[review] Impact Game Studios

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 12:15:00
Quote Anchor link
Beste medeleden,

heb afgelopen week gewerkt aan een nieuw ontwerp voor Impact Game Studios. Dit is een bedrijf waar ik in werk samen met 4 andere. We zijn momenteel druk bezig met het maken van onze eigen vernieuwende browser-based MMORPG. Om toch een referentie te hebben voor dit project hebben we besloten het onder de naam Impact Game Studios uit te brengen.

Nu heb ik de site ontworpen en vervolgens uitgewerkt. Ben erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Al het commentaar is welkom!

http://www.impactgamestudios.com

Alvast bedankt,
Thomas
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 09:25:07
 
Koen

koen

03/11/2009 15:16:00
Quote Anchor link
ik vind hem op zich best wel mooi gemaakt d=(^-^)
 
Lauren Zonneveld

Lauren Zonneveld

03/11/2009 15:20:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit! Wat mij wel stoort is dat de content (nieuws, history ed.) erg ver naar rechts staat. Ik zou dit meer centreren. Door het geheel iets te verplaatsen of de blauwe balk misschien iets smaller te maken.
 
Gerard M

Gerard M

03/11/2009 15:37:00
Quote Anchor link
De website ziet er wel grappig uit, alleen de text Engelse text leest erg slecht.

Zijn er trouwens al screenshots van jullie spel beschikbaar?
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 15:42:00
Quote Anchor link
@Koen
Thanks ;-)

@Lauren
Wat bedoel je daar precies mee, zou je een screen kunnen geven?

@Gerlo
Thank you, en tja, we hebben nou eenmaal gekozen voor Engels als taal.

Screenshots van het spel worden aankomende weken verwacht. Houdt de website in de gaten (http://www.melego.nl) of volg ons op twitter (http://www.twitter.com/MelegoTweets)
 
GaMer B

GaMer B

03/11/2009 15:46:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit. Maar het is wel een beetje... een rommeltje? In de linker kolom gebruik je text-shadow en in de rechter kant niet. Ook is de achtergrond totaal anders... Minder spannend zegmaar.

Verder ziet het er super uit! Best wel web 2 point O
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 16:29:00
Quote Anchor link
@GaMer13

Thanks. Ik zie het persoonlijk niet als een rommeltje, maar dat is waarschijnlijk de kritische blik van de bezoeker die per persoon anders is.. Heb bewust rechts gekozen voor geen tekstshadow.. Maar voor de rest bedankt voor je feedback! :D
 
Koen

koen

03/11/2009 16:31:00
Quote Anchor link
rechts is een schaduw ook niet mooi, gezien de achtergrond...
dus goede keus.
maar aangezien gamer ook de achtergrond noemde is het wel te begrijpen :P
 
GaMer B

GaMer B

03/11/2009 16:39:00
Quote Anchor link
Jah, misschien past die text-shadow daar niet echt bij. Om even te verduidelijken: De color-scheme: zwart-blauw-grijs vind ik niet echt bij elkaar passen. Misschien een andere kleur blauw ofzo voor het grijze... Ben niet zo goed in dat soort dingen =)
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 16:45:00
Quote Anchor link
O op die manier, bedankt voor de verdere uitleg ;) Misschien dat een andere kleur te overwegen is. We hebben nu eenmaal gekozen voor blauw, maar ik houdt het in gedachten!
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

03/11/2009 16:53:00
Quote Anchor link
ik zou dat blauw wat meer in je rechter kolom laten terug komen, het is nu alleen rechts wat blauw is
 
GaMer B

GaMer B

03/11/2009 17:17:00
Quote Anchor link
Thomas schreef op 03.11.2009 16:45:
O op die manier, bedankt voor de verdere uitleg ;) Misschien dat een andere kleur te overwegen is. We hebben nu eenmaal gekozen voor blauw, maar ik houdt het in gedachten!


Dat blauwe moet blijven he! Het blauwe moet iets meer terug komen in het rechter gedeelte. Het blauwe vind ik mooi uitzien ^^
 
Roeltje M

Roeltje M

03/11/2009 17:22:00
Quote Anchor link
Ik vind de site er goed uitzien! Ben benieuwd naar jullie eerste project (Melego).
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 17:31:00
Quote Anchor link
@Vincent en @GaMer13

Heb het verkeerd opgevangen, nu snap ik het ;) Zal kijken wat ik ermee kan doen!

@Roel

Dankjewel, wij zijn ook erg benieuwd naar ons eerste project haha ;)

PS: Binnenkort zoeken we Beta-Testers, ik zal het posten :)
 
Mark L

Mark L

03/11/2009 17:32:00
Quote Anchor link
Spelfoutje bij Our Team:

Fuction i.p.v. Function bij Doney den Ouden en Robert Miedema.

Edit:

Ook zou ik de 'Back to homepage' tot een plaatje maken, zoals de 'Discover our history'. Dat is mooier denk ik.

Ook past de submitbutton niet echt bij je layout. De submitbutton bij Job Apply (en dan een aanklikken)
En de text-input boxjes zijn mooi gestyled, alleen de text komt precies bovenaan en niet middenin. Dit laat een grote leegte aan de onderkant achter. Dit is jammer.

Ik gebruik trouwens Firefox.

Oja, ook leuk is als de text van Gender: Male / Female klikbaar is en dat dan de radiobutton aangevinkt wordt.
Kijk daarvoor eens naar het HTML-element label.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark L
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 18:27:00
Quote Anchor link
@Miloan

Thanks voor commentaar, hier kan ik zeker wat mee, wanneer ik er voor ga zitten en het wat ga aanpassen is nog onbekend aangezien ik ook druk bezig ben met het op de site genoemde project. Aangezien de bezoekersaantallen nooit groots zouden worden voor deze site heeft deze op dit moment een lagere prioriteit dan het project. De spellingsfouten pas ik dadelijk natuurlijk wel even aan!
 
Michel Exel

Michel Exel

03/11/2009 20:06:00
Quote Anchor link
nice layout
lekker simpel en juiste opbouw kwa kleuren

Netjes
 
Justin S

Justin S

03/11/2009 21:10:00
Quote Anchor link
Ziet er netjes uit. Zijn jullie ook daadwerkelijk een winstgevend bedrijf? En zo ja: krijgen de medewerkers ook daadwerkelijk betaald? (pure interesse)
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 21:55:00
Quote Anchor link
@ Michel

Bedankt!

@Justin

Bedankt! Impact Game Studios is op dit moment nog een nieuw initiatief wat inhoud dat we nog op vrijwillige basis werken. Zodra ons eerst project voltooid is kunnen we gaan kijken hoe inkomsten te genereren die we kunnen gebruiken om verder te investeren en later een zakcentje over te houden aan erin gestoken uren. Op dit moment is het dus nog puur investeren, maar ja, je leert er veel van en de groep is zeer motiverend en heeft kennis van zaken! ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas van Broekhoven
 

03/11/2009 22:10:00
Quote Anchor link
Hoe moet ik het zeggen strak maar plank slaat geen bal zeg maar; ik mis spanning! waar blijven die c00le graphics of die verhaallijn die zit doorgetrokken vanuit het spel in de website...
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 22:18:00
Quote Anchor link
@Webmakerij

Laten we voorop stellen dat het een referentie is en niet de site van de game zelf. Alleen de mensen die doelbewust iets over het team willen lezen of contact willen zoeken zullen op de website terecht komen. Daarnaast zijn de 3D illustrations en layout e.d. die we nu hebben nog niet definitief. Vandaag is daarom ook gekozen de eerste previews van het poject 'Melego' pas rond kerstmis uit te brengen. Vanaf dat moment kunnen we ook pas graphics van het spel op de publieke website tonen, snap je? Maar toch bedankt voor je feedback!
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.