '"
.$emailadres."'
    );
"
;
if(!$Result = mysql_query($Query)){
    trigger_error(mysql_error().'<br />In query: '.$Query);
}

else{
    $GebruikerId = mysql_insert_id();
}

$query2="
    INSERT INTO
        klanten (
            telefoonnummer,
            achternaam,
            tussenvoegsel,
            voornaam,
            datum
        )
    VALUES (
        '"
.$telefoonnummer."',
        '"
.$achternaam."',
        '"
.$tussenvoegsel."',
        '"
.$voornaam."',
        CURRENT_DATE()
    );
"
;
$result1 = mysql_query($query1)or die ("FOUT: " .mysql_error());
$result2 = mysql_query($query2)or die ("FOUT: " .mysql_error());
header("Location: reservering.php");
exit(); // altijd gebruiken na een header-location!
?>

Ik vraag me wel af waar de input vandaan komt, vele variabelen worden hier nergens gedeclareerd of beveiligd. Gebruik je wel ergens mysql_real_escape_string() en $_POST-variabelen?
 
Frank -

Frank -

29/01/2008 15:37:00
Quote Anchor link
ps. Waarom voer je $query1 eigenlijk 2x uit? Dat lijkt mij niet goed!

Edit: Ik ga hier de mist in met $Query, $query1 en $query2... Waar komen deze variabelen allemaal vandaan en wat is het doel?

Pps. Een TRANSACTION lijkt mij op zijn plaats, mocht 1 query mislukken, dan wil je ze allemaal ongedaan maken. Je wilt niet met rotzooi in je database blijven zitten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/01/2008 15:41:00
Quote Anchor link
Je doet niets met de code die ik je gaf? De code die je nu gebruikt is ontzettend onoverzichtelijk en ziet er gewoon niet uit. Je helpt jezelf er echt niet mee.

Waar haal je bijvoorbeeld de variabele $Query van regel 5 vandaan? Verder zal je datamodel waarschijnlijk ook nog niet in orde zijn. Als dat wel het geval zou zijn, zou je het insert_id hoogstwaarschijnlijk gebruiken in de tweede insert query.

Mijn tip: vergeet dit voor nu en ga eerst eens echt leren script. Hoe lullig het ook klinkt, maar dit lijkt helemaal nergens op. Ik kan me ook niet voorstellen hoe een docent die trots is op zijn vak, jullie dit aan durft te leren!

Deze twee handleidingen zullen je in ieder geval een goede basis geven:
PHP Beginnershandleiding
SQL Beginnershandleiding
 
Frank -

Frank -

29/01/2008 15:48:00
Quote Anchor link
@Blanche: Deze docent heeft zijn leerlingen al met een achterhaald boek van Peter Kassenaar het bos ingestuurd... Dat boek is alleen goed om de open haard of BBQ aan te maken, verder is het een waardeloze verzameling papier.

Zie ook deze discussie op PHPfreakz waar de schrijver ook aangeeft dat hij hier de fout is ingegaan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.