[request] eigen posts terugzien

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/09/2011 03:47:28
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zou het heel fijn vinden als ik met een druk op de knop (bijvoorbeeld op mijn profielpagina) de posts / threads kan terugzien die ik zelf ben gestart. Vragen van een paar maanden geleden kan ik niet meer terugvinden, en jawel... daar moet ik dan Google voor gebruiken.

Het zou erg handig en prettig zijn als je je eigen threads op je profielpagina kunt terugvinden. Bij voorbaat veel dank!

Als er meer mensen zijn die dit een handige feature vinden, typ dan aub hieronder bij "Snel reageren" het woordje "eens".

Grt. Ozzie
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 06:46:52
 
Roel -

Roel -

22/09/2011 17:24:45
Quote Anchor link
Eens
 
Gerhard l

gerhard l

24/09/2011 17:18:31
Quote Anchor link
eens
 
Maikel  B

Maikel B

27/09/2011 17:24:50
Quote Anchor link
Eens, ook handig om misschien je geplaatste reacties terug te kunnen zien. Scheelt een hoop zoeken tussen de topics
 
Jasper DS

Jasper DS

08/10/2011 01:21:03
Quote Anchor link
omhoog!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/10/2011 01:23:47
Quote Anchor link
Hoe weten we nou of deze request wordt opgepakt? Komt daar een melding van?
 
Jasper DS

Jasper DS

10/10/2011 13:18:24
Quote Anchor link
Ik had het een tijdje geleden ook al eens gevraagd. http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/feature-request/75967/
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/10/2011 13:23:58
Quote Anchor link
Aan de mensen van PHPhulp (Bas?):

wordt hier iets mee gedaan? Graag een reactie...
 
Wouter J

Wouter J

11/10/2011 17:06:10
Quote Anchor link
Hier ben ik het ook volledig mee eens. Ik moet altijd weer terug vallen op google als ik een bericht van mezelf terug wil vinden.
 

30/10/2011 17:13:10
Quote Anchor link
omhoog
eens
 
B a s
Beheerder

B a s

10/11/2011 12:56:35
Quote Anchor link
Je ziet ze nu terug.
 
Wouter J

Wouter J

10/11/2011 14:48:04
Quote Anchor link
Kan het ook zo zijn dat je ze allemaal terug kunt zien, dat zou nog beter zijn.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

12/11/2011 22:07:35
Quote Anchor link
Of wat ook goed zou zijn

zoekfunctie

zoeken op auteur
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/11/2011 22:12:00
Quote Anchor link
Jordi, het gaat hier om je eigen posts. Je bent dus altijd zelf de auteur.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

20/11/2011 21:55:01
Quote Anchor link
Klopt maar ik bedoel. Zoeken op auteur je wilt een post van een bepaald iemand opzoeken. Omdat je de naam vergeten bent maar je weet de auteur nog wel.
 
Jelmer -

Jelmer -

08/01/2012 23:46:21
Quote Anchor link
Zou dit ook als optioneel blokje in het menu links kunnen? Ik zie me nu al deze lijst gebruiken om terug te kijken wat er met m'n antwoorden gedaan wordt, of dat er nog iets niet duidelijk is. Ik denk dat het heel goed is voor de betrokkenheid van diegenen die hulp aanbieden. Meer richting n-op-1-hulp in plaats van de answer-and-forget-about-it.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/01/2012 23:50:38
Quote Anchor link
Jelmer, ik weet niet exact wat jij bedoelt, maar je kunt jouw reacties al terugzien door linksboven te klikken op "Bekijk mijn profiel" en dan het 2e tabblad selecteren. Alleen het zou van mij onbeperkt terug in de tijd mogen gaan ipv een paar maanden.
 
Jelmer -

Jelmer -

09/01/2012 08:55:38
Quote Anchor link
Dat lijstje bedoel ik inderdaad Ozzie. Maar dat is nu te diep weggestopt om praktisch voor mijn doel gebruikt te worden.
 
PHP hulp
Beheerder

PHP hulp

09/01/2012 13:19:39
Quote Anchor link
Je laatste 10 forum reacties kun je nu bekijken op de forum index pagina. Bij je voorkeuren kun je instellen hoeveel je er wilt zien.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2012 14:10:28
Quote Anchor link
Dankjewel, maar waarom ik dit request ben gestart is omdat ik graag alle topics wil kunnen terugzien die ik zelf ben gestart. Deels is dit inmiddels gerealiseerd. Echter, ik zou graag ALLE zelfgestarte topics willen kunnen terugzien, in plaats van alleen de laatste 20. Wordt dat nog gerealiseerd?
 
Jelmer -

Jelmer -

12/01/2012 10:28:49
Quote Anchor link
Het lijstje in het forum-overzicht toont bij actief alleen wanneer jij voor het laatst actief bent geweest. Het zou handiger zijn als hij toont wanneer er voor het laatst activiteit in het topic was, dan kan je daaruit afleiden of er nieuwe reacties zijn of niet.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.