Review website timmerbedrijf

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »
Marien xD

Marien xD

02/11/2006 23:12:00
Quote Anchor link
Jaja, hier ben ik weer. Ik plaats hier maar weer een review omdat ik er nog niet helemaal zeker van ben. Ik heb altijd na een layout gemaakt te hebben dat ik mijn fouten niet meer zie, dus heb ik een test versie online staan van de nieuwe site.

De oude site is nog gemaakt in mijn begin tijd, en in de begintijd van het timmerbedrijf. Het moet dus allemaal wat professioneler.

Lang genoeg gepraat, hier is de link:
http://www.timmerbedrijfdenbesten.nl/new/

Voor de nieuwsgierigen, de oude website:
www.timmerbedrijfdenbesten.nl

Laat me de verbeterpunten horen!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marien xD
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 00:51:18
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

03/11/2006 10:13:00
Quote Anchor link
Wel mooi maar doe ff een andere mouseover bij het menu, bijv. bg verandering. In ieder geval beter dan het oude.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

03/11/2006 10:23:00
Quote Anchor link
De tekst MENU aan de linkerkant van het menu is nauwelijks leesbaar, net als de menu-items wanneer het niet vet gedrukt is. Wordt beter bij de mouse-over functie.
Ook de lichtgrijze tekst is niet erg duidelijk. (ik heb zelf wel goede ogen hoor, maar ik kan me indenken dat je bijna niet kan lezen als je ogen wat minder zijn)

Verder ziet het er leuk uit.
 
Marien xD

Marien xD

03/11/2006 12:54:00
Quote Anchor link
Ok, heb het aangepast. Ik was er zelf ook niet tevreden over en gisteravond zag ik er even geen gat meer in :) De grijze tekst moet ook niet de aandacht trekken en is meer een lokkertje voor google (op de huidige site werkt het perfect :)). Vandaar dat deze grijs is omdat het natuurlijk nog wel enigsinds te lezen moet zijn.

Dank voor de aanvulling
 

03/11/2006 13:53:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit alleen ik zou minder ruimte tussen de letters doen en meer ruimte tussen de regels
 
Marien xD

Marien xD

03/11/2006 16:46:00
Quote Anchor link
Ik heb wat meer gespeeld met die ruimtes tussen de teksten enzo. Vind dit al een stuk mooier :)
 
Benny Lava

Benny Lava

03/11/2006 16:50:00
Quote Anchor link
Stuk beter dan wat er was :)
 
Dion

Dion

03/11/2006 17:39:00
Quote Anchor link
mooi!
 
PHP Newbie

PHP Newbie

03/11/2006 17:43:00
Quote Anchor link
oude is een stuk overzichtelijker en rustiger.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.