review van mijn site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Leon Charlier

Leon Charlier

28/07/2014 21:07:48
Quote Anchor link
Hallo,
Ik heb voor het eerst in mijn leven een website opgebouwd in HTML met een kleine style.css sheet.
Normaal gesproken gebruikte ik altijd de sitebuilders maar heb daar eigenlijk genoeg van omdat je met HTML/PhP/MySQL veel mooiere site's kunt bouwen.

Nu ben ik in gevecht met PhP en krijg het niet zo mooi als ik eigenlijk zou willen.
Ik geef toe dat ik een absolute beginner ben dus weet zeker dat het een puinhoop is.
Eerlijk gezegd vind ik mijn site erg plat, en ben dus zelf niet tevreden.

De site is http://www.virtualcapt.nl
Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie even op de link vafsp zouden drukken want daar ligt mijn grootste problem.

Dank jullie
Gewijzigd op 28/07/2014 21:19:29 door Leon Charlier
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 09:50:15
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

28/07/2014 23:39:57
Quote Anchor link
Hallo Leon, welkom.

Ik neem aan dat je iets uit de database wilt halen?

Heb je al iets?
 
Leon Charlier

Leon Charlier

29/07/2014 17:44:57
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 28/07/2014 23:39:57:
Hallo Leon, welkom.

Ik neem aan dat je iets uit de database wilt halen?

Heb je al iets?


Hoi Frank,
Bedankt voor je aandacht in deze, want zoals ik al zei, ik ben een complete newbie met PhP etc.

Goed ik probeer het volgende:

1. Ik heb de PhP files via de MySQL server naar de website geupload en geinstalleerd.

2. Volgens de bijgeleverde instructies zou ik dan een bewerkbare lege pagina overhouden. (hier gaat het mis want zodra ik de pagina bewerk stopt de applicatie en moet ik opnieuw beginnen met de installatie)

3. Als ik Data naar de database stuur krijg ik de melding data verzonden maar zie niks verschijnen zoals hier: http://www.fspassengers.com/?action=va

4. Als ik de admin.css bewerk blijft hij in de huidige situatie staan, maar eigenlijk probeer ik dit te bereiken: http://fsp.brighty.ch/?action=va&listflight=flights

Ik weet heel goed dat het probleem bij mij ligt, alleen weet ik de oplossing even niet.

Sorry dat ik gelijk zo binnen val.

Groetjes
Leon
Gewijzigd op 29/07/2014 17:47:08 door Leon Charlier
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

30/07/2014 00:49:02
Quote Anchor link
Kun je wat PHP code laten zien zodat we met je mee kunnen kijken?
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

30/07/2014 12:41:30
Quote Anchor link
Het is wellicht wat vroeg om deze website aan een review te onderwerpen. Het is verre van af. Het is goed dat je probeert met HTML/CSS en hier en daar wat PHP een website te bouwen, maar kijk voor het uiterlijk ook even naar andere websites. Wat voor layout-structuur hanteren zij en waar ligt jouw voorkeur? Nu is het slechts een webpagina met een pare losse vakjes die het menu symboliseren. Daarnaast vinden we nog een zwevend vlakje wat je partners noemt. Probeer je vlakken wat logischer in te delen en onderscheid te maken tussen deze vlakken. Veel succes!
 
Leon Charlier

Leon Charlier

30/07/2014 17:28:40
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 30/07/2014 00:49:02:
Kun je wat PHP code laten zien zodat we met je mee kunnen kijken?


Ja ik zal hier even naar kijken. Vond die code toch al vet irritant dus ga hem helemaal verwijderen. Deze code is ontstaan toen ik het boek learning HTML, PhP, CSS, MySQL and JavaScript aan het leren was, dus is even zoeken voor mij.

Thomas ook jij hebt helemaal gelijk en de website is verre van af.
Dat zwevend vakje is het enige dat zichtbaar werd toen ik een layout aan het maken was met HTML/CSS. Zoals gezegd gebruikte ik eerder altijd sitebuilders maar dat wil ik gewoon niet meer.(hij is wel ooit mooier en completer geweest hihihi)

Bedankt voor jullie steun, hulp en vooral het respect dat ik mag ontvangen van jullie kant. Had eerlijk gezegd een uitbrander verwacht omdat hier profs rond hangen en ik vervolgens met een stomme vraag kwam.

BEDANKT
Leon
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

30/07/2014 21:52:00
Quote Anchor link
Leon Charlier op 30/07/2014 17:28:40:
Had eerlijk gezegd een uitbrander verwacht omdat hier profs rond hangen en ik vervolgens met een stomme vraag kwam.

Hoe denk je dat profs begonnen zijn? ;-)

Stomme vragen zijn er (bijna) niet. Stom is het hooguit om niets te doen met gegeven adviezen door profs. En stom vind ik het als je zelf niet de moeite neemt om eerst zelf een antwoord te vinden op je vraag (voor zover dat kan).
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.