-Review nieuwe lay-out

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Milo

Milo

31/08/2009 16:22:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik vroeg me af wat jullie van het volgende opzet vonden
http://party-vision.nl/lay-out.gif

En dan dus de opbouw v.d lay-out etc.

Het is een website voor mijn drive-inshow Party-Vision, die zich vooral bezig houd met licht en geluid werk voor kleinere feesten.

Kortom wat vinden jullie hiervan?

Gr, Milo
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 15:57:18
 
Zero XT

Zero XT

31/08/2009 16:29:00
Quote Anchor link
Ik vind het een beetje aan de kleine kant. Wel mooi logo. Kan je er misschien wat dummy tekst in zetten?
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

31/08/2009 16:29:00
Quote Anchor link
Sorry, vindt het nog steeds niks. Zie eigenlijk niet veel verschil, alleen dat dingetjes wat ronder afgewerkt zijn. Ik zou zeggen: ga eens kijken naar websites met hetzelfde doel/thema als jij. Misschien dat je daar wat inspiratie op kan doen.

Overigens: als je zegt dat je je vooral bezig houdt met licht en geluid, zou ik wel wat meer 'rare fratsen' willen zien op je website. Denk aan flash headers, dynamische vakken en hoeken, en ga zo maar even door.
 
Milo

Milo

06/09/2009 17:18:00
Quote Anchor link
Okok, nu heb ik iets anders gemaakt, rare fratsen zoals jezpur het noemt, zou ik wel willen maar zou niet weten hoe en ik krijg nog niet eens genoeg inspiratie voor een normale lay-out laat staan met allemaal rare dingen.

nu heb ik er nog een gemaakt kijken wat jullie er van vinden
oud:
http://party-vision.nl/lay-out.gif
nieuw:
http://party-vision.nl/lay-out.png

gr
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

06/09/2009 17:40:00
Quote Anchor link
Ik vind het nog niet perfect.

Mijn mening: Blijf oefenen, je komt er vanzelf wel.
 
Milo

Milo

06/09/2009 17:41:00
Quote Anchor link
Zou je kunnen vertellen wat beter kan?
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

06/09/2009 19:50:00
Quote Anchor link
Ik vind je logo te groot, en de effecten te gedwongen.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

06/09/2009 20:54:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar nieuwe, moderne websites. Daar zie je dat soort opbouwen niet meer terug. Ik zeg altijd maar kijken naar je concurrenten, en je fantasie laten vloeien, maar het moet wel met je thema te maken hebben! : )
 
Julien

Julien

08/09/2009 20:10:00
Quote Anchor link
Ziet er prima uit voor jou doeleinden denk ik. Als je een echte mooie website wilt zul je gewoon wat meer moeten oefenen, natuurlijk.

Bovendien ligt het er ook aan wat je met je website wilt bereiken. Enkel informatie geven, dan is dit gewoon wel goed. Als je echt cool wilt zijn ga je sparen en een webdesigner inhuren :P. Of je gaat er veel tijd in steken om het zelf te leren!

Naar andere websites kijken helpt erg goed, maar je moet naar de juiste websites kijken, niet naar websites die ook lelijk zijn ;p. Veel succes!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.