Reserverings-systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »
Baarr

Baarr

17/05/2007 23:22:00
Quote Anchor link
Hallo mensen,

Ik zit met een vraagje, ik heb de opdracht gekregen een uitwissel applicatie te maken voor bepaalde items, er zijn 20 verschillende soorten items met ieder een aantal beschikbaar. De uitleen-periode is een kalender-maand, of meerdere kalendermaanden. De items liggen op bepaalde locaties en op elke locatie zijn 1 of meerdere personen die de items kunnen aanvragen voor een bepaalde periode.
Er moeten overzichten getoond kunnen worden van alle items wanneer ze beschikbaar zijn, en er moeten overzichten getoond kunnen worden welke items op welke locaties zijn.
Mijn database-model heb ik in principe klaar, maar ben er wat 1 ding betreft nog niet helemaal uit. Ik zat te twijfelen of ik voor de reserveringen gewoon een maand en jaar kolom zou maken of wellicht een datum_van en datum_tot.
In eerste instantie heb ik nu gekozen voor het eerste maar nu kom ik in de knoei bij het acoorderen stuk (1 centrale persoon moet al de aanvragen accorderen), maar bij het ophalen van de gegevens ziet de accordeerder dus niet 1 aanvraag (als het gaat om een aanvraag voor meerdere kalendermaanden) maar meerdere aanvragen. Dus wellicht moet ik nu toch naar het van->tot principe, maar dan lijkt het me lastiger de overzichten te genereren.

Mijn vraag: heeft iemand met een frisse blik op dit probleem een helder idee voor me ?

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 07:05:16

Baarr

Baarr

18/05/2007 23:17:00
Quote Anchor link
BUMP

Roderik Roderik

Roderik Roderik

19/05/2007 11:36:00
Quote Anchor link
omg... nee sorry

Baarr

Baarr

20/05/2007 10:44:00
Quote Anchor link
BUMP

Hipska BE

Hipska BE

20/05/2007 11:35:00
Quote Anchor link
blijkbaar zit er dan een fout in je query.

Hoe toon je die aanvragen op je scherm? Per maand in een apart blokje ofzo?

Je kan het zo doen; de aanvraag tonen en erna zet je hoelang men het aanvraagt.

Baarr

Baarr

20/05/2007 12:23:00
Quote Anchor link
Er gaat in principe niks fout, ik ben alleen aan het bekijken hoe ik 1 en ander op kan zetten.

Wat er getoond moet worden in het beschikbaarheidsoverzicht is een overzicht van alle items en dan per maand (2 jaar in de toekomst) wanneer ze beschikbaar zijn.
Dus per maand moet er dan een beschikbaarheidsaantal komen voor die maand.

Het liefst wil ik dit tonen door middel van een query op de reserveringstabel, maar ik ben bang dat ik wellicht een beschikbaarheidstabel moet gaan maken.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.