[request] Topic is beantwoord feature

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wesley -

Wesley -

06/10/2016 10:26:40
Quote Anchor link
Hallo.

Misschien is het een idee dat de starter van een topic kan aanvinken of dergelijke dat zijn vraag is beantwoord. Nu moet je eigenlijk bij elk topic kijken of een vraag is beantwoord, dat is ook makkelijker zoeken als je zelf een oplossing zoekt. Ja, dit is een beetje zoals bij stackoverflow, maar zulke dingen zouden de website weer een stukje vriendelijker maken.

Het tracken en terug opzoeken etc van oude topics is al een aantal keer aanbevolen zag ik, dus daar ga ik op het moment maar niet op in :)

Groetjes,
Gewijzigd op 06/10/2016 10:27:19 door Wesley -
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 06:28:26
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

06/10/2016 12:59:05
Quote Anchor link
Nette vraagstellers laten met een bedankje vaak al weten dat het probleem is opgelost. Daarnaast kun je [opgelost] toevoegen in de topictitel.

Niet elk topic leent zich echter voor een concrete oplossing; sommige vragen zijn algemener of breder. Vaak is er ook niet slechts één oplossing, maar kom je al combinerend tot de oplossing.
 
Wesley -

Wesley -

06/10/2016 13:49:53
Quote Anchor link
Daarom had ik het dus over een stuk gebruiksvriendelijkheid. Zelf weer het topic editen of dus zelf te moeten kijken of iemand hulp nodig heeft of er een bedankje geplaatst is, vind ik zelf niet heel handig. Maar dat is ieders eigen keuze, dus dan is deze opgelost.

Bedankt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.