[review] wesselb.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

Front end developer binnen de consultancy

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Wessel Johnson

Wessel Johnson

22/12/2007 11:07:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

De nieuwe layout voor mn site is eindelijk af, voordat ik verder wil gaan zou ik graag jullie mening hierover horen.

Kliklink: http://www.wesselb.nl

Groeten,
Wessel Bruinsma
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 07:19:11
 
Joren de Wit

Joren de Wit

22/12/2007 11:14:00
Quote Anchor link
Ik zou zorgen dat de footer tegen de onderkant van het scherm zit geplakt als de content niet het hele scherm vult...
 
Wessel Johnson

Wessel Johnson

22/12/2007 11:24:00
Quote Anchor link
Blanche,

Ik heb dat al eerder geprobeerd, maar ik kwam er steeds niet uit. Weet jij misschien hoe dat moet. Als ik position: absolute; bottom: 0; meegeef, plakt de footer op de bodem, maar als de tekst daar dan komt, schuift de footer niet meer. De tekst gaat er gewoon doorheen. En position: absolute; bottom: 0; zorgt er voor dat de footer aan de onderkant van het scherm plakt, niet het document. Heb jij hier misschien een oplossing voor?
 
Thijs X

Thijs X

22/12/2007 11:43:00
Quote Anchor link
- Beetje heel erg geel!
- niet xHTML valid
- Probeer eens wat verschillende kleuren
- Een leuk plaatje voor de header doet al wonderen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
 

22/12/2007 12:11:00
Quote Anchor link
Quote:
- KLIK HIER NIET.VERBODEN
- HIER ZEKER OOK NIET KLIKKEN
- Download dit als je slim bent <<-
Naast je bijzonder goede gevoel voor humor zie ik totaal geen meerwaarde voor deze site.

Een slecht werkende chat, absoluut geen vervangen voor MSN of IRC
Een lege agenda
Is je site een verzameling van een paar bookmarks die iedreen wel kan onthouden.
 
Paul K

Paul K

22/12/2007 12:15:00
Quote Anchor link
Ik vind de lay-out niet spetterend,,,,,
 
W W

W W

22/12/2007 12:21:00
Quote Anchor link
Beetje kansloose site, niet echt een site waar mensen voor jou klas heengaan om door te kunnen linken naar bijvoorbeeld itslearning.

Klik hier niet.verboden is helemaal triest.

Bij de chat heb je een hele irritante refresh. En omdat hij de heletijd refreshed kun je niet eens normaal meer terug via je browser. Dus pas dit aan of maak een linkje naar je homepage.

Beheer van je agende zou ik toch ergens anders inzetten dan gewoon midden in de site.

Download dit als je slim bent, is gewoon een raar standaard VB script (wat jij waarschijnlijk gemaakt hebt, en iets raars doet met je pc)

Conclusie:
Wat vind ik van de layout: Layout? Ik zie alleen 3 gele vlakken.
Content: Met de content die jij erin zet jaag je mensen weg.
Linkjes: Zet iig de linkjes op de _blanc target. Anders stuur je ze meteen van je site weg. Verder zijn de linkjes niet echt nuttig.

overall: Beetje overbodige site!

Sorry voor het afkraken van je site, maar dit is gewoon wat ik er van vind.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

22/12/2007 12:27:00
Quote Anchor link
OMG Wat ben jij een fucking noob.. Je bent totaal niet grappig/uniek/cool/weet ik wat je allemaal denkt te zijn met dat kut script van je met al die alerts. Ik was een fucking lange query aan het uitvoeren en bestanden van mijn ftp aan het downloaden met Firefox, door jouw script kon ik firefox afsluiten (taakbeheer), kan ik opnieuw beginnen. Ik wilde je helpen met je kut siteje die helemaal geen cent waard is door te kijken of ik mss even iets kon hacken en vervolgens te melden, maar nee hoor, meneer wil grappig zijn en propt zo'n kut niet zelf gemaakt klote script in z'n html paginatje met wat links, jij moet echt blij zijn man dat je zo'n site kunt maken, ik aanbid je echt omdat je gewoon helemaal zelf zo'n kut script hebt gejat van een andere site en zelf frontpage van micro suckt hebt geinstalleerd. Jij moet de nobelprijs krijgen man!

Wat tips voor je klote site: Laat je site uit meerdere normale pagina's bestaan en maak je scripts zelf, als je een script gaat jatten, jat dan wel een script dat nog grappig of leuk is.

En je layout is ook al zo top. En echt een leuke naam voor een site, lijk wel zo'n site van een crimineel, net zo als die patrickw die heel rockstargames heeft geruwineerd!

Kort om: jonge, je gaat het nooit maken met deze site voor je klasje!! Of dacht je dat je sitetje zou uitgroeien tot zoiets als google? Of wat?
 
W W

W W

22/12/2007 12:36:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 22.12.2007 12:27:
OMG Wat ben jij een fucking noob.. Je bent totaal niet grappig/uniek/cool/weet ik wat je allemaal denkt te zijn met dat kut script van je met al die alerts. Ik was een fucking lange query aan het uitvoeren en bestanden van mijn ftp aan het downloaden met Firefox, door jouw script kon ik firefox afsluiten (taakbeheer), kan ik opnieuw beginnen. Ik wilde je helpen met je kut siteje die helemaal geen cent waard is door te kijken of ik mss even iets kon hacken en vervolgens te melden, maar nee hoor, meneer wil grappig zijn en propt zo'n kut niet zelf gemaakt klote script in z'n html paginatje met wat links, jij moet echt blij zijn man dat je zo'n site kunt maken, ik aanbid je echt omdat je gewoon helemaal zelf zo'n kut script hebt gejat van een andere site en zelf frontpage van micro suckt hebt geinstalleerd. Jij moet de nobelprijs krijgen man!

Wat tips voor je klote site: Laat je site uit meerdere normale pagina's bestaan en maak je scripts zelf, als je een script gaat jatten, jat dan wel een script dat nog grappig of leuk is.

En je layout is ook al zo top. En echt een leuke naam voor een site, lijk wel zo'n site van een crimineel, net zo als die patrickw die heel rockstargames heeft geruwineerd!

Kort om: jonge, je gaat het nooit maken met deze site voor je klasje!! Of dacht je dat je sitetje zou uitgroeien tot zoiets als google? Of wat?


Even dimmen. Als je gewoon gedult hebt hoef je FF echt niet in taakbeheer af te sluiten. Daarnaast is jou taalgebruik totaal niet toepasselijk.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

22/12/2007 12:40:00
Quote Anchor link
Gewoon gedult? Dacht je dat? Ik heb zeker 5 minuten enter in gehouden :)
 
W W

W W

22/12/2007 12:42:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 22.12.2007 12:40:
Gewoon gedult? Dacht je dat? Ik heb zeker 5 minuten enter in gehouden :)


Daarnaast, als er een linkje staat, klik hier niet, dan moet je toch weten dat het een zielig alert scriptje oid is? Daar klik ik gewoon niet. Dus het is ook eigenlijk een beetje je eigen schuld.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

22/12/2007 12:43:00
Quote Anchor link
Hoezo? Ik wilde hem helpen, hij steekt het maar in z'n ****..
 
Orhan T

Orhan T

22/12/2007 12:51:00
Quote Anchor link
Lol, laten we het wel netjes houden
 
Arwin  vdv

Arwin vdv

22/12/2007 13:00:00
Quote Anchor link
Heel erg saai, dit noem ik niet echt een layout, meer een tabel met een kleur....
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

22/12/2007 13:09:00
Quote Anchor link
Lol, kun je dat nu pas? Ik kon dat op m'n negende!
 
Thijs X

Thijs X

22/12/2007 13:33:00
Quote Anchor link
Als je gewoon gedult hebt hoef je FF echt niet in taakbeheer af te sluiten. . [/quote]

Je kan oneiding blijven gaan klikken hoor, en FF houd niet vanzelf op met popups geven.
Maar inderdaad zeer triest dat je van zulk soort links op je pagina zet wanneer je om een check vraagt hier.

Quote:
<script>function a() { alert('You got owned'); a(); } a();</script>
 
Harmen

Harmen

22/12/2007 13:53:00
Quote Anchor link
saai :|
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

22/12/2007 14:28:00
Quote Anchor link
Idd triest ja, door jou ben ik nou pas klaar ipv anderhalf uur geleden, wat je leuk vindt..
 
Lars Koning

Lars Koning

22/12/2007 14:46:00
Quote Anchor link
Dit is toch geen site man Tommy you are wrigt man.
Ik heb deze *** als laatst gemaakt maar vind hem nog niet goed genoeg om hier te laten beoordelen.

Ben nu bezig met nieuwe site.
***

heb net nieuwe domeinnaam aangevraagd.
Hebben jullie nog dingen waarvan jullie zeggen dit moet beter??

mod edit:
Er zijn hier meer mensen onder de 18 dan boven, dus gelieve niet zulke sites plaatsen (geld ook voor je nu gesloten topic)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lars Koning
 
W W

W W

22/12/2007 14:59:00
Quote Anchor link
guido schreef op 22.12.2007 14:46:
Dit is toch geen site man Tommy you are wrigt man.
Ik heb deze .......... als laatst gemaakt maar vind hem nog niet goed genoeg om hier te laten beoordelen.

Ben nu bezig met nieuwe site.
................

heb net nieuwe domeinnaam aangevraagd.
Hebben jullie nog dingen waarvan jullie zeggen dit moet beter??


Maak hiervoor een nieuw topic aan. Dit topic gaat over de site van wessel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
Orhan T

Orhan T

22/12/2007 15:13:00
Quote Anchor link
@guido,

Er zijn hier ook minderjarigen op de forum en ik denk toch dat je dan even moet melden wanneer je een 18+ site hebt...
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.