[review][script] Poll

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Principal Front-end Developer - DUTCH

Principal Front-end Developer – DUTCH IN HET KORT Als Creative Front-end Developer werk je aan een multidisciplinair project of in een DevOps-team en zet je kennis in voor het ontwerpen en ontwikkelen van hoogwaardige digitale oplossingen met uiteenlopende technologieën, zoals Mendix, Pega of Appian. Je bent verantwoordelijk voor het volledige UX-traject van ontwerp tot implementatie. Minimaal 5 – 8 jaar werkervaring als Frond-end developer of UX Designer. Must have: User Experience (UX) – Nederlands – Engels Nice to have: Mendix – OutSystems – Microsoft Power Apps – Agile Project – Management – Scrum – DevOps – HBO of Master Jaarlijks

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

PHP developer

Ideeën omzetten in code, zodat onze webshops elke dag weer een stapje beter worden. Jij zorgt er als ervaren PHP developer samen met het team voor, dat onze webshops blijven draaien en dat klanten gemakkelijk hun producten kunnen bestellen. Wil jij impact hebben op onze snelgroeiende digitale business in meer dan 12 landen? En online producten verkopen, die bijdragen aan het duurzaam gebruik van onze schaarste waterbronnen? Zo ja, dan zoeken we jou! PHP developer 32-40 uur, in Veghel Je gaat samen met onze E-commerce collega’s de uitdaging aan om MegaGroup uit te laten groeien tot het beste B2B platform

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Senior BPM Developer - DUTCH

Senior BPM Developer – DUTCH IN HET KORT Als Senior BPM Developer combineer je de rol van IT consultant met BPM architect. Je gebruikt je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring om een DevOps-team te leiden en hoogwaardige BPM-oplossingen te implementeren. 2 – 5 jaar werkervaring als Business Process Management (BPM). Nice to have: Pegasystems PRPC – Appian Technologies – Mendix – Scrum – Agile Project Management – DevOps – Integration Architecture – OutSystems – TIBCO BPM – HBO of Master Jaarlijks € 47.952 – €60.264 + bonus + leaseregeling + pensioen + veel meer extra’s Hoofdkantoor in Utrecht / 1.400

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Jouw taken als PHP Developer zullen voornamelijk bestaan uit: Het creëren van nieuwe features en het doorontwikkelen van zeer omvangrijke applicaties (met o.a. Symfony); Het meewerken aan uiteenlopende technische projecten; het meedenken over nieuwe tools en technieken om de IT naar een nog hoger niveau te tillen. Hier ga je werken Is de woningsector er inderdaad een die jouw interesse wekt? De organisatie waar je als PHP Developer komt te werken is een belangrijke schakel binnen de woningbranche, dus dat zit wel goed! De platformen die zij ontwikkelen worden dagelijks door duizenden stakeholders in de woningsector

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Wat wij bieden direct een vast contract met bijpassend salaris; 27 vakantiedagen en keuze uit een auto van de zaak of een uitgebreide alternatieve vervoersregeling; veel ruimte om jezelf te ontwikkelen met onbeperkte opleidingsmogelijkheden; uitdagende en innovatieve opdrachten in onze multidisciplinaire teams; teambuildinguitjes, social events, zoals de Winterefteling, en meet-ups met mede Software Developers om kennis te delen. Wat jij meeneemt minimaal een afgeronde hbo-opleiding; minimaal één jaar ervaring met C# of .NET; kennis van Microsoft Azure, .NET Core, MVC of WebApi. De uitdaging Het ontwikkelen en implementeren van kwalitatieve software is waar je actief mee bezig bent als Microsoft

Bekijk vacature »

Principal RPA Developer - DUTCH

Principal RPA Developer – DUTCH IN HET KORT Als Principal Robotic Process Automation (RPA) Developer combineer je de rol van IT consultant met die van RPA developer. Je zet je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring in om hoogwaardige RPA-oplossingen te implementeren en te beheren in een multidisciplinair project of DevOps-team. 5 – 8 jaar werkervaring als Robotic Process Automation (RPA) Developer. Nice to have: UiPath – Blue Prism – Microsoft Power Automate – Integration Architecture – Artificial Intelligence – Kofax – Microsoft .NET – Continuous Integration and Continuous Delivery (CI/CD) – HBO of Master Jaarlijks € 60.264 – € 75.168

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Senior Principal RPA Developer

Senior Principal RPA Developer – DUTCH IN HET KORT Als Senior Principal Robotic Process Automation (RPA) Developer combineer je de rol van IT consultant met die van RPA developer. Je zet je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring in om hoogwaardige RPA-oplossingen te implementeren en te beheren in een multidisciplinair project of DevOps-team. 8+ jaar werkervaring als Robotic Process Automation (RPA) Developer. Nice to have: UiPath – Blue Prism – Microsoft Power Automate – Integration Architecture – Artificial Intelligence – Kofax – Microsoft .NET – Continuous Integration and Continuous Delivery (CI/CD) – HBO of Master Jaarlijks € 75.168 – € 104.976

Bekijk vacature »
Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 21:21:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Graag zou ik jullie mening willen hebben over het poll systeem wat ik geschreven heb.

Poll: http://phphulp.vindme.nl/demo/poll/poll.php

Archive: http://phphulp.vindme.nl/demo/poll/archive.php

Admin: http://phphulp.vindme.nl/demo/poll/admin.php

Wat zou er eventueel nog beter kunnen/mogen?

Edit:

Meer Info

- Maak gebruik van koppel tabellen
- Maak gebruik van Foreign keys
- Wordt gecontroleerd op ip of je al gestemd hebt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark

PHP hulp

PHP hulp

30/09/2022 20:15:34

W W

W W

03/11/2009 21:23:00
Quote Anchor link
Eigen keuze hoeveel antwoorden je kunt geven misschien?

Niels K

Niels K

03/11/2009 21:25:00
Quote Anchor link
Netjes,

Alleen die fouten afhandeling van een nieuwe poll op dezelfde pagina is denk ik beter.

Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 21:30:00
Quote Anchor link
@ Pepijn

Helemaal gelijk in, dat wou ik al toevoegen, had het nu even simpel gedaan omdat je bij edit poll ook nog weer antwoorden kan toevoegen.

@ Niels

Inderdaad, de fouten afhandeling mag er wel wat netter uit zien, ik zal daar mee aan de gang gaan.

Mr.Moe

Mr.Moe

03/11/2009 22:15:00
Quote Anchor link
Ik kan maar op 1 poll stemmen, als ik dan naar de tweede ga, krijg ik direct de resultaten te zien. Mss moet je dat ook nog even oplossen.

Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

03/11/2009 22:21:00
Quote Anchor link
Ziet er wel nice uit hoor! Zoals Pepijn al zei, keuze tot mogelijkheden..

Heb even een leuke poll toegevoegd (A)

Thijs X

Thijs X

03/11/2009 22:59:00
Quote Anchor link
Soms zijn de kleuren van de percentage balken dezelfde kleur, dat is beetje vreemd.

Mr.Ark

Mr.Ark

03/11/2009 23:02:00
Quote Anchor link
@ Thijs

Klopt, ik select randomly een kleur voor elk antwoord, daarbij kan soms 2x of vaker dezelfde kleur komen.

Edit:

Ik gebruik maar 6 kleuren (images)

[Edit2]

Quote:
Ik kan maar op 1 poll stemmen, als ik dan naar de tweede ga, krijg ik direct de resultaten te zien. Mss moet je dat ook nog even oplossen.

Was deze post helemaal over het hoofd gezien, sorry.

Het gaat erom dat alleen de meest recente poll die er is dat je daar alleen op kan stemmen. Ik zal er eens over na denken of ik dat ga toevoegen. tot nu toe laat ik het zo dat alleen de meest recente poll actief is. (Je kan natuurlijk altijd een oudere poll bovenaan zetten om hem weer actief te maken)

Volgens mij raak je in de war met een Forum Poll systeem, daar gebruiken ze het inderdaad wel zo dat je op elke poll kan stemmen.

Michel Exel

Michel Exel

04/11/2009 05:45:00
Quote Anchor link
waarom is bijna alles nederlands behalve [ Add Poll ] en [ Archive ]
Ook als je een poll bewerkt kan je maar 1 extra antwoord toevoegen

Mr.Ark

Mr.Ark

04/11/2009 08:57:00
Quote Anchor link
Quote:
waarom is bijna alles nederlands behalve [ Add Poll ] en [ Archive ]

Ik type veel nederlands en engels door elkaar als ik programeer (slechte eigenschap hehe)

BTW: Poll is engels & admin ook.

Je kan meerdere antwoorden toevoegen bij edit poll, dat is meer als je een antwoord vergeet toe te voegen and je een poll hebt aangemaakt.

Robert Deiman

Robert Deiman

04/11/2009 09:15:00
Quote Anchor link
@Mr. Ark

Zeker voor het programmeren zelf is het veel slimmer (ik weet trouwens niet of je een vaste baan hebt al) om jezelf aan te leren alles in het Engels te doen (variabele namen, commentaar, etc. Dat wordt vaak in een baan ook van je verwacht)
De output kan je dan best in het Nederlands doen, dat maakt niet heel veel uit, maar het programmeren zelf zal je vooral in het Engels tegenkomen.

Mr.Ark

Mr.Ark

04/11/2009 09:20:00
Quote Anchor link
@ Robert

Heb je gelijk in, ben 2 talig opgevoed, dus vandaar dat het vaak door elkaar heen staat, ene moment denk ik in het nederlands andere moment in het engels..

Verder nog commentaar op m'n script..?

Edit:

Programeren is meer een hobby dan dat ik er een baan in ga zoeken.. Maar goed dat je het wel zegt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.