[review]bas-peters.nl
Hallo iedereen,
Ik ben deze week druk geweest voor een nieuwe layout en deze keer helemaal zelf gemaakt. Graag jullie mening erover.
URL: bas-peters.nl
ps de links werken nog niet en de titel moet ik nog aanpassen.
alvast bedankt voor je mening,
bas
Ik ben deze week druk geweest voor een nieuwe layout en deze keer helemaal zelf gemaakt. Graag jullie mening erover.
URL: bas-peters.nl
ps de links werken nog niet en de titel moet ik nog aanpassen.
alvast bedankt voor je mening,
bas
Gewijzigd op 09/10/2010 22:02:28 door Bas Php
Ik vind het geen aantrekkelijk design. Erg saai...
Let verder op op de uitlijning van verschillende elementen, de afbeelding in de header sluit niet mooi aan op de rest van de content. Ook is de kleur van de header niet hetzelfde als de achtergrond. Tenslotte zou ik eens wat spelen met padding en margin rond de verschillende elementen.
Let verder op op de uitlijning van verschillende elementen, de afbeelding in de header sluit niet mooi aan op de rest van de content. Ook is de kleur van de header niet hetzelfde als de achtergrond. Tenslotte zou ik eens wat spelen met padding en margin rond de verschillende elementen.
Hmm.
1. Haal foto's van jezelf weg.
2. Validate :) Goedzo!
3. Eigenlijk vind ik het lelijk... Die kleuren, logo is zo niet-passend-bij-achtergrond. Ook zou ik ronde hoeken toepassen :D
1. Haal foto's van jezelf weg.
2. Validate :) Goedzo!
3. Eigenlijk vind ik het lelijk... Die kleuren, logo is zo niet-passend-bij-achtergrond. Ook zou ik ronde hoeken toepassen :D
Weer zo'n site uit de jaren 80..
Vind je oude site mooier
Vind je oude site mooier
Hmmm. Vind het niet aantrekkelijk door de kleuren...
Het is idd misschien niet echt prachtig, maar het is wel al een begin, ik zou dit verder netjes uitwerken, veel andere (mooie) websites bezoeken "ideeën opdoen". Misschien vele tutorials lezen en je komt er wel!
Succes verder!
Succes verder!
welke kleuren zou ik moeten veranderen zodat het wel een aantrekkelijke site. verder kan ik niks anders doen met de header denk ik zo of iemand moet daar een oplossing voor zien.
bas
bas
Je als je gradients gebruikt, zorgen dat ze passen. Nu is het zo dat die gradient bij je header niet aansluit bij de pagina.
Verder zou ik die bovenste blauw minder scherp blauw maken en dat wit minder wit o.i.d.
Kijk je wel eens op andere sites, zoals nettuts ofzo hoe hun design eruit ziet?
Edit: En dat menu, die tekst is te licht.
Verder zou ik die bovenste blauw minder scherp blauw maken en dat wit minder wit o.i.d.
Kijk je wel eens op andere sites, zoals nettuts ofzo hoe hun design eruit ziet?
Edit: En dat menu, die tekst is te licht.
ik zal eens kijken of wat kan spelen met de kleuren daarna kom ik weer terug(A)
Toevoeging op 10/10/2010 18:12:48:
kunnen jullie nu nog een keer kijken. het idee is hetzelfde alleen de kleuren zijn anders.
url: bas-peters.nl
Toevoeging op 10/10/2010 18:12:48:
kunnen jullie nu nog een keer kijken. het idee is hetzelfde alleen de kleuren zijn anders.
url: bas-peters.nl
Je header en je footer passen nog steeds niet echt bij je gradient background..
Neem eens een pen/potlood en papier en teken/kleur eerst eens uit hoe je het zelf ziet en wilt.. en dan je eigen uitdagen om dat tot een perfect einde te brengen..
Succes!
Neem eens een pen/potlood en papier en teken/kleur eerst eens uit hoe je het zelf ziet en wilt.. en dan je eigen uitdagen om dat tot een perfect einde te brengen..
Succes!
Nu heb je zulke mooie websites in je portfolio staan en dan kom je hier mee??!
Kan er helaas niet meer over zeggen dan dat ik bijna zou zeggen dat je, die in je portfolio niet zelf gemaakt hebt.
Kan er helaas niet meer over zeggen dan dat ik bijna zou zeggen dat je, die in je portfolio niet zelf gemaakt hebt.
The Dutch Guy op 10/10/2010 20:37:27:
Nu heb je zulke mooie websites in je portfolio staan en dan kom je hier mee??!
Misschien een domme vraag, maar ik zie in zijn profiel niet direct links naar zijn persoonlijke websites.. of zie ik dat verkeerd?
Dank je..
Ik kan niet anders dan je gelijk geven in jou eerdere opmerking...
Ik kan niet anders dan je gelijk geven in jou eerdere opmerking...
@the dutch guy de meeste van die layouts had ik niet zelf ontworpen maar van een andere site nagemaakt met ander kleuren
ik heb vrij weinig verstand van kleuren die bij elkaar passen maar ik heb al eens zitten kijken of abdo kuler maar daar kon ik nog niet veel vinden.
maar ik kom nu net even op een idee ga ik even proberen, ik meld me wel weer;-)
ik heb vrij weinig verstand van kleuren die bij elkaar passen maar ik heb al eens zitten kijken of abdo kuler maar daar kon ik nog niet veel vinden.
maar ik kom nu net even op een idee ga ik even proberen, ik meld me wel weer;-)
Wil je dat ik eerlijk ben? In dat geval: Niet mooi, onaantrekkelijk en amateuristisch.
Die header is lelijk en het logo (althans de naam van de site) is onleesbaar doordat er in de headerafbeelding programmeertaal verwerkt is.
De achtergrondkleur van de pagina (achter de header) komt niet overeen met de kleur van de rest van de pagina.
Wanneer ik deze pagina open denk ik "Goh, een pagina van een waterpolo vereniging" en niet "pagina van een webdesigner/fotograaf".
Zowel op de website getoonde foto's als programmeerwerk is amateuristisch en dus absoluut geen uithangbordje van jouw kwaliteiten (ofschoon je deze uberhaupt wel hebt?)
Haal toch die link naar je stats weg! Dat is zo 2001. Wat zeg ik? 1996! En waarom staat er zo groot "Reclame"? Waar is dat goed voor? Je zet toch ook niet boven het menu "Menu"?
Ik zie een raar blauw vakje ongeveer 5px bij 5px bovenaan de footer (ergens in het midden).
De <hr> tussen de foto's is lelijk en mij te gemakkelijk.
Padding/margin op de text ontbreekt.
Moet ik nog doorgaan of kun je hier weer even mee vooruit?
Die header is lelijk en het logo (althans de naam van de site) is onleesbaar doordat er in de headerafbeelding programmeertaal verwerkt is.
De achtergrondkleur van de pagina (achter de header) komt niet overeen met de kleur van de rest van de pagina.
Wanneer ik deze pagina open denk ik "Goh, een pagina van een waterpolo vereniging" en niet "pagina van een webdesigner/fotograaf".
Zowel op de website getoonde foto's als programmeerwerk is amateuristisch en dus absoluut geen uithangbordje van jouw kwaliteiten (ofschoon je deze uberhaupt wel hebt?)
Haal toch die link naar je stats weg! Dat is zo 2001. Wat zeg ik? 1996! En waarom staat er zo groot "Reclame"? Waar is dat goed voor? Je zet toch ook niet boven het menu "Menu"?
Ik zie een raar blauw vakje ongeveer 5px bij 5px bovenaan de footer (ergens in het midden).
De <hr> tussen de foto's is lelijk en mij te gemakkelijk.
Padding/margin op de text ontbreekt.
Moet ik nog doorgaan of kun je hier weer even mee vooruit?