[request] mobiele site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

AppLlication Lead Developer - Mobility (H/F)

Expertise Description : • Dutch speaking Senior developer • Experience with React-native, Java/Swift/Objective-C. • Proactive in communication • Strong team player with a commitment to perfection • Creative problem-solving and solutions thinking to improve app and API’s which the app is using. • Maintain code and write automated tests to ensure the product is of the highest quality. • Experience to coordinated teams responsible for other layers of the product infrastructure • Experience with Telco Expertise Must Have : • Architect, build and maintain excellent React Native applications with clean code. • Experience with Ext JS, Backbone.js, Node.js, AngularJS, AngularJS2,

Bekijk vacature »

Cloud Solution Architect

Help jij onze klanten in de publieke veiligheidssector de stap te maken naar de high performance organisatie van de 21e eeuw? Wat ga je doen? Als Cloud Solution Architect maak je deel uit van een gedreven club professionals. Jij bent verantwoordelijk voor (een deel van) het ontwerp van een of meerdere systemen. Deze rol vereist communicatie en interactie met meerdere ontwikkel- en testteams en met de andere ontwerpautoriteiten. Jij treedt op als de vertegenwoordiger van de technische aspecten van het systeem bij het overleg met de klant. Je werkzaamheden omvatten: Realiseren en valideren van ontwerpen voor implementatie- en beheerdoeleinden; Uitvoeren

Bekijk vacature »

Functioneel beheerder HR-IT

Functioneel beheerder HR-IT Geplaatst op 9 november 2020 , reageren tot en met 25 november 2020Breda 0,8 - 1,0 fte Solliciteer direct Met jouw scherpe en innovatieve blik help jij met de optimalisatie, doorontwikkeling en het beheren van de HR-systemen en het verder professionaliseren van HR-managementinformatie. Mooi werk De Avans Ambitie 2025 is vastgesteld, de visie op haar toekomstig onderwijs. Flexibel werken aan het realiseren van klantwaarde en een IV-strategie die dat ondersteunt is één van de belangrijke bouwstenen. HR-systemen en data spelen hierbij een cruciale rol. Vanuit het Avansbrede digitaliseringsprogramma worden verschillende projecten opgepakt. Zo loopt er een aanbesteding

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer Datawarehouse

Bouw jij graag mee aan de nieuwe generatie van het datawarehouse-framework voor de zorg? En kent programmeren in C# geen geheimen voor jou? Dan pas jij perfect in ons team in Amsterdam. We bieden jou de kans om complexe uitdagingen op te lossen en te werken met de nieuwste technieken. Jouw baan Zorgprofessionals nemen belangrijke beslissingen op basis van data uit ons Datawarehouse. Als .NET Developer Datawarehouse ontwikkel jij een nieuwe generatie van het achterliggende framework. Je werkt dagelijks met zeer grote en complexe datasets en krijgt te maken met uitdagende issues, waarbij diepgaand onderzoek nodig is. Je faciliteert de

Bekijk vacature »

.NET developer

Bedrijfsomschrijving Als Senior .NET developer ga je werken in een DevOps team aan state-of-the-art oplossingen voor diverse opdrachtgevers. Denk hierbij aan het van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen waar grote hoeveelheden data, AI en loT centraal staan. Zo is de organisatie onder andere bezig met het bouwen van een platform wat gebouwen middels tal van sensoren in kaart brengt en alles wat daarbij komt kijken. Zo kan iedereen in een opslag op een plattegrond zien welke ruimte bezet, gereserveerd of vrij is en wordt dit gekoppeld met andere diensten, bijvoorbeeld richting schoonmakers die weten

Bekijk vacature »

Digital Solutions Developer Lead

The goal is to develop (and maintain - DevOps) the Digital capabilities to support the Digitalisation within MS Amlin. For this we're looking at working with state-of-the-art (low-code) technology that will allow for the creation of a digital eco-system. Client Details MS Amlin is a leading commercial insurance company and part of Japanese insurance group MS&AD (6th largest the world). Digital Trading is one of the key strategic growth & efficiency improvement areas for MS Amlin. Digitalisation of our offering is essential for maintaining our position, enhancing client intimacy, improving efficiency and building out our presence in the European SME

Bekijk vacature »

Powercenter ontwikkelaar

Voor een klant zoek ik een Powercenter ontwikkelaar met minimaal 5 jaar ervaring. De klant is bezig met een niet (big)data platform dus als je daar ooit in betrokken bent geweest dan helpt dat enorm. Algemeen: - vanaf 32 uur - Utrecht (thuiswerken) - Nederlandstalig - 6 maanden contract met optie tot verlenging Ben jij een ETL ontwikkelaar en heb je vaak met Powercenter gewerkt? Stuur mij even een berichtje!

Bekijk vacature »

C# developer gezocht (distributed systems, SOA, NS

Ben je een C# developer met een oplossingsgerichte mentaliteit en op zoek naar een veelzijdige baan binnen een kleinschalig dynamisch bedrijf, waar je mee kunt denken in het groter geheel? Waar je met mensen komt te werken die betrokken zijn en een gemeenschappelijk gevoel van verantwoordelijkheid hebben? En waar je werkt aan schaalbaarheidsuitdagingen zodat jouw software grote hoeveelheden data kan verwerken? Nieuwsgierig? Lees dan verder! Voor een Rotterdams bedrijf zijn we op zoek naar een enthousiaste, en met name leergierige, full stack developer of een web developer die graag full stack wil worden. Het bedrijf biedt geavanceerde technische oplossingen die

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior software programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

C ++ developer for a trading company with a great

Bedrijfsomschrijving At the moment, a customer of ours in Amsterdam is looking for a Full-stack C ++ developer. The organisation is a trading company that mainly trades shares on all major European financial markets. The company stands out because it is a trader on its own behalf, they have no customers and are acting on its own behalf. They are looking for very smart C ++ professionals here. You will be working in a team of super intelligent and skilled programmers. Functieomschrijving As a software engineer at this party, you will develop internal trading applications. You will be responsible for

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer / Maatschappelijk betrokken

Bedrijfsomschrijving Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken in een organisatie met een open en informele sfeer. Het team waarin jij komt te werken bestaat uit 4 man die allen ervaren zijn in het programmeren in PHP. Jouw taken zullen voor 50% bestaan uit het her- en uitbouwen van systemen en voor 50% uit het onderhouden

Bekijk vacature »

Data analist

Is het herkennen van patronen, inzichten en trends vanuit diverse data jouw passie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Je helpt onze klanten om hun toekomststrategie vorm te geven. Je verzamelt, combineert en analyseert data vanuit verschillende interne en externe bronnen en zoekt patronen, inzichten en trends. Je ontwerpt en bouwt data pipelines, data streams, reporting tools, dashboards, data API’s, data generators en allerlei andere informatieportals en tools. Je bent een volwaardige gesprekspartner voor onze klanten en de stakeholders op verschillende niveaus binnen een organisatie. Als Data Analist ben jij de informatiebron van de klant

Bekijk vacature »

Gezocht: BI Consultant/Developer die wil doorgroei

Bedrijfsomschrijving Heb jij al minimaal 2 jaar ervaring als BI Developer/Consultant en wil jij de overstap maken naar een organisatie die je de mogelijkheden biedt om flink door te groeien/ontwikkelen? Lees dan vooral verder! Voor een grote klant ben ik zoekende naar BI Developers die zich willen aansluiten bij een high tech organisatie. Ze focussen ze zich onder andere op Cloud, Cyber Security, Big Data en nog veel meer thema's van deze tijd. Ze zijn wereldwijd en op meerdere locaties binnen Nederland actief. Dit zorgt ervoor dat er altijd wel een kantoor in de buurt van je woonplaats te vinden

Bekijk vacature »

.NET Core developer innovatieve projecten

Bedrijfsomschrijving Deze verzekeraar heeft alles wat je als .NET developer van een moderne verzekeraar mag verwachten. Naast fantastisch mooie arbeidsvoorwaarden zijn ze continu bezig met kwalitatief goede software te bouwen en dat doen ze met nieuwe en relevante technieken. De concurrentie is groot dus die moeten ze ook voorblijven. Je komt te werken binnen een professionele IT afdeling waar alles piekfijn is geregeld maar waar je wel eigen inbreng hebt en ook uitstekend kunt sparren met andere developers van hoog niveau. Functieomschrijving Als .NET developer kom je te werken in een Agile omgeving en krijg je een aantal .NET developers,

Bekijk vacature »

Senior C++ Developer 3D

Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij een high-tech ingenieursbureau in regio Rotterdam. Al ruim 15 jaar werken ze aan de eigen ontwikkeling van innovatieve applicaties op het gebied van mobiliteit en infrastructuur, met onder andere C++ en Qt. Met al hun jaren ervaring bedenken en ontwikkelen ze geografische oplossingen voor grote en bekende organisaties in Nederland. Momenteel maken duizenden gebruikers gebruik van hun applicaties en proberen ze constant vernieuwend te zijn in hun aanbod naar klanten. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling van een innovatieve applicatie met C++ voor ruimtelijke ordening die onder andere door de

Bekijk vacature »
Victor -

Victor -

13/07/2011 08:41:21
Quote Anchor link
Ik bezoek phphulp vaak via mijn iPhone kan daarvoor niet een mobiele website komen? Ik zie namelijk vaak reacties als: "geplaatst via mijn telefoon. Dus weet niet of het goed is"

PHP hulp

PHP hulp

05/12/2020 12:14:54

Victor -

Victor -

16/07/2011 21:08:55
Quote Anchor link
Victor - op 13/07/2011 08:41:21:
Ik bezoek phphulp vaak via mijn iPhone kan daarvoor niet een mobiele website komen? Ik zie namelijk vaak reacties als: "geplaatst via mijn telefoon. Dus weet niet of het goed is"

Victor -

Victor -

14/08/2011 16:08:43
Quote Anchor link
Victor - op 16/07/2011 21:08:55:

Victor -

Victor -

26/09/2011 23:23:36
Quote Anchor link
Victor - op 14/08/2011 16:08:43:

Victor -

Victor -

16/10/2011 00:15:01
Quote Anchor link
Victor - op 26/09/2011 23:23:36:

Gerhard l

gerhard l

20/02/2012 11:28:28
Quote Anchor link
Victor - op 16/10/2011 00:15:01:

Victor -

Victor -

03/09/2012 14:30:00
Quote Anchor link
Gerhard l op 20/02/2012 11:28:28:
Victor - op 16/10/2011 00:15:01:

Wouter J

Wouter J

04/09/2012 18:58:29
Quote Anchor link
Ik wil PHPhulp vaak via mijn Nexus 7 gaan bezoeken, kan daarvoor niet een mobiele website komen? Ik zie namelijk vaak reacties als: "geplaatst via mijn telefoon. Dus weet niet of het goed is..."

- Marco -

- Marco -

24/09/2012 15:33:43
Quote Anchor link
Quote jezelf nog meer aub xD

edit: oeps, bump sorry :)
Gewijzigd op 24/09/2012 15:34:41 door - Marco -

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.