Review: eddyerkelens.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Team Lead PHP

Als Tech Lead zorg voor een glimlach op het gezicht van onze klanten door geweldige software af te leveren. Hoe word ik Team Lead PHP bij Coolblue? Als Team Lead PHP bouw en leid je een team dat uitblinkt in het leveren van hoogwaardige en kostenefficiënte software. Je ondersteunt teamleden bij het afbakenen van hun doelen en met de aanpak om ze te behalen. Als Tech Lead zorg voor een glimlach op het gezicht van onze klanten door geweldige software af te leveren en een effectief team op te bouwen. ‘’Ook Team Lead PHP worden bij Coolblue? Else de Boer

Bekijk vacature »

Lead Java-ontwikkelaar

Functie­omschrijving Introductie Komend jaar staan een aantal grote projecten op de agenda die bijdragen aan de herkenbaarheid en het bereik van KVK. Samen met ondernemers, steden en rijksoverheid initiëren we creatieve projecten waarmee we ondernemend Nederland faciliteren. Ambitieuze startende ondernemers verbinden we met ervaren en succesvolle ondernemers. Met elkaar bedenken we nieuwe tools die gebruikmaken van gegevens vanuit het Handelsregister en die verrijkt worden met andere data. Zo brengen we real time en fact-based business opportunities in kaart! Jouw kracht Van begin tot einde ben jij een onmisbare factor binnen ieder project. Je bent een enthousiaste teamspeler die volgens de

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / Financiele sector

Functieomschrijving Ga jij aan de slag als .NET Developer bij een van de grotere spelers binnen de financiele dienstverlening? Wil jij graag werken met onder andere C#, SQL, MVC, en WCF binnen een grote organisatie om de applicaties binnen de organisatie verder te ontwikkelen en te onderhouden? Lees dan verder! De ontwikkeling, uitbreiding en onderhouden van applicaties binnen de organisatie; Waarborgen van de veiligheid en consistentie van de applicaties; Zorgen dat de eindgebruiker de applicaties effectief kunnen gebruiken; Documenteren van de systemen, op zowel gebruikers niveau, als technisch niveau; Het adviseren van de directie over technische kwesties. Functie-eisen Minimaal HBO

Bekijk vacature »

Developer DataPower Message Queuing Message Broker

Functieomschrijving Wil jij werken in een organisatie waar alleen de beste DataPower developers werken? Deze organisatie heeft één van de grootste en meest complexe omgevingen van Nederland. Wil je verantwoordelijk zijn voor een gateway waar miljoenen externe en interne gebruikers gebruik van maken? Lees dan snel verder! Ontwerpen, bouwen en testen van alle diensten m.b.t. DataPower, MQ, Broker en Cross File Transfer Constant verbeteren van de omgeving Nauw samenwerken met je collega's Functie-eisen Hbo werk- en denk niveau, gelieve in de richting van IT Aantoonbare werkervaring met DataPower of een vergelijkbaar systeem Kennis over IBM MQ en Message Broker is

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops bizar snel en superstrak zijn. Hoe word ik Medior PHP Developer bij Coolblue? Als Medior PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, ben je niet vies van een beetje C# of Javascript. ‘’Ook Medior PHP Developer worden bij Coolblue? Else de Boer legt je uit hoe je dat doet.” Dit vind je leuk om te doen PHP code schrijven, maar kan je weg ook vinden in

Bekijk vacature »

Progress Developer / #1 software leverancier binne

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Progress Developer die graag nog nieuwbouw ontwikkelt? Wil je daarnaast jouw hersenen kraken voor het automatiseren van complexe bedrijfsprocessen? Lees dan snel verder en kom erachter of deze rol als Progress Developer iets voor jou is! Uitvoeren van analyses ter bevordering van de betrouwbaarheid en performance van de bedrijfskritische applicatie; Meedenken over de architectuur en tevens waarborgen van de architectuur; Troubleshooten van complexe incidenten; Je deelt graag je kennis aan je collega’s; Maken van ontwerpen, schrijven van documentatie en het testen van de Progress applicatie; Implementeren van nieuwe functionaliteiten en het verzorgen van nazorg. Aanroepen

Bekijk vacature »

React developer / Medior / €3000-3500 / Amste

Functieomschrijving In de functie van frontend developer werk je veel met React (Native). Je werkt in multidisciplinaire Scrum teams aan projecten waar jij verantwoordelijk bent voor de frontend. Enig gevoel voor design is daarin belangrijk, je hoeft het zelf niet te kunnen maar je moet design wel belangrijk vinden. Ze zoeken iemand die al 3 jaar ervaring heeft op de frontend, ervaring met React (Native) is een dikke pré. Heb jij geen ervaring met React maar wel ervaring met Angular of Vue dan ben je hier ook welkom! Functie-eisen - Minimaal HBO werk - en denkniveau; - Minimaal 4 jaar

Bekijk vacature »

C# .NET webdeveloper gezocht, inhouse, afwisselend

Heb je ervaring als .NET C# webdeveloper en je bent op zoek naar een nieuwe baan in Den Haag? Bij een kleinschalig bedrijf met een korte lijnen en een informele maar ambitieuze sfeer? Waar je met de laatste ontwikkelingen kan werken op zowel back- als frontend? Wellicht dat dit iets voor jou is! Voor een full service webbureau in Den Haag zijn we op zoek naar een ervaren .NET C# webdeveloper. Het bedrijf bestaat uit ongeveer 40 mensen met in totaal circa 10 software developers. Binnen deze organisatie zal je samen met je team meewerken aan het onderhoud en de

Bekijk vacature »

Lead developer (C#) / architect, aansturing machin

Ben je een ervaren technisch software ontwikkelaar/ lead / architect die op zoek is naar een nieuwe baan in Den Haag? Een baan waar je software ontwikkeld voor de aansturing van complexe, innovatieve machines? En bijdraagt aan de ontwikkeling van een maatschappelijk product waar veel mensen bij gebaat zijn? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Den Haag zijn we momenteel op zoek naar een lead developer / architect met een afgeronde HBO of WO opleiding en ervaring op gebied van C# Het gaat om een leuk middelgroot bedrijf van circa 50 mensen waarvan 7 software developers. Het bedrijf bestaat

Bekijk vacature »

Software Developer / full-stack

Functieomschrijving Werk je graag bij een bedrijf in Eindhoven aan een maatwerk applicatielandschap, zowel front- als backend? Kent Java voor jou weinig geheimen en ben je ook thuis in Javascript / Angular? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Developer werk je aan zowel de front-end als back-end van het maatwerk applicatielandschap; Je werkt mee in projecten op het gebied van systeemuitbreiding, vernieuwing en verbetering; Je werkt met o.a. Java, JEE, Spring, Angular, CI, SQL, Agile, webservices; Je denkt mee over de vertaalslag naar technische oplossingen en adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je werkt in Scrum teams. Functie-eisen

Bekijk vacature »

IT support

Als 2e lijns werkplekbeheerder sta je in voor technische ondersteuning op verschillende manieren; aan het bureau van de eindgebruiker of “remote” via de telefoon /e-mail. Je ondersteunt eindgebruikers op het gebied van software of hardware problemen met laptops, desktops, smartphones, etc. Dit is een kans om te werken voor een ambitieuze organisatie die op kop loopt op het gebied van IT support service. Functieomschrijving  Field Service oplossingen bieden op basis van de vereisten van het incident.  Inkoop nieuwe IT hardware/software  Support en beheer van gebruikersaccount en rechten  Samenwerking met / en doorzetten van incidenten naar 3e

Bekijk vacature »

C#.NET Ontwikkelaar/consultant

Functieomschrijving Ben jij een C# Developer die binnen een innovatieve, logistieke organisatie wilt werken? Vind je het interessant om jouw ontwikkelde software en code te koppelen aan complexe systemen en daarnaast de implementatie te begeleiden? Laat je horen! Je wordt onderdeel van de developers' club, van circa vijftien collega's, ofwel in een team van software developer waar jullie projectmatig aan de slag gaan met het ontwikkelen van software oplossingen voor klanten. Alle functionele requirements komen via consultants bij het software team terecht. Deze worden in een projectteam van minimaal twee software developers opgepakt, waar je vervolgens zelfstandig of samen met

Bekijk vacature »

Mobile App Developer

Ons Mobile ontwikkelteam zoekt een fanatieke Mobile App Developer. Ben jij creatief en heb je passie voor het ontwikkelen van apps? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan ChipSoft heeft al diverse apps uitgebracht en het aantal gebruikers hiervan neemt snel toe. De apps doen het erg goed bij de zorginstellingen. Je kunt hierbij denken aan apps verpleegkundigen, thuiszorgmedewerkers, de logistieke dienst en - natuurlijk - de artsen zelf. Door jouw hands-on mentaliteit, eigenwijsheid en technisch inzicht kun je nauwkeurig herbruikbare software schrijven. Die software sluit naadloos aan op onze ‘back end’ (HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg).

Bekijk vacature »

FrontEnd Angular Developer (Dutch speaking!)

Onze klant is een bekende speler in IT Consultancy en werkt met toonaangevende organisatie. De IT Professionals die bij onze klant werken krijgen de mogelijkheid om in consultancy/detacheringsvorm aan verschillende projecten te werken bij bekende en grote organisaties. Bedrijfsomschrijving Key-account van Michael Page Omschrijving Je zult in project verband worden ingezet bij een van de bekende energieleveranciers in Nederland en ben je samen met je collega 's doorslaggevend bij het afronden van een nieuwbouwproject waar al enige tijd aan gewerkt wordt. Samen met een collega zul je een back-end team aanvullen tot een volwaardig feature team zodat de Agile Release

Bekijk vacature »
Eddy E

Eddy E

21/10/2015 20:20:20
Quote Anchor link
Eergisteren vernieuwd: www.eddyerkelens.nl

Het is een standaard template (ja, voor die 8 euro kan je niet tobben en uren werk verzetten), maar wel aangepast.
Vraag is eigenlijk: werkt het lekker? Inhoudelijk nog tips/commentaar?

Toevoeging op 21/10/2015 20:20:33:

Dubbel door Bad Gateway...

PHP hulp

PHP hulp

11/08/2020 18:43:09

Peter K

Peter K

21/10/2015 21:04:40
Quote Anchor link
Achter de tekst "Geïnteresseerd in FTE 1, omgeving Gorinchem!" zit een mailto link. Is het niet mooier daar een contact formulier achter te zetten?

Ik gebruik nooit de mail client.

Google maps op de contactpagina is niet te verschuiven/zoomen?

Wat is eigenlijk het doel van je website? Dat is me niet helemaal duidelijk.

Eddy E

Eddy E

21/10/2015 21:19:34
Quote Anchor link
Goed punt: al heeft iedereen toch wel een mail-client staan? Op je telefoon en PC in elk geval wel... wellicht consoles niet. Maar ik verwacht niet dat personen die mij een baan willen voorschotelen mijn website op een console bekijken...

Google Maps is inderdaad een plaatje om navigeren/schuiven op de telefoon te verbeteren. Voor de rest voegt het toch niet veel toe: ik werk niet vanuit huis ;)

Doel: mijzelf op internet neerzetten dat, als mensen op mij zoeken, vinden wat ik wil ;)
Bijvoorbeeld volgende werkgevers ;)

Peter K

Peter K

21/10/2015 21:21:25
Quote Anchor link
Nou, ik werk bijvoorbeeld met Google for Business. Dan zit je mail dus allemaal in een gmail omgeving.

Resultaat: ik gebruik dus geen mail client op de computer :)

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

22/10/2015 09:54:01
Quote Anchor link
Nette site Eddy! Ik pik er vier kleinigheden uit die me opvallen:

• Veel mensen en ikzelf ook hebben de neiging (aangeleerd gedrag) om op het logo linksboven te klikken om terug te keren naar de homepage. Maak dus van je (zwarte) naam een link naar de eerste tab Profiel.

• De gele tekst valt een beetje weg, vooral tegen een witte achtergrond (zoals de datums op je CV). Maak die bijvoorbeeld met het Adobe Color CC-kleurenwiel daar wat donkerder.

• Maak van "De mailbox staat klaar voor uw uitnodiging" een mailto-link: een dergelijke call to action vereist niet alleen een call, maar ook action.

• Ik denk dat je met "FTE 1" eigenlijk "1 FTE" bedoelt? Keer dan de volgorde om.

Jacco Engel

Jacco Engel

22/10/2015 11:02:12
Quote Anchor link
Ben ik de enige die zich er enigsinds aan ergert dat de profiel pagina boven het menu word geladen en de rest er onder?

Voor mijn gevoel moet een menu (voor zover realistisch en mogelijk) zo veel mogelijk op dezelfde plek blijven staan

Maar kan aan mij liggen :P

verder kleine JS error :
Uncaught TypeError: $map.gmap is not a function
Gewijzigd op 22/10/2015 11:04:38 door Jacco Engel

Eddy E

Eddy E

22/10/2015 13:14:55
Quote Anchor link
Ward van der Put op 22/10/2015 09:54:01:
Nette site Eddy! Ik pik er vier kleinigheden uit die me opvallen:

Dank je.

Quote:
• Veel mensen en ikzelf ook hebben de neiging (aangeleerd gedrag) om op het logo linksboven te klikken om terug te keren naar de homepage. Maak dus van je (zwarte) naam een link naar de eerste tab Profiel.

Goed idee... maar geen idee hoe. Een <a href="#contact"> doet niets.
Dat gaat via Javascript, maar dat krijg ik niet aan de praat. Alleen in <nav class="menu"><ul><li><a> werkt dit... Weet je hoe ik dit voor elkaar krijg?
Geldt namelijk ook voor de link naar #profile

ul > li.tmenu > a

Quote:
• De gele tekst valt een beetje weg, vooral tegen een witte achtergrond (zoals de datums op je CV). Maak die bijvoorbeeld met het Adobe Color CC-kleurenwiel daar wat donkerder.

Done. Gewoon iets donkerder kon geen kwaad.

Quote:
• Maak van "De mailbox staat klaar voor uw uitnodiging" een mailto-link: een dergelijke call to action vereist niet alleen een call, maar ook action.

Gedaan. Al kan het nu nog omgezet worden naar het contactformulier

[qoute]• Ik denk dat je met "FTE 1" eigenlijk "1 FTE" bedoelt? Keer dan de volgorde om.
[/quote]
Dat is vreemd, maar zo wordt het vaak wel genoemd.
Bij WTF (werktijdfactor) is het sowieso WTF 1 (en niet 1 WTF). Dus ik heb een andere afkorting van 3 letters gebruikt ;)
Gewijzigd op 22/10/2015 13:18:52 door Eddy E

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

22/10/2015 13:16:38
Quote Anchor link
Ik mis een doctype ;-)

Eddy E

Eddy E

22/10/2015 13:28:20
Quote Anchor link
- Aar - op 22/10/2015 13:16:38:
Ik mis een doctype ;-)

Nu niet meer ;)
Jammer dat zo'n template-bouwer wel HTML5-attributen als <nav> gebruikt, maar dan geen HTML5 opgeeft...

Toevoeging op 22/10/2015 13:29:18:

Jacco Engel op 22/10/2015 11:02:12:
Ben ik de enige die zich er enigsinds aan ergert dat de profiel pagina boven het menu word geladen en de rest er onder?

Voor mijn gevoel moet een menu (voor zover realistisch en mogelijk) zo veel mogelijk op dezelfde plek blijven staan

Maar kan aan mij liggen :P

verder kleine JS error :
Uncaught TypeError: $map.gmap is not a function

JS-functie heb ik eruit gegooid. Ik zag hem net ook voorbij komen.
Dat het 'verschillend' is met de rest, vind ik juist wel leuk.
Nu is de home-pagina net een visitekaartje. Daarna wordt het wat anders. Dat is wat speelser: juist dat was voor mij de reden om deze template te kopen ;)

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

22/10/2015 14:13:52
Quote Anchor link
Als ik de site bezoek (firefox) kom ik eerst op de contactpagina? Daarmee is het mij -in eerste oogopslag- volstrekt onduidelijk waar deze site over gaat.

Gerhard l

gerhard l

22/10/2015 14:22:12
Quote Anchor link
Thomas van den Heuvel op 22/10/2015 14:13:52:
Als ik de site bezoek (firefox) kom ik eerst op de contactpagina? Daarmee is het mij -in eerste oogopslag- volstrekt onduidelijk waar deze site over gaat.

Jup, in chrome ook, profiel tab is active, maar hij laadt de contact pagina.

Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

22/10/2015 14:30:25
Quote Anchor link
Ja inderdaad, eerst was dat niet zo

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

22/10/2015 14:47:16
Quote Anchor link
Een van de voordelen van ontwikkelen met cache volledig uitgeschakeld ;).

Eddy E

Eddy E

23/10/2015 09:07:11
Quote Anchor link
Probleem lag hem in de link op de frontpage... Javascript pakte de eerste link met # als actief.
Door de link naar #contact werd die actief, maar het menu regelt dat weer anders.
Dat is opgelost nu ;)

Daarnaast nog een anti-spam-maatregel ingevoerd. Zowel via het formulier (3 plus 4) als een verplichte wachttijd na elke mail (elke poging * 20 seconden) via PHP.

Want vannacht zijn er 3700+ mailtjes verstuurd naar mijn Gmail-account...

Toevoeging op 23/10/2015 09:23:08:

Leuk.... die @spam ;)

Hoe krijg je het voor elkaar?

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

23/10/2015 10:33:54
Quote Anchor link
Ziet er Netjes uit Eddy, thumb up!

Eddy E

Eddy E

23/10/2015 13:47:11
Quote Anchor link
Dank je Frank.

Omdat er toch nog iemand kon spammen (280 mailtjes in 3 minuten oid), heb ik ook nog een flood-blokkade opgericht op basis van IP-adressen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.