review layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »
- wes  -

- wes -

06/08/2009 16:53:00
Quote Anchor link
Zou ik jullie ongezoute doch constructieve mening mogen over:

http://www.dekoppel.com/nieuw

Het gaat (zoals alle dummy layouts) niet om de tekst, maar om de stuctuur en layout.
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 15:57:00
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/08/2009 09:31:00
Quote Anchor link
Hoi Wes,

Ik weet niet of je die afbeelding op de achtergrond ook zo wilt gaan gebruiken, maar volgens mij kan je die nog (beter) wel iets verder verkleinen qua bestandsgrootte.
Verder heb ik eigenlijk niet zoveel op dan wel aan te merken aan de lay-out zoals je hem hebt getekend. Mooie, leuke en prettig overzichtelijke indeling.


Misschien toch dat je alleen de groenige kleur (menu en nieuwsblokken links) nog iets aan moet passen, ik zie dat verder niet terug in de lay-out en ook niet in de kleuren van het logo? Ik vind die groenige kleur overigens prima passen, maar mis een beetje de link met "De Koppel".

Daarbij denk ik dat de kleine lettertjes (titels van artikelen) in het nieuwsblok links misschien vet gedrukt moeten worden (of een iets donkerdere tint van die kleur), die zijn zo niet heel erg lekker leesbaar voor mensen met iets mindere ogen.

En voor de eenduidigheid: Volgens mij komen de kleuren in het menu en in de titels links (de kopjes) niet overeen. Die zou ik wel gelijk trekken. Verder een strakke duidelijke lay-out.
 
- wes  -

- wes -

07/08/2009 12:02:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik weet niet of je die afbeelding op de achtergrond ook zo wilt gaan gebruiken, maar volgens mij kan je die nog (beter) wel iets verder verkleinen qua bestandsgrootte.

Ga ik inderdaad gebruiken, maar voor voorbeeld purposes is deze nog frikking huge

Quote:
Misschien toch dat je alleen de groenige kleur (menu en nieuwsblokken links) nog iets aan moet passen, ik zie dat verder niet terug in de lay-out en ook niet in de kleuren van het logo? Ik vind die groenige kleur overigens prima passen, maar mis een beetje de link met "De Koppel".

Het is een natuuractiviteitencentrum, hun huidige hoofdkleur is groen, en precies die tint.

Quote:
Daarbij denk ik dat de kleine lettertjes (titels van artikelen) in het nieuwsblok links misschien vet gedrukt moeten worden (of een iets donkerdere tint van die kleur), die zijn zo niet heel erg lekker leesbaar voor mensen met iets mindere ogen.

Goeie, neem ik mee

Quote:
En voor de eenduidigheid: Volgens mij komen de kleuren in het menu en in de titels links (de kopjes) niet overeen. Die zou ik wel gelijk trekken. Verder een strakke duidelijke lay-out.

Bewust gedaan, het menu moet wat lichter eruit zien dan de koppen, die duidelijke koppen moeten zijn. Misschien dat ik het nog wel gelijktrek in de definitieve release
 
Erik Rijk

Erik Rijk

07/08/2009 15:10:00
Quote Anchor link
Hola! :)

Je hebt mooi werk afgeleverd!
Ik zou denk ik de achtergrond iets minder fel ( opacity ) maken.
Het is verder een duidelijke layout, weinig op aan te merken :)
 
Lode

Lode

07/08/2009 16:26:00
Quote Anchor link
ik vind het helemaal niet slecht! (kan toch behoorlijk kritisch zijn)

Het laden is wellicht niet alles. Wat denk ik middels wat javascript wel te optimaliseren is wellicht.

Ik mis wat special effects zoals roterende banners/tabs en mouseover/out's

ik heb hier recent een Ajax/prototype roterend banner systeempje gemaakt:
http://www.piccolocard.nl/nl/

Wellicht kan je ook nog wat met een dergelijk (nu slecht gehackt) horizontaal menu doen?

Maar ik vind hem op zich wel sprekend, overzichtelijk en netjes.
 
- wes  -

- wes -

07/08/2009 16:32:00
Quote Anchor link
Lode, het is een ontwerp, een plaatje, an image, un imaaage, unos imagos

Geen werkende site dus, en dus ook geen mouseovers , menus, roterende toestanden etcetc. Ook waarom de laadtijd zo lang is (zie ook mn 2e post...)
 
PHP Scripter

PHP Scripter

07/08/2009 16:34:00
Quote Anchor link
Leuke site, complimenten!
 
GaMer B

GaMer B

07/08/2009 16:43:00
Quote Anchor link
Mooie layout wes! Lekker rustig ook, hoewel het achtergrond plaatje misschien een beetje TE is??

Links en rechts naar wit faden (achtergrond plaatje) trekt mijns inziens te veel het oog er naar. Zeker als je aan het scrollen bent, merk je dat je ogen daar op gaan focussen.

De indeling is gewoon perfect. Alles is goed zichtbaar en komt "natuurlijk" over. Ook het lettertype is goed gekozen, vind ik. Goed leesbaar.

Het menu bovenaan vind ik ietsje minder... Ik weet niet, het is zo iets van "ZO! Hier ben ik" en niet meer uniform met de rest van de website.

Verder: Keep it up! :)
 
- wes  -

- wes -

07/08/2009 16:45:00
Quote Anchor link
Dank voor de reacties, over 2 weken ga ik er iets mee doen, voor nu, vakantieeeeeeeeeeee!

later
 
Niek Weevers

Niek Weevers

11/08/2009 19:47:00
Quote Anchor link
Het menu valt een beetje uit de toon. Je hebt ook een schreef-font gebruikt voor het menu en een schreefloos-font voor de rest.

En het logo is erg lelijk en maakt het lelijk. De rest van de site vind ik er zeker leuk uit zien!! Ook lekker fris en duidelijk wat het is. De uitstraling die deze site moet hebben.
 
- wes  -

- wes -

24/08/2009 10:33:00
Quote Anchor link
Helaas is een logo van een klant het enige waar ik geen invloed op heb niek :)
 
Julien

Julien

05/09/2009 23:33:00
Quote Anchor link
Hey Wes,
Ziet er op het eerste gezicht leuk uit voor een natuuractiviteitenwebsite (wat een lang woord). Ik zou alleen wel een wat spectaculairdere foto op de achtergrond plaatsen! Er zijn heel veel mooie foto's van het nederlandse landschap. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het budget van de opdrachtgever, maar opzich heb je op istock volgens mij een prachtige foto van een Nederlands landschap voor niet al te veel geld.
Succes verder!
 
Mitchell

Mitchell

06/09/2009 04:01:00
Quote Anchor link
Mooie website, heb toch nog wel een aantal puntjes.

- Margin en padding verschilt op veel plekken, nogal raar.
- E-mail? Kun je niet beter gewoon een link naar de contact pagina maken?
- De footer aan de linker kant moet gevult worden, ziet er nu nogal leeg uit.

Verder heb ik momenteel weinig te melden, wacht wel tot je hem om hebt gezet naar html en css.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.