Review: portofolio layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je hier

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Back-End Developer in Laravel / PHP

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP Laravel Developer voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Voor een enthousiast team die zich graag bezig houdt met softwareontwikkeling zijn wij op zoek naar versterking. Je werkt in een klein ontwikkelteam en bent zeer betrokken bij alle aspecten van de softwareoplossingen. Van het ontwerpen tot de oplevering. Binnen deze functie ga je aan de slag met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je krijgt veel te maken met koppelingen naar systemen en de verzoeken van de klant. Je komt terecht in een team, waarbij

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/10/2011 21:41:23
Quote Anchor link
Voor school moesten wij een website maken. Nu is het voor mij nieuw aangezien ik niet echt een ontwerper ben maar meer een uitvoerder. Nu was het mij met moeite gelukt om in photoshop deze layout te maken.

Hoop dat jullie het leuk vinden.

Ieder heeft een mening dus iedereen mag zijn mening geven en natuurlijk kritiek zodat verbeteringen toegevoegd kunnen worden.

Iemand toevallig een idee voor dat stukje onder recente projecten. Ik vind het nog een beetje leeg . En weet niet wat ik er neer moet zetten.

Afbeelding
Gewijzigd op 08/10/2011 21:42:36 door Jordi Kroon
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 06:32:40
 
Jasper DS

Jasper DS

08/10/2011 22:46:17
Quote Anchor link
Ik vind het niet slecht maar toch heb niet het gevoel van wow mooie website. Als dit je eerste design is is het zeker niet slecht. Ik zou toch nog eens kijken naar de header en het menu.. Ik vind de header iets te groot en ik plaats het menu persoonlijk meestal onder de header.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/10/2011 23:44:05
Quote Anchor link
Ik heb de header nu iets verkleind. Ik wacht de reacties af en kijk of ik dan het menu eronder zet of het erboven laat staan.
 

09/10/2011 00:16:09
Quote Anchor link
De styling van de site vindt ik niet echt goed (kan ik zelf ook niet zo goed).

Onder recente projecten kan je misschien een slideshow afspelen (projecten die je net gedaan hebt of iets dergelijks) met dan een link naar het volledige project.

Minpunten

Algemeen
De kleuren die jij gebruikt zou ik zelf nooit gebruiken. Maar dat is waarschijnlijk te persoonlijk.

Waarom tweemaal "home" plaatsen? (is niet echt storend)

Navigatiemenu
Underlines voor URL zou ik nooit zelf gebruik of het is als een persoon op die link staat en het menu is misschien wat te simpel (ik hou van simpel, maar niet te).

Header
De header is misschien iets van de grootte kant en wat zou jij er plaatsen? Is die header eigenlijk wel nodig?

Pluspunten
Heel overzichtelijk!
Gewijzigd op 09/10/2011 00:48:23 door
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/10/2011 00:21:58
Quote Anchor link
Wat vind je er dan niet goed aan/ wat kan beter?

Over de recente projecten , Mijn kennis van javascript is evengoed als die van visual basic. Dus dat wou ik er het liefst buiten houden maar leuk initiatief.

Toevoeging op 09/10/2011 00:58:24:

Algemeen : Ik ben iemand die van helder en fris houdt dus niet van een hele donkere site. 2 maal home is eigenlijk puur als opvulling en als breadscrumb zodat je weet dat je op de homepage bent. Ik ga ook dingen toevoegen die dan niet in het menu staan zoals school projecten / eigen projecten een onderverdeling dus.

Navigatiemenu : Die underlines ga ik waarschijnlijk weghalen en het vervangen door een volledig balkje die dan een ander kleurtje heeft ofzo (goeie tip dus :) )

Header : De grootte van de header is moeilijk te bepalen ik heb hem al heel erg ingekort en is eigenlijk pas goed te bepalen als de header er is. Want iedere header is mooier op een bepaalde grootte.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

10/10/2011 09:07:51
Quote Anchor link
Iemand anders nog reacties?
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

10/10/2011 14:27:09
Quote Anchor link
De lay-out zegt mij niets. Dat is iets wat ik bij een website altijd gelijk moet zien. Dus:

- Wat voor website is het?
- Wat kan de website mij bieden?
- Wat kan ik op de website doen?

Dit zijn denk ik de meest cruciale vragen. Ik snap dat het niet de bedoeling is om deze website storm te laten lopen en het slechts een school project is (wat je uitleg ook is). Tevens hoef je niet een goede designer te zijn om deze vragen te verwerken in je lay-out. Ik zie het er in elk geval niet echt in terug nu.

Wat dus belangrijk is, zonder dat jij inleid met waar het voor is, dat ik naar www.jouwebsite.nl ga. Ik direct zie wat de website is en dat zie ik eerlijk gezegd niet terug. Pak dit terug in bijvoorbeeld je header.

Plak daar een foto van jezelf en maak er een tekst vakje met je naam en portfolio erin. Dan kom ik op je website: he, portfolio van Jordi Kroon, interessant. of hmm hier heb ik niets aan.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

10/10/2011 16:03:43
Quote Anchor link
@Bas bedankt voor je reactie , de header zegt veel over een website vind ik daarom heb ik ook gewacht met de header aangezien dit niet mijn sterkste punt is. Het is voor een schoolproject maar ook voor mezelf als portofolio. Heb je ook een idee over dat witte vlakje ? Ik zou even een geupdate versie uploaden op de server als ik thuis ben aangezien school ineens weer zonodig poort 2222 en 21 wil blokkeren
 
Gerhard l

gerhard l

10/10/2011 16:38:53
Quote Anchor link
Jordi kroon op 10/10/2011 16:03:43:
Ik zou even een geupdate versie uploaden op de server als ik thuis ben aangezien school ineens weer zonodig poort 2222 en 21 wil blokkeren


pingbuster!
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

10/10/2011 21:58:25
Quote Anchor link
Ik heb hem nu ietsjes veranderd. Is dit beter/mooier?
Ik ga morgen op school beginnen met de header.

@Gerard bedankt dit had ik echt nodig.
Gewijzigd op 10/10/2011 21:58:48 door Jordi Kroon
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.