RemcoHannen.nl Sitehulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Remco

Remco

27/07/2006 18:43:00
Quote Anchor link
HAllo,

Ik heb sinds Juni een startpagina met sitehulp. Maar ik kan eigenlijk ook wel wat hulp gebruiken.
Kunnen jullie tips geven over hoe de beter kan worden en bekender?

Voor een waarderering geef aub een cijfer tussen 1-10 Met uitleg waarom je dat gekozen hebt.

Bij voorbaat dank,

mcg,
Remco

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 14:44:41

Jelmer -

Jelmer -

27/07/2006 18:58:00
Quote Anchor link
Voor de klikkers:
http://RemcoHannen.nl

Jan geen

Jan geen

27/07/2006 18:58:00
Quote Anchor link
ik zie het nut eerlijk gezegt niet echt in van de site? volgens mij is er niet egt iemand die hier op zit te wachten... hoop dat ik niet te hard ben :\ als je iets hebt wat de mensen willen komt die bekendheid meestal vanzelf wel.

misschien kan je proberen in google wat hoger te komen met keywords en description. veel linkjes rondstrooien bij andere webmasters...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan geen

Joren de Wit

Joren de Wit

27/07/2006 19:12:00
Quote Anchor link
Ik zie dat je andere websites beoordeelt op o.a. taalfouten. Begin dan eerst eens met het corrigeren van de vele taalfouten op je eigen site, dat komt in ieder geval iets professioneler over...

Daarnaast zal jouw site ook geen schoonheidsprijs winnen als het om de html code gaat. Als ik alleen al naar de source van de index kijk, open je bijvoorbeeld op willekeurige plaatsen de <html> tag (meerdere keren) en sluit je hem zelfs een keer teveel. Ik gok dat dit komt doordat je php includes gebruikt hebt met pagina's die ook een html tag bevatten. Daar moet je dus wel even naar kijken...

Daarnaast heb je net een nieuwe lay-out online las ik in het nieuws? Je gebruikt echter nog wel tabellen voor je layout. Als je het echt goed wilt doen bouw je je site op met behulp van CSS, tabellen zijn namelijk niet bedoeld voor een layout, maar voor het ordenen van gegevens...

Frank -

Frank -

27/07/2006 19:25:00
Quote Anchor link
Het is al gezegd, maar hier nog even de bevindingen van www.w3.org over de kwaliteit van jouw html-code: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fremcohannen.nl%2F

En dit is toch wel het ernstige probleem: No DOCTYPE found!

Luke Banning

Luke Banning

27/07/2006 19:38:00
Quote Anchor link
Inderdaad,
Als je aan sitekeuring doet mag je op zijn minst verwachten dat je je eigen site goed/perfect maakt.
In ieder geval geen taal fouten e.d.
Gr.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

27/07/2006 19:40:00
Quote Anchor link
Voor de statistieken 20 fouten vind w3c

Remco

Remco

27/07/2006 22:05:00
Quote Anchor link
Allemaal wel fijn maar ik had het eigenlijk niet over die site maar over http://www.remcohannen.nl/sitehulp

Remco

Remco

27/07/2006 22:11:00
Quote Anchor link
Blanche:
Daarnaast heb je net een nieuwe lay-out online las ik in het nieuws? Je gebruikt echter nog wel tabellen voor je layout. Als je het echt goed wilt doen bouw je je site op met behulp van CSS, tabellen zijn namelijk niet bedoeld voor een layout, maar voor het ordenen van gegevens...

Ik ben pas een beginner met php en css. Ik moet het dus nog gaan leren. Ik neem niet aan dat jou eerste site met php erin verwerkt meteen er toppie uitzag.
Dat geld trouwens voor iedereen. Ik begin net met php en met dreamweaver. Dus ik moet alles nog ontdekken. Dus het komt allemaal wel goed.
En de lay-out is er pas vanaf gisteren online.

Frank -

Frank -

27/07/2006 22:19:00
Quote Anchor link
php heeft helemaal niets met layout te maken. Dus ook niets met html en/of css. Of jij nu wel of niet met php over weg kunt, maakt dus niets uit voor het design. En jij vraagt hier commentaar op jouw website, niet op jouw php-kunsten. Je kunt dus ook commentaar op het design en de html/css verwachten. Dat is wat men kan zien, jouw php-code kan niemand inzien.

En dat je Dreamweaver gebruikt, zegt ook niets over het design. Het scheelt je alleen een berg html- en css-tikwerk.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/07/2006 22:21:00
Quote Anchor link
Bekijk je website ook eens in Opera en FireFox, ziet er niet best uit :( De kopjes van de vakjes kloppen daar niet.

http://87.3.220.151/safaritest/1154031355-full.jpg
Ook in Safari lijkt het niet goed te zijn... (Zo ziet het er in Opera en FireFox ook uit)

Edit
Even laadvriendelijk gemaakt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z

Remco

Remco

27/07/2006 22:32:00
Quote Anchor link
safari en opera heb ik nog niet eens van gehoord. hou wil ik daar dan in kijken.

Bo az

Bo az

27/07/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Remco:
safari en opera heb ik nog niet eens van gehoord. hou wil ik daar dan in kijken.

Het is in ieder geval verstandig om je websites in IE6 en FF te testen, maar hoe meer browsers je test hoe beter.

als je geen mac hebt gaat het lastig worden om in safari te testen.

Frank -

Frank -

27/07/2006 22:39:00
Quote Anchor link
Een site die er goed uitziet en goed werkt in Opera en FireFox, is vrijwel altijd ook goed in Safari. Of in elk geval goed genoeg.

Het bouwen en testen van een site kun je het beste eerst in een Mozilla-browser doen (FireFox, Opera, Safari, etc.) en dan pas de gekke fratsen van IE gaan toepassen.

Remco

Remco

27/07/2006 22:39:00
Quote Anchor link
enig idee hoe je zoiets zou kunnen oplossen?

Koen verschueren

koen verschueren

27/07/2006 22:49:00
Quote Anchor link
ik vermoed dat jouw achtergrondafbeelding herhaalt wordt.... gebruik repeat:none

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/07/2006 23:02:00
Quote Anchor link
Met een goed doctype maak je al een betere kans dat je site er in IE en FF goed uit ziet.

Als je geen XHTML ambieert, gebruik dan:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
bovenaan je pagina.

Voor die titels, dat is een verhaal apart. Ik zie <font size=4) in je broncode staan. Die kun je beter weghalen. Maak liever een td met klasse boxtitel of zo:

td.box_titel {
margin: 0px
padding: 3px;
font: bold 14px verdana;
}

en dan in je HTML:

<td class="box_titel">

Dat zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn. Intussen raad ook ik je aan om je te gaan verdiepen in lay-outs met CSS.

Wat de spelfouten in je site aangaat: ik zie dat je het meest de fout ingaat met bezittelijke voornaamwoorden. Het is niet 'jou link hier', maar: 'jouw link'. Het is niet:
'Stuur me dan een e-mail met daarin de informatie wat betreft U website.', maar: 'Stuur me dan een e-mail met daarin de informatie wat betreft uw website.'

Nog een puntje: op de contactpagina staat klik hier voor. Het woord 'hier' is een link maar het heeft dezelfde kleur als de rest van de regel, en het is niet onderstreept. Ik zou zowel een andere kleur gebruiken als onderstrepen. Het is ook beter om een woord dat iets beschrijft over de hyperlink te kiezen. "Klik hier" zegt weinig tot niets. Je zou beter 'manieren om terug te linken' kunnen gebruiken als hyperlink.

Dit waren zo wat puntjes. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/07/2006 23:02:00
Quote Anchor link
Boaz:
als je geen mac hebt gaat het lastig worden om in safari te testen.

Even voor de goede orde, ik heb ook geen Mac :)

27/07/2006 23:11:00
Quote Anchor link
Wat is deze site? Een link verzameling? Er wordt volgens mij geen hulp geboden. Dus een verkeerde naam.

Ik wil graag een link toevoegen? Ik kom terecht op een lelijk pagina waar geen margin zit tussen de tekst en het menu.

De achtergrond van de afgeronde hoeken is wit terwijl de achtergrond van de pagina grijs is.

Geen formulier voor het toevoegen van een link. Ik moet zelf wat invullen.

De contactpagina heeft een afwijkende layout.

Als ik op de contactpagina op Wis velden klik krijg ik:
Quote:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php:12) in /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php on line 123
Ook een waarschuwing (JavaScript) voor deze knop zal wel aardig zijn.

Ik vind dat ik niet zomaar een link terug hoef te plaatsen. Als je dit als voorwaarde stelt zullen veel mensen, zoals ik, afhaken.
Tevens weet ik zeker dat b.v. Webkroeg geen link naar jouw heeft geplaatst. Toch staat hij er wel bij.

Plaats catergorie die relevant zijn voor webmasters boven aan, en dingen die niet relevant zijn (zoals chatboxen) in een andere kolom of onderaan. Geef deze een ander uiterlijk.

Plaats je website content in een witte kollom.

Zorg ervoor dat er geen ruimte ontstaat tussen de bovenkant en de header.

Stap over op CSS en zeg tabelen vaarwel.

Heel goed is je padding en ruimte gebruik.

Duidelijk kleurencombinatie

Jelmer -

Jelmer -

28/07/2006 09:02:00
Quote Anchor link
Frank:
Het bouwen en testen van een site kun je het beste eerst in een Mozilla-browser doen (FireFox, Opera, Safari, etc.) en dan pas de gekke fratsen van IE gaan toepassen.

Kleine correctie, maar Firefox is gemaakt door Mozilla, met de gecko-renderengine.
Opera is gemaakt door Opera, en heeft zijn eigen motor, die dus losstaat van Mozilla in wat voor manier dan ook.
Safari maakt gebruik van de Webkit, die tegenwoordig ook in een browser binnen Gnome (geloof ik) wordt gebruikt. Webkit is in het begin gemaakt door Apple, maar later een open source-project geworden.

Remco

Remco

28/07/2006 11:05:00
Quote Anchor link
Webmakerij:
Wat is deze site? Een link verzameling? Er wordt volgens mij geen hulp geboden. Dus een verkeerde naam.

Ik wil graag een link toevoegen? Ik kom terecht op een lelijk pagina waar geen margin zit tussen de tekst en het menu.

De achtergrond van de afgeronde hoeken is wit terwijl de achtergrond van de pagina grijs is.

Geen formulier voor het toevoegen van een link. Ik moet zelf wat invullen.

De contactpagina heeft een afwijkende layout.

Als ik op de contactpagina op Wis velden klik krijg ik:
Quote:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php:12) in /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php on line 123
Ook een waarschuwing (JavaScript) voor deze knop zal wel aardig zijn.

Ik vind dat ik niet zomaar een link terug hoef te plaatsen. Als je dit als voorwaarde stelt zullen veel mensen, zoals ik, afhaken.
Tevens weet ik zeker dat b.v. Webkroeg geen link naar jouw heeft geplaatst. Toch staat hij er wel bij.

Plaats catergorie die relevant zijn voor webmasters boven aan, en dingen die niet relevant zijn (zoals chatboxen) in een andere kolom of onderaan. Geef deze een ander uiterlijk.

Plaats je website content in een witte kollom.

Zorg ervoor dat er geen ruimte ontstaat tussen de bovenkant en de header.

Stap over op CSS en zeg tabelen vaarwel.

Heel goed is je padding en ruimte gebruik.

Duidelijk kleurencombinatie

1.Hoe zou ik de site dan moeten noemen? website linkverzameling ofzo?
2. Ik begin net met PHP. Dat formulier heb ik van internet afgehaald. Als ik het beter begrijp komt het vanzelf wel.
3. CSS begin ik te leren.
4. De links hoeven eigenlijk niet een link terug te plaatsen maar het is fijn als ze dat doen. Webkroeg bv. staat er alleen om het ook te vullen

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.