[REVIEW] website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

 - Diov  -

- Diov -

05/08/2013 20:02:28
Quote Anchor link
Hoi!

Ik heb voor de eerste keer een website gemaakt, waar ik de layout ook helemaal zelf bij maakte.
Ik ben niet zo goed met css, dus ik zou graag commentaar horen :)

Ook que kleurgebruik vind ik de site nog niet perfect.
Kunnen jullie wat tips geven? Enzo...

Url verwijderd.

Mvg,
Diov
Gewijzigd op 06/08/2013 22:18:24 door - Diov -
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 12:08:45
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

05/08/2013 20:14:43
Quote Anchor link
Kijk eens naar dit lettertype: http://www.google.com/fonts/specimen/Open+Sans .
Zit er wel mooi uit alleen je moet er wel op letten dat alles goed te lezen blijft en het fijn te lezen is.
En met fijn te lezen bedoel ik ook overzichtelijk, want ik vind het aardig irritant als je op z'n kleine pagina nog moet scrollen, zie dit eens, die van 90% is perfect:

100%:
Afbeelding

90%:
Afbeelding
Gewijzigd op 05/08/2013 20:22:45 door Keizer Webdesign
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

05/08/2013 20:37:37
Quote Anchor link
Ziet er goed uit. Zelf zou ik misschien het volgende nog veranderen:

- misschien bij welkom en het promotiefilmpje een zwarte rand (of andere kleur) toevoegen aan de content. Dan scheid je de achtergrond en de content meer denk ik.
- De naam 'Algemene bouwwerken **knip**', springt er niet echt uit. Als je op een website komt moet direct de titel zichtbaar zijn.
- de ruimte tussen de rand van je content en de tekst zou ik wat meer maken. Oogt wat rustiger denk ik
- de tekst van van je navigatie zou ik een klein tintje donkerder doen als ze niet actief zijn.

Verder heb ik het idee dat je de html beter kan omzetten naar HTML5. Je hebt nu id's header en footer. Je hoeft enkel de divjes om te zetten naar semantische elementen en in je css de benaming te veranderen en je hebt in eens een website anno 2013 ;)

Edit:
Het knopje 'mail ons' onderaan werkt niet.
Gewijzigd op 15/07/2019 17:20:37 door - Ariën -
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

05/08/2013 21:36:11
Quote Anchor link
Wat is het nut van de menu-keuze 'album'?
Onder 'contact' mis ik een e-mailadres.
Zou sowieso een contactformulier op de site zetten.
In Nederland wordt vaak gewezen op zaken als algemene voorwaarden, disclaimer, privacy-statement, gegevens m.b.t. inschrijving Kamer van Koophandel. Weet niet wat gebruikelijk is in België.
De tekst op 'home' vind ik (nog) niet erg sterk. Zo gebruik je:
Jan Janssen
Bvba Janssen
Jan
we / ons
Vier verschillende benamingen. Zou kiezen voor wat meer uniformiteit daarin. Temeer daar de 1e drie zakelijk/afstandelijk klinken en je dan ineens over gaat op we/ons (persoonlijk).

Edit:
Namen op verzoek gefingeerd
Gewijzigd op 15/07/2019 17:20:05 door - Ariën -
 
 - Diov  -

- Diov -

05/08/2013 22:10:38
Quote Anchor link
@ Keizer Webdesign,
Die google font is wel mooi :)

Alleen heb ik dat nog nooit echt gebruikt, ik heb het nu geprobeerd op m'n webiste maar het lukt niet echt.
Doe ik iets verkeerd?

@ Bas,
Ik heb een randje rond die boxen gedaan.

Om de titel eruit te laten springen, zal ik die font van Keizer gebruiken.

Dit begreep ik niet zo goed:
de ruimte tussen de rand van je content en de tekst zou ik wat meer maken. Oogt wat rustiger denk ik
--> Bedoel je de padding ?

De tekst kleur van de niet actieve menu button's wat verdonkert.
(Via deze site: http://www.color-hex.com/color/aeb2a3)

Heb ook html5 tags geprobeerd toe te voegen, alleen heb ik daar jammer genoeg niet heel veel verstand van. Ik ken ze, maar moet ook nog weten waar ze voor moeten dienen.


@ Obelix
Ik heb het mailadres er ook opgeplaats, een contactforumlier zal ik morgen is gaan maken (Moet nog is wat verder verdiepen in mailheaders).

Heb de tekst wat aangepast.

Dank alvast voor de positieve commenateren :)
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

05/08/2013 22:56:51
Quote Anchor link
Ik bedoel inderdaad de padding (maar kan net zo goed margin zijn) afhankelijk hoe je het hebt opgebouwd.

Mogelijk heb je hier wat aan, wat betreft de html semantiek. Overigens heb je header en footer correct in je code geplaatst.

Wat betreft 'mail ons'. Wees voorzichtig met het gebruik van 'mailto:'. Dit is erg spam gevoelig! Tevens is dit een ander mail adres dan die uit het promotiefilmpje.
Gewijzigd op 05/08/2013 23:01:31 door Bas IJzelendoorn
 
 - Diov  -

- Diov -

05/08/2013 23:04:56
Quote Anchor link
@ Bas, heb de de padding aangepast.

Dat van html semantiek, zal ik morgen is doornemen :)

Dus geen mailto gebruiken? Gewoon het mailadres plaatsen dan.
En het filmpje is van bezoom.tv , dus ik kan niets aan het filmpje aanpassen.

Tevens worden alle mails doorgelinkt naar @telenet.be
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/08/2013 00:20:06
Quote Anchor link
Waarom dan niet gewoon 1 mail adres. Is voor de klanten ook het duidelijkste. Ik raad vrijwel altijd af om een emailadres (plain) op een website te plaatsen. Een contactformulier is dan een betere optie.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

06/08/2013 00:49:15
Quote Anchor link
voor de uniformiteit zou ik ook het logo boven gebruiken wat ook op de bedrijf bus te zien is. Veder vind ik de baksteen background echt zo 1995 neem een rustig structuur achtergrond beton bijvoorbeeld. http://www.textureking.com/content/img/stock/big/DSC_9586.JPG
 
 - Diov  -

- Diov -

06/08/2013 17:08:41
Quote Anchor link
@ Bas, inderdaad, 1 mailaders is duidelijker ! Ik zal het aanpassen.
Maar hoe zou jij dan het mailadres op de site tonen?
Zoals dit misschien:

naam(at)telenet.be?

Of gewoon een contactformulier, zonder mailadres te laten tonen?

@ Joey,
Ik zal proberen het logo te krijgen, zou wel mooi staan :)
En heb de achtergrond is veranderd, het resultaat was direct: WOW!

Zijn die afbeeldingen open source? Zodat ik ze kan gebruiken zonder (c) of wat dan ook?
Mvg
Diov
 
Joey Drieling

Joey Drieling

06/08/2013 17:14:46
Quote Anchor link
Zo ver ik weet is het royalty free maar moet je ff op die site na checken.
 
Eddy E

Eddy E

06/08/2013 17:20:59
Quote Anchor link
Achtergrond is inderdaad veel netter.
Persoonlijk zou ik hem alleen op FIXED zetten, dus dat dat stilstaat bij scrollen.
 
Joey Drieling

Joey Drieling

06/08/2013 17:21:57
Quote Anchor link
Ik ben het met Eddy eens.
 
 - Diov  -

- Diov -

06/08/2013 17:27:21
Quote Anchor link
Staat op fixed!
Bedankt voor de mooie tip!

Quote:
License

TextureKing.com (“We”, “Us”, “Our”) grants you a nonexclusive limited license to use our textures in accordance with these terms of use (the “license”).
Gewijzigd op 06/08/2013 17:27:42 door - Diov -
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

06/08/2013 17:27:24
Quote Anchor link
Die achtergrond is een hele verbetering. Ook de teksten zijn nu veel beter zichtbaar/leesbaar.

mailto heeft een ander/bijkomend nadeel: je gaat er van uit dat er een mailprogramma is geïnstalleerd.
Maak/Gebruik een contactformulier.
 
Kris Peeters

Kris Peeters

06/08/2013 17:31:46
Quote Anchor link
Een detail. Zorg dat de de cursor verandert als je over de foto's hovert.


Ik zou dit toevoegen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
img.album, #bigphoto img {
  cursor: pointer;
}
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

06/08/2013 17:38:03
Quote Anchor link
eerlijk gezegd vindt ik dit mooier staan als background: http://1.bp.blogspot.com/-mxjgrmnhxVI/T2HIO50jUcI/AAAAAAAABJo/iEQCQVvvxmY/s200/Seamless+concrete+texture+%252811%2529.jpg
vooral omdat deze over loopt op elkaar en je niet z'n randt ziet die ik nu wel zie.

Je hoeft alleen dit in je body te zetten:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
body {
    background-image: url('https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSNjxT-bmzyX5WY9mio3JM7yDSkt7G6rICeIEB0NgFWI1bmTqwPsw');
    background-attachment: fixed;
Gewijzigd op 06/08/2013 17:39:47 door Keizer Webdesign
 
Kris Peeters

Kris Peeters

06/08/2013 17:45:59
Quote Anchor link
Nog iets:
Het info window in Google maps verschijnt gedeeltelijk buiten beeld.
Volgens mij is dit opgelost door dit aan te passen

&ll=51.097803,3.026093
veranderen in
&ll=51.103398,3.026093

in de url van de iframe.
Daarmee wordt het venster iets meer noordelijk gecentreerd.
Eventueel een beetje prutsen aan dat getal, tot het juist zit.
 
 - Diov  -

- Diov -

06/08/2013 19:30:43
Quote Anchor link
Contactformulier werkt,

@Kris, heb het toegevoegd, maar merk niet echt een verschil , Heb dat van google maps ook aangepast!
Thx daarvoor!

@Keizer, zou je een screen willen posten van wat je ziet?


Een aparte vraag,
Hoeveel zouden jullie voor zo'n website ongeveer vragen?
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

06/08/2013 19:45:30
Quote Anchor link
Waarom verdwijnt bij het contactformulier alles wat ik heb ingevuld als blijkt dat ik iets niet goed heb ingevuld. Je toont een (fout)melding over hetgeen onjuist is, maar alles wat ik had ingevuld ben ik ook kwijt.
Niet bezoekersvriendelijk.

Prijs:
Vind ik het erg basic en beperkt: een indexpagina en een contactformulier. Meer is er niet (het album, maar daar begrijp ik nog steeds het nut niet van). Is allemaal niet erg spannend/tijdrovend.
Zit er iets van een cms achter, zodat iemand zelf het beheer kan doen? Of is het zoals het nu is en moeten ze jou vragen om aan te passen?
 
Kris Peeters

Kris Peeters

06/08/2013 20:20:00
Quote Anchor link
- Diov - op 06/08/2013 19:30:43:
... maar merk niet echt een verschil ...


Wanneer je met je muis over de images gaat.
Normaal, over een image, blijft de cursor een pijl.
Maar wanneer die image iets actief doet, als de gebruiker er op klikt, is het goed dat je een handje ziet, zoals je hebt over een <a>.

Dat kan je best altijd doen.

verder, graag gedaan
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.