Review van ons webshop platform

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kees Schepers

kees Schepers

13/01/2011 22:17:27
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Al ruim drie jaar ben ik actief in de E-commerce. Ik had eerst mijn eigen webshop (en nog steeds) www.polyestershoppen.nl omdat ik zelf ook het e.e.a. weet van kunststoffen verwerken. Later heb ik een bedrijf opgericht samen met mijn oude werkgever en hebben we mijn eigen webwinkel doorontwikkeld in een multi-shop platform.

Ik heb zelf de basis van het platform geprogrammeerd en sinds juli vorig jaar is er een collega bijgekomen die veel meegeholpen heeft met het ontwikkelen van modules e.d.

Het E-commerce platform wat ik ontwikkeld heb is niet gemaakt in een MVC framework hoewel wij dit wel overwegen om in de loop van dit jaar te doen. Desondanks is het platform wel redelijk object georiënteerd en zijn de meeste dingen goed gedocumenteerd.

Waar wij met name laatste maanden veel tijd en energie in gestoken hebben is zoekmachine optimalisatie van onze webshops. Wij proberen naast de bezoeker ook Google de site zo goed mogelijk te serveren. Ook proberen we zoveel mogelijk de laadtijd van de sites te beperken en dit lukt redelijk.

Maargoed waar ik wel benieuwd naar ben is wat jullie van het platform vinden? En daarmee bedoel ik de opmaak, laadtijd, techniek, gebruiksvriendelijkheid, een beetje alles zeg maar! Ook zou je het best mogen testen op veiligheid. Ik durf niet te roepen op 100% waterdichtheid maar denk wel dat het o.a. tegen injectie wel redelijk beschermt is.

Enkele sites op het platform:

www.bestbuyhelmen.nl
www.bestbuysloten.nl
www.bestbuykinderfietsen.nl

En meerdere kun je zien via de gerelateerde webshops tab!

Ben erg benieuwd, en zou zeggen brand los! :)
Gewijzigd op 13/01/2011 22:18:06 door Kees Schepers
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.