[review] portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C/C++ Developer @ Utrecht

2021-05-05 iSense C/C++ Developer Wil jij als C/C++ Developer aan verschillende (inhouse) projecten tegelijk werken voor een organisatie die door slimme oplossingen Nederland steeds leefbaarder maakt? Lees dan nu verder! ISHU48544 Organisatie Als Software ontwikkelaar C/C++ kom je te werken bij een toonaangevende organisatie in de mobiliteitsbranche die door het produceren van slimme producten Nederland steeds leefbaarder maakt! Ze ontwikkelen innovatieve producten die er onder andere voor zorgen dat de infrastructuur in Nederland op de snelste en meeste efficiënte manier kan worden geregeld. Als C/C++ ontwikkelaar kom je te werken op een afdeling met 40 collega's, bestaande uit Engineers, deskundigen

Bekijk vacature »

.Net developer

Functieomschrijving Werken in een innovatieve omgeving met gezellige collega’s? Team DataLeaf groeit en maakt graag plek voor jou! We zijn op zoek naar een ervaren full stack ontwikkelaar met .Net en Angular kennis. Samen stomen we onze klanten klaar voor de toekomst. Help jij ons hierbij? Meer dan alleen software Als developer ga je verder dan enkel uitvoering. Je bent communicatief vaardig en zoekt proactief het contact met de klant. In deze rol ben je de schakel tussen de klant en jouw team. Samen achterhaal je het doel van de gevraagde softwareoplossing. Met de input van alle stakeholders bouw je

Bekijk vacature »

Business Intelligence Developer

Role: Business Intelligence Developer (Part time – 2/3 days per week) Location: The Netherlands (Fully Remote) Salary: €42,000 My client, one of the largest retail chains in the Netherlands with 200+ stores is seeking a talented BI Developer to join their team on a part time basis This role is a unique opportunity to maintain the environment and work within an exciting, fast growing organisation. Benefits include: Competitive pay scales Extremely generous holiday entitlement & Bonus Further salary progression based on performance. Flexible working! Pension plan Essential Skills: 3+ years’ experience with Teradata End to end knowledge of business intelligence

Bekijk vacature »

Java Developer @ Utrecht

2021-06-08 iSense Java Developer Do you like DevOps way of working? Are you looking for an exciting opportunity where latest and greatest technologies are applied? Would you like to take responsibility in each and every step of software development lifecycle ? ISKE50115 Organization You will work at global financial organization with a head office in the Netherlands. You will be part of one of the most important departments in the core banking domain. The organization has a very strong commitment to the collaboration and communication culture among different development teams. You are going to work in a squad that is

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior software programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

Senior Applicatieontwikkelaar

UPS zoekt een Senior Applicatieontwikkelaar *Thuiswerken is mogelijk voor deze functie Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en

Bekijk vacature »

Freelance opdracht: Python Developer / Kafka / Dat

2021-06-03 iSense Freelance opdracht: Python Developer / Kafka / Data pipelines ISDR48913 Organisatie Voor onze klant, een pionier op het gebied van online oplossingen, zoeken wij een ervaren Python Developer die ervaring heeft met data pipelines en Linux / Bash scripts. Als je daarnaast ook ervaring hebt met ETL processen, Apache Kafka en queue systemen, ben je helemaal de topkandidaat! In dit enthousiaste Scrum team ga je samen met 3 ervaren collega's in een DevOps omgeving aan de slag met een webcrawling platform dat informatie voor klanten vergaart vanuit diverse online bronnen. Je ontwikkelt binnen een microservices architectuur en met

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue back’s office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

PHP Developer Shops United bij PostNL

PHP Developer Shops United Rotterdam HBO/WO IT Professional Ben jij een software developer die naast Nederlands en Engels ook PHP, MySQL, KNOCKOUT, Javascript en GiT spreekt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Shops United is een van de grootste e-commerce platformen voor verzendingen van pakketten binnen Nederland. Voldoende aandacht besteden aan het logistieke proces en het bijbehorende digitale proces is hierin essentieel. Shops United is expert op het gebied van pakketverzending en biedt een complete verzendoplossing voor alle pakketten in binnen- en buitenland. Parcel Pro  is onze unieke webapplicatie, uitermate geschikt voor elke webshop. Of

Bekijk vacature »

Back-end Developer - Medior

Do you have experience in PHP and love OOP? Would you like to help with an improvement project for a large international customer? Then this is probably the role for you! Job Description You are responsible for developing, maintaining, and testing software as a back-end developer. Databases, integration, APIs, and other back-end processes are all examples. We're looking for a developer who has worked with large amounts of data and is excited to work with our own framework. Responsibilities Developing in PHP and loving to do it OOP style; Knowing JavaScript as second language; Speaks SQL too; Developing what the

Bekijk vacature »

Junior BI ontwikkelaar (Front-end)

Junior BI ontwikkelaar (Front-end) Proactief – klantgericht – communicatief vaardig – analytisch Op zoek naar een functie waar jouw inbreng en kennis meer dan welkom is? Lees hieronder meer over deze vacature. De functie Als Junior BI ontwikkelaar (Front-end) ben je onderdeel van een gedreven intern BI-team. Binnen het team ben jij, samen met twee collega’s, verantwoordelijk voor de front-end ontwikkelingen. Je taken zijn: Het afstemmen en uitwerken van gebruikersaanvragen en informatie analyses; De bouw van rapportages en dashboards en het beheren hiervan; Het verbeteren van de processen; Meedenken over de ontwikkeling van het BI-domein. Het team is zo opgezet

Bekijk vacature »

PHP developer

Converting great ideas into code, so that our webshops improve step by step every day. As an experienced PHP developer, you will ensure that good ideas are converted into functional code. Do you want to have an impact on our fast growing digital business in over 13 countries? If so, we are looking for you! PHP developer Together with our E-commerce colleagues, you will take on the challenge of developing MegaGroup into the best B2B platform in our sector. What makes us different? We do not work with large agencies. For you as a developer, this is absolutely pleasant. It

Bekijk vacature »

Front-End Developer / JavaScript / Vue.JS / Financ

2021-05-24 iSense Front-End Developer / JavaScript / Vue.JS / Financial organization ISDI47550 Company profile Our client is a large organisation in the banking sector, offering various products and services across Europe. The department you will work for consists of multiple Scrum teams based in Amsterdam, but also have team members working for their vendor partner at an off-shore location in India. The department responsible for three different large applications that are being used internally by other teams. The current architecture does not suffice with the present-day standards and will therefore (need to) be renewed. To do so, the team will

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform @ Regio Eind

2021-04-14 iSense Typescript Developer / Cloud platform Ben jij een Typescript Developer en werk je graag aan innovatieve producten? Lees dan snel verder! ISTA47805 Organisatie Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt gebruikt door verschillende klanten. Hierbij

Bekijk vacature »

Tech Lead Application Developer

UPS is looking for a Tech Lead Application Developer For our Europe development center in Eindhoven we’re looking for an Application Tech Lead that is able to work on enterprise type applications deployed across the world. As a tech lead at UPS you work on enabling the delivery of functionality for highly complex IT Systems. More than 500,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 22 million items to their destinations every day. And our IT Systems make sure this can be done as efficient as possible. What You’ll Do You collaborate with internal customers

Bekijk vacature »
Jasper DS

Jasper DS

05/10/2010 21:35:17
Quote Anchor link
Beste,

Wat vinden jullie van mijn Portfolio
Ik heb het niet gemaakt om al geld te gaan verdienen, ik ben tenslotte nog maar 15 en heb op school nog nooit iets van les gehad rond webdesign, het is meer een hobby.

Mvg

edit: toch nog even meegeven het is gebaseerd op een bestaande lay-out maar is omgewerkt tot ik het netjes vond
Gewijzigd op 05/10/2010 21:39:17 door Jasper DS

PHP hulp

PHP hulp

21/06/2021 15:38:26

05/10/2010 21:37:12
Quote Anchor link
Te wit.
Lijkt wat te ontbreken.

Aad B

Aad B

05/10/2010 21:39:15
Quote Anchor link
Ziet er best leuk uit! Laat even je taalgebruik door iemand checken. Daar rammelt nog wel wat. Suc6.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

05/10/2010 21:40:06
Quote Anchor link
Beetje wit inderdaad, de header misstaat bij de rest van het design.
Misschien iets meer samenhang proberen te maken, voor de rest, simpel maar effectief, maar probeer niet te veel tussenruimte te maken.
Ik vind het erg veel scrollen voor erg weinig tekst.

Jasper DS

Jasper DS

05/10/2010 21:40:27
Quote Anchor link
@ Karl
bedankt voor je reactie. Kan je misschien een tip geven hoe dit op te lossen?

@ Aab
bedankt,
Zal ik zeker voor zorgen.

@ nico
als je met de header bedoelt die afbeelding balk dan zal ik even uitleggen wat ik daar vanplan ben.
Het zou een soort van slideshow moeten worden van site's die ik gemaakt heb of zoiets in die aard.
Gewijzigd op 05/10/2010 21:42:46 door Jasper DS

Synaps Framework

Synaps Framework

05/10/2010 21:45:11
Quote Anchor link
Je praat wel veel over SEO. Je portfolio daarentegen laat weining zien van SEO kennis.

Jasper DS

Jasper DS

05/10/2010 21:47:24
Quote Anchor link
Synaps Framework op 05/10/2010 21:45:11:
Je praat wel veel over SEO. Je portfolio daarentegen laat weining zien van SEO kennis.

Site is vandaag geupload. als je naar de andere site kijkt die ik gemaakt heb zie je dat die mooi bovenaan staat.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

05/10/2010 21:55:36
Quote Anchor link
@Jasper,
Je staat wel op een bepaald zoekwoord bovenaan, maar op de verkeerde.
Op je eigen site staan bij de meta-tags, ongeveer 38 keer je eigen naam.
Terwijl 1 of 2 keer meer als voldoende is, zoveel concurrentie is daar namelijk niet op.
Maar daarentegen, heb je maar 3 woorden over de dienst die je aanbied.
Je wil een zoekmachine gebruiken, om mensen jou te laten vinden voor je diensten, zonder dat ze van te voren afweten van je bestaan, nu vinden alleen mensen die jou kennen je.

Voor de rest mist er nog wel een heel SEO deel, jij gebruikt bijvoorbeeld <h2> tot <h5> ofzo, voor koppen die even belangrijk zijn, Google denkt daarentegen dat h2 belangrijker is als h5.

Bij het stukje Uw Site,
Zou je al die items <strong> moeten maken, omdat het namelijk belangrijke keywords zijn voor jou dienst.

Een enorm goed boek over de basis dingen van SEO vind ik: http://www.computerboek.nl/boek/9789059404519/handboek_seo_2e_editie_erik-jan_bulthuis.

Daar staan echt de belangrijkste dingen in, die aan de basis zouden moeten staan van iedere website die je maakt.

Jasper DS

Jasper DS

05/10/2010 21:57:27
Quote Anchor link
bedankt, zal ik zeker naar kijken

Dick oo

dick oo

06/10/2010 16:53:25
Quote Anchor link
de header vind ik niet echt geslaagd
en past ook niet echt bij het uiterlijk van de site
en hij staat ook nog op een verkeerde plek vind ik
dan zie ik liever een menu eronder

Jasper DS

Jasper DS

06/10/2010 19:17:51
Quote Anchor link
@ henk
ik denk dat je met header dit bedoelt:
http://www.jasperdesmet.be/images/header1.png

dit is niet bedoelt als header. Dit zou een slidshow moeten worden met website's die ik gemaakt heb maar omdat ik nu maar aan mijn 1ste site's bezig ben zet ik even die afbeelding daar.. binnekort komt daar dus een slidshow met afbeeldingen van site's die ik gemaakt heb.

ik heb nu ook nog wat aan de tekst gesleuteld.. Beter nu?

Jules Kreutzer

Jules Kreutzer

06/10/2010 20:02:33
Quote Anchor link
Ik vind het niet verkeerd uitzien. Ook de achtergrond niet, ik hou van wit :)

Maar misschien heb ik wel nog een ideetje voor de achtergrond, misschien is het een idee om het wit te late overlopen naar het grijs wat je onderaan je pagina hebt?

Jasper DS

Jasper DS

07/10/2010 21:01:25
Quote Anchor link
Heeft er iemand een idee hoe ik de contact pagina en over pagina nog een beetje kan opvullen , aankleden?

Niels K

Niels K

07/10/2010 22:25:56
Quote Anchor link
Quote:
edit: toch nog even meegeven het is gebaseerd op een bestaande lay-out maar is omgewerkt tot ik het netjes vond

inderdaad, design komt me bekend voor:) 3 grote vlakken in het midden in het originele toch?

voor de rest ben ik het zeker met karl eens. Het is gewoon nog niet af als ik het zo bekijk.

Jasper DS

Jasper DS

08/10/2010 09:24:28
Quote Anchor link
ja klopt ;) heb het wel aangpast want het was nie zo mooi

Hidde B

Hidde B

25/10/2010 20:30:38
Quote Anchor link
Ik zou bij de pagina 'Over' de gegevens in tabellen zetten. Dat maakt het wat overzichtelijker.

Tja, over het algemeen vind ik de site een beetje leeg en kil overkomen. Ik zou wat warmere kleuren gebruiken.

Jasper DS

Jasper DS

25/10/2010 20:31:11
Quote Anchor link
ik heb er niet meer aan gewerkt...

Raymond van Os

raymond van Os

27/10/2010 14:07:45
Quote Anchor link
ik vind het een beetje kale site en het mist nog wat, zoals wat meer kleur ofso.
maarja smaken verschillen

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.