[request] eigen posts terugzien
Ik zou het heel fijn vinden als ik met een druk op de knop (bijvoorbeeld op mijn profielpagina) de posts / threads kan terugzien die ik zelf ben gestart. Vragen van een paar maanden geleden kan ik niet meer terugvinden, en jawel... daar moet ik dan Google voor gebruiken.
Het zou erg handig en prettig zijn als je je eigen threads op je profielpagina kunt terugvinden. Bij voorbaat veel dank!
Als er meer mensen zijn die dit een handige feature vinden, typ dan aub hieronder bij "Snel reageren" het woordje "eens".
Grt. Ozzie
Eens
eens
Eens, ook handig om misschien je geplaatste reacties terug te kunnen zien. Scheelt een hoop zoeken tussen de topics
omhoog!
Hoe weten we nou of deze request wordt opgepakt? Komt daar een melding van?
wordt hier iets mee gedaan? Graag een reactie...
Hier ben ik het ook volledig mee eens. Ik moet altijd weer terug vallen op google als ik een bericht van mezelf terug wil vinden.
eens
Je ziet ze nu terug.
Kan het ook zo zijn dat je ze allemaal terug kunt zien, dat zou nog beter zijn.
zoekfunctie
zoeken op auteur
Jordi, het gaat hier om je eigen posts. Je bent dus altijd zelf de auteur.
Klopt maar ik bedoel. Zoeken op auteur je wilt een post van een bepaald iemand opzoeken. Omdat je de naam vergeten bent maar je weet de auteur nog wel.
Zou dit ook als optioneel blokje in het menu links kunnen? Ik zie me nu al deze lijst gebruiken om terug te kijken wat er met m'n antwoorden gedaan wordt, of dat er nog iets niet duidelijk is. Ik denk dat het heel goed is voor de betrokkenheid van diegenen die hulp aanbieden. Meer richting n-op-1-hulp in plaats van de answer-and-forget-about-it.
Jelmer, ik weet niet exact wat jij bedoelt, maar je kunt jouw reacties al terugzien door linksboven te klikken op "Bekijk mijn profiel" en dan het 2e tabblad selecteren. Alleen het zou van mij onbeperkt terug in de tijd mogen gaan ipv een paar maanden.
Dat lijstje bedoel ik inderdaad Ozzie. Maar dat is nu te diep weggestopt om praktisch voor mijn doel gebruikt te worden.
forum index pagina. Bij je voorkeuren kun je instellen hoeveel je er wilt zien.
Je laatste 10 forum reacties kun je nu bekijken op de Dankjewel, maar waarom ik dit request ben gestart is omdat ik graag alle topics wil kunnen terugzien die ik zelf ben gestart. Deels is dit inmiddels gerealiseerd. Echter, ik zou graag ALLE zelfgestarte topics willen kunnen terugzien, in plaats van alleen de laatste 20. Wordt dat nog gerealiseerd?
Het lijstje in het forum-overzicht toont bij actief alleen wanneer jij voor het laatst actief bent geweest. Het zou handiger zijn als hij toont wanneer er voor het laatst activiteit in het topic was, dan kan je daaruit afleiden of er nieuwe reacties zijn of niet.