retuner webbrower werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Python Developer / Data Scientist @ Den Haa

2021-11-09 iSense Junior Python Developer Data Scientist Heb jij een afgeronde WO opleiding in de beta hoek en heb je tijdens je studie al ervaring opgedaan met Python? Zou je graag binnen een vooruitstrevende financiële instelling aan de slag gaan met complexe data vraagstukken? Reageer dan snel! ISGO46833-3 Nieuw Organisatie Onze klant biedt financiële dienstverlening aan organisaties binnen de non-profit sector. Hierbij kun je denken aan overheden en instellingen met een maatschappelijk belang. In vergelijking met andere financiële dienstverleners staan zij er bijzonder goed voor. De organisatie heeft een open cultuur met vrij korte lijnen. Daarnaast zijn duurzaamheid en betrouwbaarheid

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

De vacature Voor (grote en kleine) opdrachtgevers realiseer je oa. maatwerk website, shops en online applicaties. Bij ons krijg je de verantwoordelijkheid om de technische eisen en wensen van de opdrachtgever naar een goed werkend eindproduct te vertalen. Je bedenkt het databaseontwerp en het dynamisch maken van front-end templates. Hierbij geef je advies aan de klant over de mogelijkheden of onmogelijkheden van het ontwerp en bedenk je toekomstgerichte en haalbare oplossingen die passen binnen de planning. Je bent bij ons van het begin tot het eind betrokken in het gehele bouwproces. Je werkt in een door tableaux ontwikkeld applicatie-framework in

Bekijk vacature »

.NET Webdeveloper

De vacature Als .NET Developer houdt je je voornamelijk bezig met de ontwikkeling van grotere maatwerk .net websites en webapplicaties zoals productconfiguratoren, ERP systemen, e-commerce websites en Hybrid mobiele apps. Je zet met behulp van moderne technieken designs en front-end uitwerking (HTML & CSS) van ons front-end team om naar een functioneel perfect werkende oplossing. Je werkt vooral met talen als C#, Javascript en SQL voor het bouwen van je oplossingen en je werkt elke week aan uitdagende en verschillende projecten voor grote en kleinere klanten. Functie eisen Zeer ervaren met ontwikkeling binnen het .NET (C#) framework - zowel .NET

Bekijk vacature »

Python Developer

De vacature Je bent betrokken bij het gehele ontwikkeltraject van websites, waarbij jouw focus ligt op het ontwikkelen van de back-end en het CMS. Projecten zullen zowel zeer belevende/visuele websites als corporate websites zijn, die via een CMS beheerbaar zijn. Je technische aanpak is creatief en nauwkeurig waarbij je de structuren helder weet neer te leggen. Ook ben je in staat binnen een team samen te werken, waarbij zaken als kennisoverdracht en duidelijke/eenduidige code centraal staan. Tenslotte ga je tot het uiterste om de diverse door onze eindklant gemaakte producten naar een hoger niveau te tillen. Wij zoeken een gedreven

Bekijk vacature »

Full Stack Cloud & C# Developer - Amsterdam

De vacature Valtech is looking for a Full Stack Cloud Developer. Someone who loves working with the newest technologies and is on top of what’s next. Do you have a keen eye for performance, stability and traceability? Are you always seeking the highest quality in code? And aren't you scared away by maintaining and running your own applications on a day-to-day basis, being responsible for (infra-as-code) deployments and aligning with the cloud engineering team to get stuff done? Read on, because we have a match! What will you be doing? As our new Full Stack Cloud Developer, you build and

Bekijk vacature »

Full Stack Cloud & Java Developer - Eindhoven

De vacature Valtech is looking for a Full Stack Cloud Developer. Someone who loves working with the newest technologies and is on top of what’s next. Do you have a keen eye for performance, stability and traceability? Are you always seeking the highest quality in code? And aren't you scared away by maintaining and running your own applications on a day-to-day basis, being responsible for (infra-as-code) deployments and aligning with the cloud engineering team to get stuff done? Read on, because we have a match! What will you be doing? As our new Full Stack Cloud Developer, you build and

Bekijk vacature »

Senior Frontend Developer

De vacature What you will be part of: You will join us right at the start of the development of our globally distributed network of fan engagement products. You will work in a team of highly skilled engineers that work together closely on our new micro-service oriented platform (back-end as well as front-end). We are currently developing a completely new front-end platform that needs to enable our business to grow rapidly. You will work and architect on a platform that needs to be highly customizable, flexible and scale well all over the globe. This requires you to apply the latest

Bekijk vacature »

Software Developer

De vacature Als senior developer bouw jij mee aan innovatieve software platforms. Waarbij jij het voortouw neemt en klanten helpt met eigen gemaakte software oplossingen vanuit onze tech stack (zoals Scala, Kotlin, RxJs, Java, Angular, AWS, Springboot, OpenShift, React). Deze platform software draait om de eindgebruiker en voegt echt waarde toe voor de participerende partijen. Wij zoeken een collega met een enorme passie voor software development. Jouw nieuwe collega’s zijn razend enthousiast en echte teamplayers. Dat enthousiasme werkt aanstekelijk en zo stimuleren we elkaar om samen te groeien, tot de beste resultaten te komen en te blijven ontwikkelen. Daar is

Bekijk vacature »

Senior Azure Developer

GrandVision Benelux is onderdeel van GrandVision N.V. Met meer dan 850 winkels van de formules Pearle Opticiens, Eye Wish Opticiens en GrandOptical is GrandVision Benelux marktleider op het gebied van optiek. Op het Support Office in Soesterberg bevindt zich ook de IT Afdeling, waar het IT Development Team onderdeel van uitmaakt. Het huidige Development Team bestaat uit 4 personen en kan niet wachten om jou te verwelkomen als nieuwe Senior Azure Developer! Onze cultuurwaarden DO DARE CARE vertegenwoordigen wie we zijn en waar we met elkaar voor staan. Heb jij ambitie en drive? Wij leren je graag beter kennen! DO

Bekijk vacature »

Java Developer @ Amsterdam

2021-11-15 iSense Java Developer Ben jij een ervaren Java Developer en vind je het tof om een bijdrage te leveren aan het inzichtelijk maken van data en ervoor te zorgen dat de businesswaarde hierdoor gemaximaliseerd wordt? Lees dan snel verder! ISVI51732 Organisatie De organisatie is een toonaangevend bedrijf met een focus op innovatie op het gebied van Cloud platformen, Security en AI-oplossingen. Binnen de organisatie wordt persoonlijke groei gestimuleerd en zorg je er samen met jouw team voor dat opdrachtgevers, verwijderaars, eindinspecteurs en toezichthouders over eenduidige informatie beschikken. Als Java ontwikkelaar zal je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en/of verbeteren

Bekijk vacature »

Backend Developer

De vacature We are looking for a backend developer that will help to build the next generation of digital solutions for the aviation industry. Whether it’s building a web app, getting the servers up and running for data streaming or managing a database, you’re comfortable with all aspects of software engineering. As part of a small software company, your mission is to help build the solutions that help our clients. It’s our goal to get the client happy, such that they want to see more from us! Functie eisen You have 1+ years of experience in designing, developing, testing and

Bekijk vacature »

Junior Java Developer @ Regio Amsterdam

2021-08-11 iSense Junior Java Developer Net afgestudeerd richting Informatica of IT en ervaring in het ontwikkelen met Java? Onze klant biedt een leerzame omgeving met veel doorgroeimogelijkheden waar jij je kunt ontwikkelen tot Java Developer! ISTA50718 Organisatie Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om klanten optimaal van

Bekijk vacature »

Developer

De vacature Ben jij een ambitieuze Software Developer? Is voor jou geen uitdaging te groot? Wil je werken met de laatste technieken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij bieden jou de unieke kans om je zowel op technisch als persoonlijk vlak verder te ontwikkelen. Kom jij een team versterken dat jouw passie deelt? WAT GA JE DOEN Je werkt aan onze eigen oplossingen. Hierbij werk je aan zowel functionele als technische eisen. Je bent regelmatig in contact met onze klanten. Zo weet je altijd wat er speelt en wat er nodig is! Je werkt aan de kern van

Bekijk vacature »

Full Stack Developer / Clojure / Functional Progra

2021-06-03 iSense Full Stack Developer / Clojure / Functional Programming / React Are you an experienced (medior / senior) Full-stack Developer who likes working on a state-of-the-art platform with techniques like Clojure and React? Then this is the vacancy for you! ISDR49939 Company For our client, a modern and ambitious company in the Eindhoven region, we're looking for an experienced Full-stack Developer. The company is expanding rapidly after launching their product about 2 years ago. You'd be contributing to their ever expanding, world-wide used content platform with enormous amounts of data and big files. With your team, you're working on

Bekijk vacature »

Software Developer

De vacature Wil jij applicaties ontwikkelen die een verschil kunnen maken in de zorg? Als software engineer bij everywhereIM maak je uitsluitend apps en webapplicaties voor de zorg. Al onze producten zijn gericht op gebruik door de arts of de patiënt. We krijgen deze opdrachten direct uit het werkveld waardoor de te ontwikkelen app gelijk impact creëert voor de doelgroep. Daarnaast werk je bij ons in een veelzijdig team, bestaande uit projectmanagers, artsen en software engineers. Wij creëren plek voor een allround software engineer met ervaring in PHP, Laravel en Ionic, of de ambitie om jezelf hierin te ontwikkelen. Een

Bekijk vacature »
Dimi meulman

dimi meulman

14/10/2012 14:43:33
Quote Anchor link
Ik heb een probleempje;
In mijn webpagina heb ik een formulier die ik opstuur met POST. Ik stuur dat naar een ander verwerkingspagina (die mijn SESSION juist zet) en die dan onmiddelijk weer terugkeert (header refresh) naar mijn andere pagina. Nu zie ik als ik return druk(return van webbrowser zelf (chrome)) keert die geen stap terug. Weet iemand hoe dat komt?

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2021 03:43:48

Jaron T

Jaron T

14/10/2012 15:00:26
Quote Anchor link
zonder code kunnen we niets

edit; je krijgt wss een melding of je het formulier opnieuw wilt versturen vanuit de browser? als je dan op ja klikt gaat hij weer naar je callback + header naar zelfde pagina.
Gewijzigd op 14/10/2012 15:01:33 door Jaron T

- SanThe -

- SanThe -

14/10/2012 15:01:05
Quote Anchor link
Als je met een header() een pagina naar een andere pagina stuurt dan is het logisch dat als je teruggaat (naar de pagina met de header()) je weer direct wordt doorgestuurd.

Dimi meulman

dimi meulman

14/10/2012 15:13:48
Quote Anchor link
ja, dit is het probleem niet,
het zit zo, op die pagina staat er een formulier en gegevens, als ik het formulier verzend, kom je terug op (na omleiding naar verwerkingspagina) dezelfde pagina terug maar de gegevens zijn verandert. Als ik dat nu bijvoorbeeld drie keer doe, veranderen de gegevens drie keer, maar als ik dan return druk moet ik drie keer duwen zonder dat er iets verandert, duw ik nog een keer gaat hij naar de pagina waar ik ervoor was. Dus hij keert eigenlijk wel terug maar de gegevens blijven het zelfde
mijn verwerkingspagina:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?$_SESSION['hoofd'] = $_POST['hoofd'] ;
$_SESSION['idhoofd'] = $_POST['idhoofd'] ;
$_SESSION['artnr'] = $_POST['artnr'] ;
$_SESSION['naam'] = $_POST['naam'];
$_SESSION['prijs'] = $_POST['prijs'];
$_SESSION['afbeelding'] = $_POST['afbeelding'];
$_SESSION['deleet'] = $_POST['deleet'];
$link = $_POST['link'];

header("Refresh: 0; URL= $link "); ?>

mijn andere pagina:

Toevoeging op 14/10/2012 15:15:08:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$idhoofd
= $_SESSION['idhoofd'];
$hoofd = $_SESSION['hoofd'];
$artnr = $_SESSION['artnr'];
?>

- SanThe -

- SanThe -

14/10/2012 15:18:01
Quote Anchor link
Alleen het laatste $_POST-array() zal misschien nog geset zijn. Alles van daarvoor is gewoon weg.

Dimi meulman

dimi meulman

14/10/2012 15:26:25
Quote Anchor link
En is er daar voor een andere oplossing (want veel mensen keer altijd zo terug hé), Ik had eerst alle POST(array)op dezelfde pagina gezet maar als ik dan return drukte gaf het browers altijd een foutmelding dat ik de pagina moest vernieuwen. Of is dit altijd zo in een SESSION?

- SanThe -

- SanThe -

14/10/2012 15:32:46
Quote Anchor link
Heeft niets met de session te maken. De browser vraagt dan of het ingevulde formulier (uit de vorige pagina) nogmaals verstuurd moet worden.

Jaron T

Jaron T

14/10/2012 20:18:30
Quote Anchor link
seesion_start() op de verwerkingspagina

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.