[Review] Art-yvo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »
Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:05:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Net klaar met een design en wou hem hier even laten checken:

Afbeelding

Graag jullie mening / tips / opmerkingen over het design.

Edit:

UBB gefixed
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 01:59:32

- SanThe -

- SanThe -

12/05/2008 15:10:00
Quote Anchor link
Link werkt niet.

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:14:00
Quote Anchor link
'SanThe:
Link werkt niet.

Hij zou nu wel moeten werken.

- SanThe -

- SanThe -

12/05/2008 15:17:00
Quote Anchor link
'Thijs:
'SanThe:
Link werkt niet.

Klopt. ;-)

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:27:00
Quote Anchor link
'SanThe:
'Thijs:
'SanThe:
Link werkt niet.

Klopt. ;-)

Bedankt voor de feeback ;) :p

Hipska BE

Hipska BE

12/05/2008 15:34:00
Quote Anchor link
Ziet er mooi uit, maar 1 vraagje:

Waarom staat het knopje van Workshops "ingedrukt" als je bij biografie onderdeel zit te kijken? (Dat pijltje zie ik wel staan maar is minder opvallend dan een ingedrukte knop)

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 15:40:00
Quote Anchor link
'Hipska:
Ziet er mooi uit, maar 1 vraagje:

Waarom staat het knopje van Workshops "ingedrukt" als je bij biografie onderdeel zit te kijken? (Dat pijltje zie ik wel staan maar is minder opvallend dan een ingedrukte knop)

Hmm ja daar zat ik nog over te twijfelen, de een was al eerste instantie bedoelt als mouseover en de andere als actieve knop.
Maar ik denk dat ik het maar bij 1 effect laat welke dit word moet ik nog bepalen.

- -

- -

12/05/2008 16:10:00
Quote Anchor link
Ik zou dat pijltje doen denk ik. Dat ze je dan op de actieve pagina, en als je met je muis over een knop heen gaat schuift/springt het pijltje naar die knop.
Edit:
Ziet er verder goed uit trouwens ;) Ik zou alleen het linkje naar je sitemap op dezelfde regel zetten als de copyright-info, en de linkjes XHTML en Admin weghalen. XHTML is niet interessant (mensen die weten wat het is weten ook hoe ze het kunnen controleren) en Admin kun je beter gewoon even in de adresbalk intypen: de admin is de enige die er wat aan heeft, dus staat het een stuk netter als het weg is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:28:00
Quote Anchor link
@ Herjan,

Bedankt voor je reactie zal het gelijk even aanpassen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/05/2008 16:30:00
Quote Anchor link
Opzet lijkt mij wel okee. Ik zou nog 1 of 2 kleuraccenten ergens neerzetten. Het grijs overheerst nu een beetje.

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:38:00
Quote Anchor link
'Jan:
Opzet lijkt mij wel okee. Ik zou nog 1 of 2 kleuraccenten ergens neerzetten. Het grijs overheerst nu een beetje.

Ja hier heb je gelijk in. Ik heb hier ook al naar gekeken alleen ben ik uitgegaan van de header ( schilderij ) en hieruit verder gewerkt.
Als ik een kleur zou gebruiken gaat dat snel teveel aandacht trekken ben ik bang maar ik zal kijken of ik er nog iets mee kan doen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/05/2008 16:40:00
Quote Anchor link
Misschien staat het goed als je je h1's h2's enz. een kleurtje geeft?

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 16:53:00
Quote Anchor link
Ok hier even een update:
Afbeelding

Rood:
Afbeelding

Vind zelf de rode het best gelukt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X

W W

W W

12/05/2008 17:32:00
Quote Anchor link
Rood geeft iets meer kleur aan je website. Wat in mijn ogen positief is. Ik vind je concept leuk en uniek. Vooral de header, dat zie je niet zovaak (de stijl).

- -

- -

12/05/2008 18:53:00
Quote Anchor link
Ik vind dat je die rode moet doen, maar dat je het menu niet gekleurd moet doen.

Dutchcamel

dutchcamel

12/05/2008 19:12:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit. Het deed me in eerste instantie aan de Garland / Minnelli templates van Drupal denken. Daarbij zitten ook van die pijltjes bij de navigatie en loopt de inhoud op dezelfde manier door naar boven de header in zeg maar. Maar ze zijn toch niet helemaal te vergelijken zie ik.

Ben het wel eens met het commentaar dat er wat meer kleur in mag om het niet zo 'saai' te houden. Kun je die blauw en rood die je net had niet combineren?

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

12/05/2008 19:59:00
Quote Anchor link
Mooie strakke website, ik wil je wel adviseren om het menu niet rood te doen. Het menu bevalt me ook wel ;) Goed werk!

Thijs X

Thijs X

12/05/2008 20:28:00
Quote Anchor link
Bedankt voor julie reacties!

@ dutchcamel,
Heb je toevalig ook nog een idee waar ik wat meer kleur zou kunnen toevoegen

Wouter K

Wouter K

12/05/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Mooi en strak. Maar kan je niet nog wat met dat grijs doen ?
blauw-grijs?
wit-grijs?
grijs-zwart ?

Jesper Diovo

Jesper Diovo

12/05/2008 20:46:00
Quote Anchor link
Ik zou het menu zo laten. Dat ziet er met dat pijltje wel strak uit. De kopjes kun je misschien laten beginnen met een blokje kleur, dan even niks en dan de tekst. Geeft misschien net dat beetje meer kleur. Dan kun je misschien de tekst in een grijzige kleur doen, omdat ik het zo toch net iets te hoog contrast vind hebben.

En ik zou de linkjes in de tekst de kleur geven die je aan dat blokje geeft. Zodat dat met elkaar overeenkomt, geeft ook weer een mooi strak overzicht ;-).

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.