review layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »
- wes  -

- wes -

06/08/2009 16:53:00
Quote Anchor link
Zou ik jullie ongezoute doch constructieve mening mogen over:

http://www.dekoppel.com/nieuw

Het gaat (zoals alle dummy layouts) niet om de tekst, maar om de stuctuur en layout.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 04:20:41
 
Robert Deiman

Robert Deiman

07/08/2009 09:31:00
Quote Anchor link
Hoi Wes,

Ik weet niet of je die afbeelding op de achtergrond ook zo wilt gaan gebruiken, maar volgens mij kan je die nog (beter) wel iets verder verkleinen qua bestandsgrootte.
Verder heb ik eigenlijk niet zoveel op dan wel aan te merken aan de lay-out zoals je hem hebt getekend. Mooie, leuke en prettig overzichtelijke indeling.


Misschien toch dat je alleen de groenige kleur (menu en nieuwsblokken links) nog iets aan moet passen, ik zie dat verder niet terug in de lay-out en ook niet in de kleuren van het logo? Ik vind die groenige kleur overigens prima passen, maar mis een beetje de link met "De Koppel".

Daarbij denk ik dat de kleine lettertjes (titels van artikelen) in het nieuwsblok links misschien vet gedrukt moeten worden (of een iets donkerdere tint van die kleur), die zijn zo niet heel erg lekker leesbaar voor mensen met iets mindere ogen.

En voor de eenduidigheid: Volgens mij komen de kleuren in het menu en in de titels links (de kopjes) niet overeen. Die zou ik wel gelijk trekken. Verder een strakke duidelijke lay-out.
 
- wes  -

- wes -

07/08/2009 12:02:00
Quote Anchor link
Quote:
Ik weet niet of je die afbeelding op de achtergrond ook zo wilt gaan gebruiken, maar volgens mij kan je die nog (beter) wel iets verder verkleinen qua bestandsgrootte.

Ga ik inderdaad gebruiken, maar voor voorbeeld purposes is deze nog frikking huge

Quote:
Misschien toch dat je alleen de groenige kleur (menu en nieuwsblokken links) nog iets aan moet passen, ik zie dat verder niet terug in de lay-out en ook niet in de kleuren van het logo? Ik vind die groenige kleur overigens prima passen, maar mis een beetje de link met "De Koppel".

Het is een natuuractiviteitencentrum, hun huidige hoofdkleur is groen, en precies die tint.

Quote:
Daarbij denk ik dat de kleine lettertjes (titels van artikelen) in het nieuwsblok links misschien vet gedrukt moeten worden (of een iets donkerdere tint van die kleur), die zijn zo niet heel erg lekker leesbaar voor mensen met iets mindere ogen.

Goeie, neem ik mee

Quote:
En voor de eenduidigheid: Volgens mij komen de kleuren in het menu en in de titels links (de kopjes) niet overeen. Die zou ik wel gelijk trekken. Verder een strakke duidelijke lay-out.

Bewust gedaan, het menu moet wat lichter eruit zien dan de koppen, die duidelijke koppen moeten zijn. Misschien dat ik het nog wel gelijktrek in de definitieve release
 
Erik Rijk

Erik Rijk

07/08/2009 15:10:00
Quote Anchor link
Hola! :)

Je hebt mooi werk afgeleverd!
Ik zou denk ik de achtergrond iets minder fel ( opacity ) maken.
Het is verder een duidelijke layout, weinig op aan te merken :)
 
Lode

Lode

07/08/2009 16:26:00
Quote Anchor link
ik vind het helemaal niet slecht! (kan toch behoorlijk kritisch zijn)

Het laden is wellicht niet alles. Wat denk ik middels wat javascript wel te optimaliseren is wellicht.

Ik mis wat special effects zoals roterende banners/tabs en mouseover/out's

ik heb hier recent een Ajax/prototype roterend banner systeempje gemaakt:
http://www.piccolocard.nl/nl/

Wellicht kan je ook nog wat met een dergelijk (nu slecht gehackt) horizontaal menu doen?

Maar ik vind hem op zich wel sprekend, overzichtelijk en netjes.
 
- wes  -

- wes -

07/08/2009 16:32:00
Quote Anchor link
Lode, het is een ontwerp, een plaatje, an image, un imaaage, unos imagos

Geen werkende site dus, en dus ook geen mouseovers , menus, roterende toestanden etcetc. Ook waarom de laadtijd zo lang is (zie ook mn 2e post...)
 
PHP Scripter

PHP Scripter

07/08/2009 16:34:00
Quote Anchor link
Leuke site, complimenten!
 
GaMer B

GaMer B

07/08/2009 16:43:00
Quote Anchor link
Mooie layout wes! Lekker rustig ook, hoewel het achtergrond plaatje misschien een beetje TE is??

Links en rechts naar wit faden (achtergrond plaatje) trekt mijns inziens te veel het oog er naar. Zeker als je aan het scrollen bent, merk je dat je ogen daar op gaan focussen.

De indeling is gewoon perfect. Alles is goed zichtbaar en komt "natuurlijk" over. Ook het lettertype is goed gekozen, vind ik. Goed leesbaar.

Het menu bovenaan vind ik ietsje minder... Ik weet niet, het is zo iets van "ZO! Hier ben ik" en niet meer uniform met de rest van de website.

Verder: Keep it up! :)
 
- wes  -

- wes -

07/08/2009 16:45:00
Quote Anchor link
Dank voor de reacties, over 2 weken ga ik er iets mee doen, voor nu, vakantieeeeeeeeeeee!

later
 
Niek Weevers

Niek Weevers

11/08/2009 19:47:00
Quote Anchor link
Het menu valt een beetje uit de toon. Je hebt ook een schreef-font gebruikt voor het menu en een schreefloos-font voor de rest.

En het logo is erg lelijk en maakt het lelijk. De rest van de site vind ik er zeker leuk uit zien!! Ook lekker fris en duidelijk wat het is. De uitstraling die deze site moet hebben.
 
- wes  -

- wes -

24/08/2009 10:33:00
Quote Anchor link
Helaas is een logo van een klant het enige waar ik geen invloed op heb niek :)
 
Julien

Julien

05/09/2009 23:33:00
Quote Anchor link
Hey Wes,
Ziet er op het eerste gezicht leuk uit voor een natuuractiviteitenwebsite (wat een lang woord). Ik zou alleen wel een wat spectaculairdere foto op de achtergrond plaatsen! Er zijn heel veel mooie foto's van het nederlandse landschap. Maar dat ligt natuurlijk ook aan het budget van de opdrachtgever, maar opzich heb je op istock volgens mij een prachtige foto van een Nederlands landschap voor niet al te veel geld.
Succes verder!
 
Mitchell

Mitchell

06/09/2009 04:01:00
Quote Anchor link
Mooie website, heb toch nog wel een aantal puntjes.

- Margin en padding verschilt op veel plekken, nogal raar.
- E-mail? Kun je niet beter gewoon een link naar de contact pagina maken?
- De footer aan de linker kant moet gevult worden, ziet er nu nogal leeg uit.

Verder heb ik momenteel weinig te melden, wacht wel tot je hem om hebt gezet naar html en css.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.