[Review] Art-yvo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Front end developer React

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:05:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Net klaar met een design en wou hem hier even laten checken:

Afbeelding

Graag jullie mening / tips / opmerkingen over het design.

Edit:

UBB gefixed
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

PHP hulp

PHP hulp

08/10/2024 17:03:15

- SanThe -

- SanThe -

12/05/2008 15:10:00
Quote Anchor link
Link werkt niet.

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:14:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 12.05.2008 15:10:
Link werkt niet.

Hij zou nu wel moeten werken.

- SanThe -

- SanThe -

12/05/2008 15:17:00
Quote Anchor link
Thijs schreef op 12.05.2008 15:14:
Link werkt niet.

Klopt. ;-)

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:27:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 12.05.2008 15:17:
Thijs schreef op 12.05.2008 15:14:
Link werkt niet.

Klopt. ;-)

Bedankt voor de feeback ;) :p

Hipska BE

Hipska BE

12/05/2008 15:34:00
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit, maar 1 vraagje:

Waarom staat het knopje van Workshops "ingedrukt" als je bij biografie onderdeel zit te kijken? (Dat pijltje zie ik wel staan maar is minder opvallend dan een ingedrukte knop)

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:40:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 12.05.2008 15:34:
Ziet er mooi uit, maar 1 vraagje:

Waarom staat het knopje van Workshops "ingedrukt" als je bij biografie onderdeel zit te kijken? (Dat pijltje zie ik wel staan maar is minder opvallend dan een ingedrukte knop)

Hmm ja daar zat ik nog over te twijfelen, de een was al eerste instantie bedoelt als mouseover en de andere als actieve knop.
Maar ik denk dat ik het maar bij 1 effect laat welke dit word moet ik nog bepalen.

- -

- -

12/05/2008 16:10:00
Quote Anchor link
Ik zou dat pijltje doen denk ik. Dat ze je dan op de actieve pagina, en als je met je muis over een knop heen gaat schuift/springt het pijltje naar die knop.
Edit:
Ziet er verder goed uit trouwens ;) Ik zou alleen het linkje naar je sitemap op dezelfde regel zetten als de copyright-info, en de linkjes XHTML en Admin weghalen. XHTML is niet interessant (mensen die weten wat het is weten ook hoe ze het kunnen controleren) en Admin kun je beter gewoon even in de adresbalk intypen: de admin is de enige die er wat aan heeft, dus staat het een stuk netter als het weg is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:28:00
Quote Anchor link
@ Herjan,

Bedankt voor je reactie zal het gelijk even aanpassen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/05/2008 16:30:00
Quote Anchor link
Opzet lijkt mij wel okee. Ik zou nog 1 of 2 kleuraccenten ergens neerzetten. Het grijs overheerst nu een beetje.

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 12.05.2008 16:30:
Opzet lijkt mij wel okee. Ik zou nog 1 of 2 kleuraccenten ergens neerzetten. Het grijs overheerst nu een beetje.

Ja hier heb je gelijk in. Ik heb hier ook al naar gekeken alleen ben ik uitgegaan van de header ( schilderij ) en hieruit verder gewerkt.
Als ik een kleur zou gebruiken gaat dat snel teveel aandacht trekken ben ik bang maar ik zal kijken of ik er nog iets mee kan doen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/05/2008 16:40:00
Quote Anchor link
Misschien staat het goed als je je h1's h2's enz. een kleurtje geeft?

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:53:00
Quote Anchor link
Ok hier even een update:
Afbeelding

Rood:
Afbeelding

Vind zelf de rode het best gelukt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

W W

W W

12/05/2008 17:32:00
Quote Anchor link
Rood geeft iets meer kleur aan je website. Wat in mijn ogen positief is. Ik vind je concept leuk en uniek. Vooral de header, dat zie je niet zovaak (de stijl).

- -

- -

12/05/2008 18:53:00
Quote Anchor link
Ik vind dat je die rode moet doen, maar dat je het menu niet gekleurd moet doen.

Dutchcamel

dutchcamel

12/05/2008 19:12:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit. Het deed me in eerste instantie aan de Garland / Minnelli templates van Drupal denken. Daarbij zitten ook van die pijltjes bij de navigatie en loopt de inhoud op dezelfde manier door naar boven de header in zeg maar. Maar ze zijn toch niet helemaal te vergelijken zie ik.

Ben het wel eens met het commentaar dat er wat meer kleur in mag om het niet zo 'saai' te houden. Kun je die blauw en rood die je net had niet combineren?

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

12/05/2008 19:59:00
Quote Anchor link
Mooie strakke website, ik wil je wel adviseren om het menu niet rood te doen. Het menu bevalt me ook wel ;) Goed werk!

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 20:28:00
Quote Anchor link
Bedankt voor julie reacties!

@ dutchcamel,
Heb je toevalig ook nog een idee waar ik wat meer kleur zou kunnen toevoegen

Wouter K

Wouter K

12/05/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Mooi en strak. Maar kan je niet nog wat met dat grijs doen ?
blauw-grijs?
wit-grijs?
grijs-zwart ?

Jesper Diovo

Jesper Diovo

12/05/2008 20:46:00
Quote Anchor link
Ik zou het menu zo laten. Dat ziet er met dat pijltje wel strak uit. De kopjes kun je misschien laten beginnen met een blokje kleur, dan even niks en dan de tekst. Geeft misschien net dat beetje meer kleur. Dan kun je misschien de tekst in een grijzige kleur doen, omdat ik het zo toch net iets te hoog contrast vind hebben.

En ik zou de linkjes in de tekst de kleur geven die je aan dat blokje geeft. Zodat dat met elkaar overeenkomt, geeft ook weer een mooi strak overzicht ;-).

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.