Review - MyBBhulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Mert Onbekend

Mert Onbekend

27/08/2010 13:13:57
Quote Anchor link
Beste leden,

Ik was een tijdje geleden een forum begonnen met behulp van Sloosmedia heb ik een MyBBhulp forum gestart. Het is een MyBB forum en het doel is om mensen te helpen die problemen hebben met MyBB en je kunt hier vertaling voor plugins downloaden en nog veel meer. Hier bij vraag ik of jullie site willen beoordelen van schaal 1 tot 10. Wat ik ook in het toekomst wilt bereiken is een Nederlandstalige MyBB Wiki.

http://www.mybbhulp.nl

Met Vriendelijke Groet,
Mert Somun

Edit-------------

Demo account:

naam: demo
wachtwoord: demo123
Gewijzigd op 27/08/2010 13:54:10 door Mert Onbekend
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:35:21
 
Chris -

Chris -

27/08/2010 13:17:35
Quote Anchor link
Het is gewoon een standaard thema op een leeg forum?
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

27/08/2010 13:43:50
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 27/08/2010 13:17:35:
Het is gewoon een standaard thema op een leeg forum?


Inderdaad, valt dus niet te reviewen buiten de titel van de website misschien?
 
Mert Onbekend

Mert Onbekend

27/08/2010 13:52:21
Quote Anchor link
Nee, het is een thema dus niet "standaard" en er zijn paar onderwerpen, je moet wel eerst registreren om ze te kunnen bekijken, hierbij een demo account:

naam:demo
wachtwoord:demo123

Met Vriendelijke Groet,
Mert Somun
 
Chris -

Chris -

27/08/2010 13:54:19
Quote Anchor link
Dat zeg ik, het is een standaard thema wat je gratis kan downloaden.. Zijn er nog unieke dingen aan of is het gewoon een forum? Eerst registreren voordat ik wat mag zien? Als ik als bezoeker langskom en ik kan niets zien, hoe weet ik dan dat het de moeite waard is om te registreren? ;-)
 
Mert Onbekend

Mert Onbekend

27/08/2010 13:56:48
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 27/08/2010 13:54:19:
Dat zeg ik, het is een standaard thema wat je gratis kan downloaden.. Zijn er nog unieke dingen aan of is het gewoon een forum? Eerst registreren voordat ik wat mag zien? Als ik als bezoeker langskom en ik kan niets zien, hoe weet ik dan dat het de moeite waard is om te registreren? ;-)


Dit is wat iets beter, je hebt gelijk misschien is dat beter. Ik denk dat ik voor gasten wel laat weergeven maar dan het links en afbeeldingen niet zodat ze nieuwsgierig blijven of iets graag willen en zo registreren? Verder is een unieke layout niet nodig. Het belangrijkste is dat er goed word geholpen, en veel artikelen en plugins beschikbaar zijn. Verder nog tips?
 
Moe BE

Moe BE

27/08/2010 14:24:45
Quote Anchor link
Mert Somun op 27/08/2010 13:56:48:
Verder is een unieke layout niet nodig. Het belangrijkste is dat er goed word geholpen, en veel artikelen en plugins beschikbaar zijn. Verder nog tips?


Waarom dan laten reviewen? Dit forum noemt niet reclamehulp ofzo he. En voor die 1 extra externe link naar je forum zou ik het ook niet bepaald doen.

Maar goed, kan iemand dit topic sluiten of verwijderen.
 
Chris -

Chris -

27/08/2010 14:29:29
Quote Anchor link
Ik laat het open, zolang er nog tips voor de TS binnen komen ;-)
 
Mert Onbekend

Mert Onbekend

27/08/2010 14:44:48
Quote Anchor link
Moe BE op 27/08/2010 14:24:45:
Mert Somun op 27/08/2010 13:56:48:
Verder is een unieke layout niet nodig. Het belangrijkste is dat er goed word geholpen, en veel artikelen en plugins beschikbaar zijn. Verder nog tips?


Waarom dan laten reviewen? Dit forum noemt niet reclamehulp ofzo he. En voor die 1 extra externe link naar je forum zou ik het ook niet bepaald doen.

Maar goed, kan iemand dit topic sluiten of verwijderen.


Ik vroeg om tips en punten in schaal van 1 tot 10, niet om commentaar.
 
Chris -

Chris -

27/08/2010 14:55:53
Quote Anchor link
Mert, een review bestaat ook uit commentaar.. Als je die liever niet hebt, dan sluit ik het topic voor je.. (Zie als voorbeeld ook de review van mijn site, waarin Jelmer veel commentaar had. Toch heb ik hier heel veel mee kunnen doen ;-))
 
Mert Onbekend

Mert Onbekend

27/08/2010 15:56:22
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 27/08/2010 14:55:53:
Mert, een review bestaat ook uit commentaar.. Als je die liever niet hebt, dan sluit ik het topic voor je.. (Zie als voorbeeld ook de review van mijn site, waarin Jelmer veel commentaar had. Toch heb ik hier heel veel mee kunnen doen ;-))


Ik geef je gelijk, een commentaar is belangrijk maar een commentaar moet nuttig zijn ik kan ook commentaar plaatsen " je site is lelijk " dat is ook een commentaar maar is het nuttig? nee niet dus.
 
SilverWolf NL

SilverWolf NL

27/08/2010 16:16:49
Quote Anchor link
"Plugins dat het weergave van uw forum zal veranderen." en "Plugins die bedoeld zijn voor het hoofd pagina van uw Mybb forum."

In correct Nederlands:

"Plugins die de weergave van uw forum zullen veranderen." en "Plugins die bedoeld zijn voor de hoofdpagina van uw Mybb forum."

Zal wel niet het enige zijn. Ik zou je site nog eens goed nalopen op stijlfouten.
Gewijzigd op 27/08/2010 16:17:21 door SilverWolf NL
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

27/08/2010 19:34:29
Quote Anchor link
Ik geef een 6. Zonder commentaar, zoals je wil.
Gewijzigd op 27/08/2010 19:37:37 door Jurrian Nijland
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

27/08/2010 19:38:21
Quote Anchor link
6.5 voor het uiterlijk en een 5 voor de moeite die het jou heeft gekost om hem te maken
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

27/08/2010 20:04:36
Quote Anchor link
Mag ik ook mijn Hyves pagina hier laten reviewen?

Waar trekken we de grens?

#Durftevragen
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

27/08/2010 20:30:47
Quote Anchor link
Overdatum puntNL op 27/08/2010 20:04:36:
Mag ik ook mijn Hyves pagina hier laten reviewen?

Waar trekken we de grens?

#Durftevragen


En mijn twitter dan? Of mijn Facebook?

Ofterwijl, dit slaat eigenlijk nergens op. Het is een standaard forum met wat plug-ins en verder niks.
 
Mert Onbekend

Mert Onbekend

27/08/2010 22:28:46
Quote Anchor link
Als mijn website compleet perfect is zie ik geen reden meer om hier te laten vragen of het goed is tuurlijk is het leeg, wat kan ik meer doen graag reacties.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

27/08/2010 22:40:11
Quote Anchor link
volgensmij heb jij niet door wat wij bedoelen, wij vinden het niet waard om een site te beoordelen die die persoon niet eens zelf inelkaar heeft gezet. ja, misschien alle plugins en die dingen bijelkaar plakken
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

28/08/2010 01:27:14
Quote Anchor link
Overdatum puntNL op 27/08/2010 20:04:36:
Mag ik ook mijn Hyves pagina hier laten reviewen?

Waar trekken we de grens?

#Durftevragen


Haha agree!
Ik vind dit ook niet echt een review, een map uploaden naar je server en in het admin panel een thema uploaden.
Ik bedoel moeten we het concept reviewen of wat is de bedoeling?
Als ik een punt moet geven los van wat ik hierboven schrijf is dat max een 5/10, 4 voor de makers van het Mybb systeem en de makers van het thema en 1 voor de moeite van mert voor het uploaden..

Dit topic is gewoon zinloos, iedereen die hier al wat langer op phphulp zit weet dat.
Voor mij mag dit gewoon verwijderd worden.
 
Mert Onbekend

Mert Onbekend

28/08/2010 14:52:46
Quote Anchor link
Het gaat toch niet om thema, of hoe ik het heb geinstalleerd? het gaat om het idee en in de toekomst om het inhoud, als we over layout hebben was die van phphulp een tijdje geleden ook niet mooi gewoon paar tabellen bijna geen images gebruikt, en toch waren er leden actief waarom? Inhoud was blijkbaar goed, verder wil ik ook beoordeling wat jullie er van vinden als er volledige nederlandstalige wiki komt, en bijna elke plugin een nederlandstalige pakket heeft.
Gewijzigd op 28/08/2010 14:53:59 door Mert Onbekend
 
SilverWolf NL

SilverWolf NL

28/08/2010 20:55:52
Quote Anchor link
Eerst zou ik iets aan je eigen Nederlands doen voordat je vertalingen gaat maken. Ik heb nu al meerdere zinnen gelezen die incorrect waren en waarschijnlijk nog steeds zijn.

Verder, als het alleen om het idee gaat, had je geen link hoeven bijvoegen en had je dat in je startpost kunnen vermelden (ik zie het nergens).

Dat mensen je hier een beetje belachelijk maken komt omdat je om een review vraagt, wij denken dan over alles, en dan zien we een aangepast mybb forum. Géén eigen design, geen eigen scripts. Dit is hetgeen wat we meestal reviewen.

Nu over het idee. Je idee kan best goed uitpakken, maar dan zou je
1) Alle Nederlands moeten na (laten) lopen. Dit komt erg onprofessioneel over.
2) Je zorgt voor goede promotie, en de site regelmatig bijhoud.

Dat phphulp zo bekend was, kwam niet doordat de site goed was. Het kwam omdat mensen zoals Blanche, Pim, Karl en alle anderen (zoals Niels ondertussen) gedreven waren om andere te helpen. Het gaat dus noch om het idee, noch om het design, maar om de mensen die een site goed maken.

Ik hoop dat je hiermee verder kunt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.