[review] portfolio

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »
Jasper DS

Jasper DS

05/10/2010 21:35:17
Quote Anchor link
Beste,

Wat vinden jullie van mijn Portfolio
Ik heb het niet gemaakt om al geld te gaan verdienen, ik ben tenslotte nog maar 15 en heb op school nog nooit iets van les gehad rond webdesign, het is meer een hobby.

Mvg

edit: toch nog even meegeven het is gebaseerd op een bestaande lay-out maar is omgewerkt tot ik het netjes vond
Gewijzigd op 05/10/2010 21:39:17 door Jasper DS
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 02:34:04
 

05/10/2010 21:37:12
Quote Anchor link
Te wit.
Lijkt wat te ontbreken.
 
Aad B

Aad B

05/10/2010 21:39:15
Quote Anchor link
Ziet er best leuk uit! Laat even je taalgebruik door iemand checken. Daar rammelt nog wel wat. Suc6.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

05/10/2010 21:40:06
Quote Anchor link
Beetje wit inderdaad, de header misstaat bij de rest van het design.
Misschien iets meer samenhang proberen te maken, voor de rest, simpel maar effectief, maar probeer niet te veel tussenruimte te maken.
Ik vind het erg veel scrollen voor erg weinig tekst.
 
Jasper DS

Jasper DS

05/10/2010 21:40:27
Quote Anchor link
@ Karl
bedankt voor je reactie. Kan je misschien een tip geven hoe dit op te lossen?

@ Aab
bedankt,
Zal ik zeker voor zorgen.

@ nico
als je met de header bedoelt die afbeelding balk dan zal ik even uitleggen wat ik daar vanplan ben.
Het zou een soort van slideshow moeten worden van site's die ik gemaakt heb of zoiets in die aard.
Gewijzigd op 05/10/2010 21:42:46 door Jasper DS
 
Synaps Framework

Synaps Framework

05/10/2010 21:45:11
Quote Anchor link
Je praat wel veel over SEO. Je portfolio daarentegen laat weining zien van SEO kennis.
 
Jasper DS

Jasper DS

05/10/2010 21:47:24
Quote Anchor link
Synaps Framework op 05/10/2010 21:45:11:
Je praat wel veel over SEO. Je portfolio daarentegen laat weining zien van SEO kennis.


Site is vandaag geupload. als je naar de andere site kijkt die ik gemaakt heb zie je dat die mooi bovenaan staat.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

05/10/2010 21:55:36
Quote Anchor link
@Jasper,
Je staat wel op een bepaald zoekwoord bovenaan, maar op de verkeerde.
Op je eigen site staan bij de meta-tags, ongeveer 38 keer je eigen naam.
Terwijl 1 of 2 keer meer als voldoende is, zoveel concurrentie is daar namelijk niet op.
Maar daarentegen, heb je maar 3 woorden over de dienst die je aanbied.
Je wil een zoekmachine gebruiken, om mensen jou te laten vinden voor je diensten, zonder dat ze van te voren afweten van je bestaan, nu vinden alleen mensen die jou kennen je.

Voor de rest mist er nog wel een heel SEO deel, jij gebruikt bijvoorbeeld <h2> tot <h5> ofzo, voor koppen die even belangrijk zijn, Google denkt daarentegen dat h2 belangrijker is als h5.

Bij het stukje Uw Site,
Zou je al die items <strong> moeten maken, omdat het namelijk belangrijke keywords zijn voor jou dienst.

Een enorm goed boek over de basis dingen van SEO vind ik: http://www.computerboek.nl/boek/9789059404519/handboek_seo_2e_editie_erik-jan_bulthuis.

Daar staan echt de belangrijkste dingen in, die aan de basis zouden moeten staan van iedere website die je maakt.
 
Jasper DS

Jasper DS

05/10/2010 21:57:27
Quote Anchor link
bedankt, zal ik zeker naar kijken
 
Dick oo

dick oo

06/10/2010 16:53:25
Quote Anchor link
de header vind ik niet echt geslaagd
en past ook niet echt bij het uiterlijk van de site
en hij staat ook nog op een verkeerde plek vind ik
dan zie ik liever een menu eronder
 
Jasper DS

Jasper DS

06/10/2010 19:17:51
Quote Anchor link
@ henk
ik denk dat je met header dit bedoelt:
Afbeelding

dit is niet bedoelt als header. Dit zou een slidshow moeten worden met website's die ik gemaakt heb maar omdat ik nu maar aan mijn 1ste site's bezig ben zet ik even die afbeelding daar.. binnekort komt daar dus een slidshow met afbeeldingen van site's die ik gemaakt heb.

ik heb nu ook nog wat aan de tekst gesleuteld.. Beter nu?
 
Jules Kreutzer

Jules Kreutzer

06/10/2010 20:02:33
Quote Anchor link
Ik vind het niet verkeerd uitzien. Ook de achtergrond niet, ik hou van wit :)

Maar misschien heb ik wel nog een ideetje voor de achtergrond, misschien is het een idee om het wit te late overlopen naar het grijs wat je onderaan je pagina hebt?
 
Jasper DS

Jasper DS

07/10/2010 21:01:25
Quote Anchor link
Heeft er iemand een idee hoe ik de contact pagina en over pagina nog een beetje kan opvullen , aankleden?
 
Niels K

Niels K

07/10/2010 22:25:56
Quote Anchor link
Quote:
edit: toch nog even meegeven het is gebaseerd op een bestaande lay-out maar is omgewerkt tot ik het netjes vond

inderdaad, design komt me bekend voor:) 3 grote vlakken in het midden in het originele toch?

voor de rest ben ik het zeker met karl eens. Het is gewoon nog niet af als ik het zo bekijk.
 
Jasper DS

Jasper DS

08/10/2010 09:24:28
Quote Anchor link
ja klopt ;) heb het wel aangpast want het was nie zo mooi
 
Hidde B

Hidde B

25/10/2010 20:30:38
Quote Anchor link
Ik zou bij de pagina 'Over' de gegevens in tabellen zetten. Dat maakt het wat overzichtelijker.

Tja, over het algemeen vind ik de site een beetje leeg en kil overkomen. Ik zou wat warmere kleuren gebruiken.
 
Jasper DS

Jasper DS

25/10/2010 20:31:11
Quote Anchor link
ik heb er niet meer aan gewerkt...
 
Raymond van Os

raymond van Os

27/10/2010 14:07:45
Quote Anchor link
ik vind het een beetje kale site en het mist nog wat, zoals wat meer kleur ofso.
maarja smaken verschillen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.