[Review] Talkmore - Eerste Nederlandse Anime Community

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mitchell

Mitchell

02/11/2009 22:49:00
Quote Anchor link
Anime is nog een relatief nieuw concept in Nederland maar is razend snel aan het groeien, ik ben (ook vanwege ik zelf een anime fan ben) bezig met een community voor de Nederlandse anime fans te bouwen.

Het zal onder andere een forum, profielen, nieuws, reviews en een nederlandse encyclopedie bevatten.

Voor de nieuwsgierige, ik bouw het op Wordpress MU.

Ik heb al 2 pagina's ontworpen en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
- Homepage
- Blog post/Page

---
Ik zoek overigens ook nog vrijwillige ontwikkelaars met verstand van php/mysql die hieraan zouden willen meewerken (het liefst natuurlijk al eerder ervaring met wordpress systemen).
---

Thanks,
Mitchell
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 22:33:22
 
Maik Diepenbroek

Maik Diepenbroek

03/11/2009 00:40:00
Quote Anchor link
Het ziet op op zich helemaal niet verkeerd uit, wel een hoop informatie dat op je afkomt.

Maar ik denk dat dat chaotische wel bij Anime past!


PS. Ik zou hier en daar best willen bijspringen als het allemaal niet te ingewikkeld wordt natuurlijk haha.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 01:13:00
Quote Anchor link
Quote:
wel een hoop informatie dat op je afkomt.


Ben ik het ook mee eens.

Ik mis ook wat maar wat weet ik niet, kan ook aan de tekst liggen dat dat zoveel is.

Verder ziet het er wel mooi uit, Als je dit nu goed kan uitwerken dan krijg je van mij een dikke/grote pluim !

PS: De reclame zou nog wel wat mooier weg gewerkt mogen worden.
 
Jaron T

Jaron T

03/11/2009 08:28:00
Quote Anchor link
Beetje druk
 
Mar cel

Mar cel

03/11/2009 08:48:00
Quote Anchor link
Vind het een goed lay-out voor dit genre. Je kan lekker veel informatie kwijt, alleen staat die lelijke Google ad verpest het geheel een beetje. Als ik jou was zou ik die ad ergens bij content plaatsen.
 
Mitchell

Mitchell

03/11/2009 11:22:00
Quote Anchor link
@ Maik: Alle hulp is welkom, is er een manier anders dan phphulp dat ik je kan bereiken? En inderdaad, chaos hoort bij anime, vooral als je naar japanse anime site's kijkt. Die zijn tien tallen erger dan dit.

@ Mr.Ark & Marcel: Ja, ik ga nog bedenken wat ik met die ad ga doen, moet ze wel ergens laten though. :)
 
Niels

Niels

03/11/2009 11:29:00
Quote Anchor link
zit er goed uit, ben benieuwd

ik zou zelfs nog liever zien dat er geen reclame op komt of dat je geen reclame ziet als je wat doneerd of zo
 
Mitchell

Mitchell

03/11/2009 11:35:00
Quote Anchor link
@ Niels: Thanks. Ik stond trouwens ook al te denken over iets als gold members, zoals bij hyves. Ik moet alleen nog een goed plan bedenken hiervoor, dat doe ik wel wanneer ik tijd heb, ben momenteel nog te druk met het ontwerpen bezig.

Toevoeging: Ik ga waarschijnlijk ook kijken of ik bepaalde data van Hyves kan halen doormiddel van hun API.
 
- wes  -

- wes -

03/11/2009 11:38:00
Quote Anchor link
Niet slecht mitchell, beetje bijschaven hier en daar en zorgen voor genoeg content bij de release, dan zie ik het helemaal goed komen

succes
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 11:43:00
Quote Anchor link
Mitchell schreef op 03.11.2009 11:35:
@ Niels: Thanks. Ik stond trouwens ook al te denken over iets als gold members, zoals bij hyves. Ik moet alleen nog een goed plan bedenken hiervoor, dat doe ik wel wanneer ik tijd heb, ben momenteel nog te druk met het ontwerpen bezig.

Toevoeging: Ik ga waarschijnlijk ook kijken of ik bepaalde data van Hyves kan halen doormiddel van hun API.


Ziet er wel netjes uit! Maar Hyves API is niet voor commercieel gebruik..
 
- SanThe -

- SanThe -

03/11/2009 11:48:00
Quote Anchor link
Kom niet op de site. DNS is niet in orde.
http://thednsreport.com/?domain=xevodesign.nl
 
Mitchell

Mitchell

03/11/2009 12:40:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 03.11.2009 11:48:
Kom niet op de site. DNS is niet in orde.
http://thednsreport.com/?domain=xevodesign.nl
Ik heb daar weinig verstand van, hoe zou ik dat moeten oplossen?

@ Thomas: Dat is jammer, ik had me er nog niet in verdiept dus wist dit niet. Thanks voor de heads up.

Edit: Hier staat dat ik het gewoon mag gebruiken zolang ik het maar niet voor advertentie doel einden gebruik.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
 
- SanThe -

- SanThe -

03/11/2009 12:45:00
Quote Anchor link
Mitchell schreef op 03.11.2009 12:40:
Ik heb daar weinig verstand van, hoe zou ik dat moeten oplossen?

Host nemen die daar wél verstand van heeft. Dus geen b-one en ook geen firstfind.
 
Maik Diepenbroek

Maik Diepenbroek

03/11/2009 20:28:00
Quote Anchor link
Mitchell schreef op 03.11.2009 11:22:
@ Maik: Alle hulp is welkom, is er een manier anders dan phphulp dat ik je kan bereiken?


Ik heb je een PM gestuurd met mijn msn, dit moet voldoende zijn !
 
Mitchell

Mitchell

03/11/2009 21:35:00
Quote Anchor link
Heb je toegevoegd.

@ SanThe: Voor de OBT zal ik wel gaan zoeken voor een betere host, nog enige suggesties voor zo'n "zware" website?
 
Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 21:38:00
Quote Anchor link
@ Mitchell

-> http://www.one.com/nl/

Hier heb ik goeie verhalen over gehoord...

Voordeel is dat je onbeperkt data verkeer hebt, en je kan vast en zeker je ruimte vergroten als die bijna vol is, nou vind ik 25 Gig al aardig groot.
 
Mr.Moe

Mr.Moe

03/11/2009 22:11:00
Quote Anchor link
ik vind het persoonlijk wel in orde, ik zou alleen die xevodesign string uit al u images halen. komen een beetje storend over vind ik.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

03/11/2009 22:26:00
Quote Anchor link
Mr.Moe schreef op 03.11.2009 22:11:
ik vind het persoonlijk wel in orde, ik zou alleen die xevodesign string uit al u images halen. komen een beetje storend over vind ik.

Denk je niet dat dat op dit moment als een watermerk fungeert om kopiëren tegen te gaan?
 
Mitchell

Mitchell

03/11/2009 23:15:00
Quote Anchor link
Mr.Ark schreef op 03.11.2009 21:38:
@ Mitchell

-> http://www.one.com/nl/

Hier heb ik goeie verhalen over gehoord...

Voordeel is dat je onbeperkt data verkeer hebt, en je kan vast en zeker je ruimte vergroten als die bijna vol is, nou vind ik 25 Gig al aardig groot.
Haha, b-one is one.com, dat is waar de site momenteel al op draait. Ik heb overigens ook het 25 gig pak. Het probleem is alleen dat deze daarna niet verder meer kunnen, dus ik ga nu al beginnen voor het zoeken voor een host die dit soort site's kunnen draaien en ook uitbreiding tot het oneindige hebben.

@ Jan: Klopt, ik gebruik die copyright notice om kopiëren te voorkomen, ik heb daar al 12 uur aan werk in zitten (beide) dus wil niet dat iemand anders ze kopieert en voor zichzelf gebruikt in 10 seconden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitchell
 
Mitchell

Mitchell

07/11/2009 11:29:00
Quote Anchor link
Hey, even een kleine update, heb net me voorpagina omgezet in html en css.

Kijk hier. Paar kleine veranderingen gemaakt, maar verder lijkt hij exact. Overigens nog niet getest in IE6 en IE7, zit op een Win7, dus heb alleen IE8 hier.
 
Boris Mattijssen

Boris Mattijssen

07/11/2009 12:15:00
Quote Anchor link
@mitchell: kan je mij miss ff pm'en als je zo'n hosting hebt gevonden? ik zoek die zelf nl. ook. (en het liefst een met een grote database opslagcapiciteit.

mvg,
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.