Review: portofolio layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Je bouwt webshops, webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Framework en C#. Je zorgt voor de optimalisering van bestaande software en de automatisering van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/10/2011 21:41:23
Quote Anchor link
Voor school moesten wij een website maken. Nu is het voor mij nieuw aangezien ik niet echt een ontwerper ben maar meer een uitvoerder. Nu was het mij met moeite gelukt om in photoshop deze layout te maken.

Hoop dat jullie het leuk vinden.

Ieder heeft een mening dus iedereen mag zijn mening geven en natuurlijk kritiek zodat verbeteringen toegevoegd kunnen worden.

Iemand toevallig een idee voor dat stukje onder recente projecten. Ik vind het nog een beetje leeg . En weet niet wat ik er neer moet zetten.

Afbeelding
Gewijzigd op 08/10/2011 21:42:36 door Jordi Kroon
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 14:41:52
 
Jasper DS

Jasper DS

08/10/2011 22:46:17
Quote Anchor link
Ik vind het niet slecht maar toch heb niet het gevoel van wow mooie website. Als dit je eerste design is is het zeker niet slecht. Ik zou toch nog eens kijken naar de header en het menu.. Ik vind de header iets te groot en ik plaats het menu persoonlijk meestal onder de header.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/10/2011 23:44:05
Quote Anchor link
Ik heb de header nu iets verkleind. Ik wacht de reacties af en kijk of ik dan het menu eronder zet of het erboven laat staan.
 

09/10/2011 00:16:09
Quote Anchor link
De styling van de site vindt ik niet echt goed (kan ik zelf ook niet zo goed).

Onder recente projecten kan je misschien een slideshow afspelen (projecten die je net gedaan hebt of iets dergelijks) met dan een link naar het volledige project.

Minpunten

Algemeen
De kleuren die jij gebruikt zou ik zelf nooit gebruiken. Maar dat is waarschijnlijk te persoonlijk.

Waarom tweemaal "home" plaatsen? (is niet echt storend)

Navigatiemenu
Underlines voor URL zou ik nooit zelf gebruik of het is als een persoon op die link staat en het menu is misschien wat te simpel (ik hou van simpel, maar niet te).

Header
De header is misschien iets van de grootte kant en wat zou jij er plaatsen? Is die header eigenlijk wel nodig?

Pluspunten
Heel overzichtelijk!
Gewijzigd op 09/10/2011 00:48:23 door
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/10/2011 00:21:58
Quote Anchor link
Wat vind je er dan niet goed aan/ wat kan beter?

Over de recente projecten , Mijn kennis van javascript is evengoed als die van visual basic. Dus dat wou ik er het liefst buiten houden maar leuk initiatief.

Toevoeging op 09/10/2011 00:58:24:

Algemeen : Ik ben iemand die van helder en fris houdt dus niet van een hele donkere site. 2 maal home is eigenlijk puur als opvulling en als breadscrumb zodat je weet dat je op de homepage bent. Ik ga ook dingen toevoegen die dan niet in het menu staan zoals school projecten / eigen projecten een onderverdeling dus.

Navigatiemenu : Die underlines ga ik waarschijnlijk weghalen en het vervangen door een volledig balkje die dan een ander kleurtje heeft ofzo (goeie tip dus :) )

Header : De grootte van de header is moeilijk te bepalen ik heb hem al heel erg ingekort en is eigenlijk pas goed te bepalen als de header er is. Want iedere header is mooier op een bepaalde grootte.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

10/10/2011 09:07:51
Quote Anchor link
Iemand anders nog reacties?
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

10/10/2011 14:27:09
Quote Anchor link
De lay-out zegt mij niets. Dat is iets wat ik bij een website altijd gelijk moet zien. Dus:

- Wat voor website is het?
- Wat kan de website mij bieden?
- Wat kan ik op de website doen?

Dit zijn denk ik de meest cruciale vragen. Ik snap dat het niet de bedoeling is om deze website storm te laten lopen en het slechts een school project is (wat je uitleg ook is). Tevens hoef je niet een goede designer te zijn om deze vragen te verwerken in je lay-out. Ik zie het er in elk geval niet echt in terug nu.

Wat dus belangrijk is, zonder dat jij inleid met waar het voor is, dat ik naar www.jouwebsite.nl ga. Ik direct zie wat de website is en dat zie ik eerlijk gezegd niet terug. Pak dit terug in bijvoorbeeld je header.

Plak daar een foto van jezelf en maak er een tekst vakje met je naam en portfolio erin. Dan kom ik op je website: he, portfolio van Jordi Kroon, interessant. of hmm hier heb ik niets aan.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

10/10/2011 16:03:43
Quote Anchor link
@Bas bedankt voor je reactie , de header zegt veel over een website vind ik daarom heb ik ook gewacht met de header aangezien dit niet mijn sterkste punt is. Het is voor een schoolproject maar ook voor mezelf als portofolio. Heb je ook een idee over dat witte vlakje ? Ik zou even een geupdate versie uploaden op de server als ik thuis ben aangezien school ineens weer zonodig poort 2222 en 21 wil blokkeren
 
Gerhard l

gerhard l

10/10/2011 16:38:53
Quote Anchor link
Jordi kroon op 10/10/2011 16:03:43:
Ik zou even een geupdate versie uploaden op de server als ik thuis ben aangezien school ineens weer zonodig poort 2222 en 21 wil blokkeren


pingbuster!
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

10/10/2011 21:58:25
Quote Anchor link
Ik heb hem nu ietsjes veranderd. Is dit beter/mooier?
Ik ga morgen op school beginnen met de header.

@Gerard bedankt dit had ik echt nodig.
Gewijzigd op 10/10/2011 21:58:48 door Jordi Kroon
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.