[request] eigen posts terugzien

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Microsoft Dynamics Developer

Jouw uitdaging: Ben jij sterk in het succesvol ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform? En wil je actief meewerken aan de ontwikkeling van ons Digital Customer Experience portfolio? Dan is dit iets voor jou! Voor de Digital Customer Experience afdeling (DCX) zijn we op zoek naar een Senior Microsoft Dynamics Developer. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de succesvolle ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform bij toonaangevende organisaties. Denk daarbij aan het realiseren van integratie met front en backoffice systemen op basis van Azure PaaS of het ontwikkelen van complexe plug-ins. Daarnaast werk je actief

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer voor gerenommeerde organis

Functieomschrijving Voor de functie is het belangrijk dat jij goede kennis hebt van PHP en Laravel/Symfony en JavaScript. Ze zoeken dus iemand die al 5 jaar werkervaring heeft als developer. Je zult hier zowel op de Front- als Backend werkzaam zijn en samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de software. Wil jij jezelf verder uitdagen in een klein en sterk team? Dan ligt hier de kans om deze stap te zetten! Functie-eisen - Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als PHP developer; - Javascript, PHP en MySQL kennen geen geheimen voor jou; - Je hebt kennis van meerdere

Bekijk vacature »

C# backend developer, Rotterdam

Voor een grote organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar iemand met ruime ervaring in het ontwikkelen van applicaties in .NET C#. Het gaat hier om een organisatie met een maatschappelijke impact. Hun systemen zijn gericht op een groot aantal klanten waarbij het belangrijk is dat de applicaties helder, toegankelijk en up-to-date zijn. Als .NET C# developer werk je aan uiteenlopende applicaties, APIs en het interne framework. Dit doe je binnen een SCRUM team en meedenkt binnen het hele proces. Het team bestaat uit meerdere C# developers variërend van medior tot senior. Er is dus veel kennis en ervaring

Bekijk vacature »

Ervaren C# developer, nieuwbouw, .NET Core, Azure,

Ben je op zoek naar een jong bedrijf dat in het beginstadium staat van een te ontwikkelen product? Maar wel al een stabiele klantenbasis heeft? Waar je als backend developer of fullstack developer (net waar je voorkeur ligt) kunt werken aan onder meer microservices en het inrichten van een Azure omgeving? Voor een spin-off van een bestaand bedrijf zijn we op zoek naar een ervaren .NET developer. Het gaat dus om een start-up maar wel al met een bestaande klantenbasis. Met een nieuw team van circa 6 mensen (waarvan 3 .NET developers) willen ze een cloudplatform ontwikkelen waarmee klanten (productiebedrijven)

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar / Innovatie / Creativiteit

Functieomschrijving Ben jij de ontwikkelaar die op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen en sta jij te springen om de nieuwste tools en technieken toe te passen in jouw werk? Trek dan nu aan de bel! Deze organisatie is al meer dan 20 jaar actief in het verzamelen en doorsturen van grote hoeveelheden data. Dit gebeurt doormiddel van hun zelf ontwikkelde platform die verschillende communicatieoplossingen biedt. Met bijna 600 gebruikers kan je jezelf wel inbeelden hoe groot de hoeveelheid data aan tekst, afbeeldingen en voicerecords is. Om er voor te zorgen dat de applicatie up-to-date, innovatief en vernieuwend is,

Bekijk vacature »

C# developer gezocht (distributed systems, SOA, NS

Ben je een C# developer met een oplossingsgerichte mentaliteit en op zoek naar een veelzijdige baan binnen een kleinschalig dynamisch bedrijf, waar je mee kunt denken in het groter geheel? Waar je met mensen komt te werken die betrokken zijn en een gemeenschappelijk gevoel van verantwoordelijkheid hebben? En waar je werkt aan schaalbaarheidsuitdagingen zodat jouw software grote hoeveelheden data kan verwerken? Nieuwsgierig? Lees dan verder! Voor een Rotterdams bedrijf zijn we op zoek naar een enthousiaste, en met name leergierige, full stack developer of een web developer die graag full stack wil worden. Het bedrijf biedt geavanceerde technische oplossingen die

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Front-end Developer bij Capgemini Bij Capgemini DCX bouwen we niet zomaar webapplicaties en mobiele apps waar onze opdrachtgevers en hun klanten mee overweg kunnen. Nee, we ontwikkelen applicaties voor miljoenen gebruikers en dan ook nog apps waar men écht gelukkig van wordt. Van de medewerkers in de organisatie zelf tot aan de eindgebruikers. En als Front-end Developer ben jij hierbij onmisbaar! De rol Van het bouwen van nieuwe functionaliteiten, het behouden, bewaken en verbeteren van de huidige infrastructuur en applicaties tot aan het ontwikkelen van nieuwe innovaties. Als Front-end Developer ben je de (lead) developer binnen jouw scrumteam en werk

Bekijk vacature »

Junior Software Developer / C#

Functieomschrijving Heb jij al enige ervaring op het gebied van software development en bij voorkeur een afgeronde ICT opleiding? Heb je al enige ervaring met C# / .NET en ben je op zoek naar je eerste of tweede baan? Lees dan deze vacature! Je werkt als Software Developer aan industriële software / software gericht op machine besturing en maakt gebruik van C# en C; Je denkt mee over de architectuur en het design; Je weet requirements te vertalen naar de technische oplossing; Je onderzoekt issues en lost storingen op waar nodig; Je denkt mee over de doorontwikkeling van de software

Bekijk vacature »

C# Developer/ SQL Server/ Visual Studio/Javascript

Functieomschrijving Ben jij een gedreven en enthousiaste .NET Developer (C#) met gevoel voor design en usability? Wil jij als C# Ontwikkellaar jouw skills graag inzetten op de development afdeling van een innovatieve, flexibele organisatie met een groot bereik? Lees dan snel verder! Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s;

Bekijk vacature »

Java Developer / Java EE frameworks / Inhouse (Clo

Functieomschrijving Ben jij een Java Developer met een zeer uitgebreide kennis van REST API's en wil jij graag werken aan uitdagende Inhouse projecten voor grote en bekende partijen in Nederland? Dan is dit de rol waarnaar jij op zoek bent! Binnen deze rol zal jij je als Java Developer aan de slag gaan voor een van de meest bekende bureaus op het gebied online platformen, een rol met veel afwisseling en voldoende technische uitdaging! Werken aan diverse en uiteenlopende projecten, waarbij je meer dan eens pionierswerk zal moeten verrichten; De mogelijkheden tot het toepassen van nieuwe technieken bespreken, beoordelen en

Bekijk vacature »

Python Developer

Locatie AMSTERDAM Functieomschrijving Voor een internationale bank in Amsterdam zoeken wij een Python Developer met interesse in Data Engineering. Waar kom je te werken? Je komt te werken binnen de afdeling Financial Risk. Binnen de bank is deze afdeling verantwoordelijk voor o.a. het voorspellen van risico’s bij het verstrekken van kredieten en het maken van rapportages voor toezichthouders zoals de DNB en de ECB. Op dit moment zitten zij in een enorme transitie fase waarbij er over wordt gegaan op een nieuw datamodel. Het team waar jij komt te werken helpt bij de inrichting van de nieuwe infrastructuur. Hoe ziet

Bekijk vacature »

Back-End Developers for the SSM Information Manage

Location Frankfurt am Main, Germany Closing date for applications 17 January 2020 Your team You will be part of the Prudential Domain Services Division in the Directorate General Information Systems. We are a team of approximately 25 IT professionals delivering tailored IT solutions for European banking supervision (SSM) to support financial stability and collect supervisory statistics. Working as part of an agile team of software developers, you will take over the development and maintenance of the SSM Information Management System (IMAS) from an external supplier. Currently, the custom-built IMAS web application is based on .NET, Java, SQL Server (including SSRS),

Bekijk vacature »

Web Developer

Help jij graag mee met het optimaliseren van ons platform? Solliciteer dan naar de functie Web Developer. Op ons hoofdkantoor in Amsterdam krijg je alle ruimte om je kwaliteiten te tonen. Jouw baan ChipSoft maakt breed gebruik van webtechnologie voor de ondersteuning van administratieve processen. Als ontwikkelaar ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en verbeteren van de applicaties op ons platform. Jij richt je met name op het ontwikkelen van nieuwe applicaties en het onderhouden van de gebruikte programmatuur op ons platform. Denk hierbij aan e-learning en projectplanning. Jouw team Je komt op de 25ste verdieping van ons hoofdkantoor in

Bekijk vacature »

Fullstack Developer/ ASP.NET (Core) / Cloud develo

Functieomschrijving Ben jij een full stack developer die graag aan de slag gaat met cloud development en Continious delivery? Bouw jij graag mee aan informatiediensten en verscheidene platformen? Lees dan snel verder! Bouwen van nieuwe functionaliteiten (10%) Doorontwikkeling van één van de complexe applicaties (30%) Bugfixing (30%) Testen van (jouw) code (30%) Functie-eisen Minimaal een MBO-diploma met HBO werk- en denk niveau; Minimaal 2 a jaar ervaring als .NET developer; Ervaring C#, ASP.NET Core; Ervaring met het Entityframework, Visual Studio; Ervaring binnen een SCRUM/Agile omgeving; Ervaring met Azure (DevOps) is een pré; Ervaring met MVC is een pré. Bedrijfsomschrijving Deze

Bekijk vacature »

Senior vergunningenmanager

Ben jij in staat om alle belangen te managen, de juiste adviezen te geven en kun je meerdere projecten tegelijk coördineren? Deel je graag jouw kennis en ervaring met junioren en wil jij het verschil maken? Bij RPS krijg je hiervoor alle ruimte en kun je ook aan je eigen ontwikkeling blijven werken. Kortom; de rol senior vergunningenmanager in Leerdam is de nieuwe uitdaging voor jou! Senior vergunningenmanager voor ons kantoor in Leerdam Een greep uit jouw werkdag: Vandaag start je met een teamoverleg met al je collega’s van omgevings- en vergunningenmanagement. Met elkaar zijn jullie dagelijks bezig met het

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/09/2011 03:47:28
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zou het heel fijn vinden als ik met een druk op de knop (bijvoorbeeld op mijn profielpagina) de posts / threads kan terugzien die ik zelf ben gestart. Vragen van een paar maanden geleden kan ik niet meer terugvinden, en jawel... daar moet ik dan Google voor gebruiken.

Het zou erg handig en prettig zijn als je je eigen threads op je profielpagina kunt terugvinden. Bij voorbaat veel dank!

Als er meer mensen zijn die dit een handige feature vinden, typ dan aub hieronder bij "Snel reageren" het woordje "eens".

Grt. Ozzie

PHP hulp

PHP hulp

26/01/2020 18:02:27

Roel -

Roel -

22/09/2011 17:24:45
Quote Anchor link
Eens

Gerhard l

gerhard l

24/09/2011 17:18:31
Quote Anchor link
eens

Maikel  B

Maikel B

27/09/2011 17:24:50
Quote Anchor link
Eens, ook handig om misschien je geplaatste reacties terug te kunnen zien. Scheelt een hoop zoeken tussen de topics

Jasper DS

Jasper DS

08/10/2011 01:21:03
Quote Anchor link
omhoog!

Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/10/2011 01:23:47
Quote Anchor link
Hoe weten we nou of deze request wordt opgepakt? Komt daar een melding van?

Jasper DS

Jasper DS

10/10/2011 13:18:24
Quote Anchor link
Ik had het een tijdje geleden ook al eens gevraagd. http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/feature-request/75967/

Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/10/2011 13:23:58
Quote Anchor link
Aan de mensen van PHPhulp (Bas?):

wordt hier iets mee gedaan? Graag een reactie...

Wouter J

Wouter J

11/10/2011 17:06:10
Quote Anchor link
Hier ben ik het ook volledig mee eens. Ik moet altijd weer terug vallen op google als ik een bericht van mezelf terug wil vinden.

30/10/2011 17:13:10
Quote Anchor link
eens

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

10/11/2011 12:56:35
Quote Anchor link
Je ziet ze nu terug.

Wouter J

Wouter J

10/11/2011 14:48:04
Quote Anchor link
Kan het ook zo zijn dat je ze allemaal terug kunt zien, dat zou nog beter zijn.

Jordi Kroon
Redacteur

Jordi Kroon

12/11/2011 22:07:35
Quote Anchor link
Of wat ook goed zou zijn

zoekfunctie

zoeken op auteur

Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/11/2011 22:12:00
Quote Anchor link
Jordi, het gaat hier om je eigen posts. Je bent dus altijd zelf de auteur.

Jordi Kroon
Redacteur

Jordi Kroon

20/11/2011 21:55:01
Quote Anchor link
Klopt maar ik bedoel. Zoeken op auteur je wilt een post van een bepaald iemand opzoeken. Omdat je de naam vergeten bent maar je weet de auteur nog wel.

Jelmer -

Jelmer -

08/01/2012 23:46:21
Quote Anchor link
Zou dit ook als optioneel blokje in het menu links kunnen? Ik zie me nu al deze lijst gebruiken om terug te kijken wat er met m'n antwoorden gedaan wordt, of dat er nog iets niet duidelijk is. Ik denk dat het heel goed is voor de betrokkenheid van diegenen die hulp aanbieden. Meer richting n-op-1-hulp in plaats van de answer-and-forget-about-it.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/01/2012 23:50:38
Quote Anchor link
Jelmer, ik weet niet exact wat jij bedoelt, maar je kunt jouw reacties al terugzien door linksboven te klikken op "Bekijk mijn profiel" en dan het 2e tabblad selecteren. Alleen het zou van mij onbeperkt terug in de tijd mogen gaan ipv een paar maanden.

Jelmer -

Jelmer -

09/01/2012 08:55:38
Quote Anchor link
Dat lijstje bedoel ik inderdaad Ozzie. Maar dat is nu te diep weggestopt om praktisch voor mijn doel gebruikt te worden.

PHP hulp
Beheerder

PHP hulp

09/01/2012 13:19:39
Quote Anchor link
Je laatste 10 forum reacties kun je nu bekijken op de forum index pagina. Bij je voorkeuren kun je instellen hoeveel je er wilt zien.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/01/2012 14:10:28
Quote Anchor link
Dankjewel, maar waarom ik dit request ben gestart is omdat ik graag alle topics wil kunnen terugzien die ik zelf ben gestart. Deels is dit inmiddels gerealiseerd. Echter, ik zou graag ALLE zelfgestarte topics willen kunnen terugzien, in plaats van alleen de laatste 20. Wordt dat nog gerealiseerd?

Jelmer -

Jelmer -

12/01/2012 10:28:49
Quote Anchor link
Het lijstje in het forum-overzicht toont bij actief alleen wanneer jij voor het laatst actief bent geweest. Het zou handiger zijn als hij toont wanneer er voor het laatst activiteit in het topic was, dan kan je daaruit afleiden of er nieuwe reacties zijn of niet.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.