RewriteEngine

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »
Joachim vanthuyne

joachim vanthuyne

17/01/2009 16:09:00
Quote Anchor link
Hallo
Bij mijn website werk ik met een index pagina die mijn andere pagina's include
ik doe dit op deze manier:
Index.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
if (isset($_GET["page"]))
{

$include = $_GET["page"];    
if(file_exists("pages/$include.php"))
{

include("pages/$include.php");
}
        
else
{
include('pages/news.php');
}
}

else
{
include('pages/news.php');
}

?>


Al mijn include pagina's komen vanuit een map pages/
Nu zou ik graag met .htaccess werken om mijn URL wat overzichtelijker te maken.
Zodat dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
url/index.php?page=news&id=10
 er zo gaat uitzien:
url/news/newsitem/10


Ik doe dit op deze manier
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
RewriteRule ^news/newsitem/([0-9]*) index.php?page=replys&id=$1


Maar als ik dit doe dan zie ik mijn index pagina niet zodat mijn template niet op de website te zien is maar enkel de tekst van de nieuwspagina. Weet iemand misschien hoe ik dit efficiënt kan oplossen?

Alvast bedankt

Joachim
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joachim vanthuyne
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 21:46:31
 
Eddy E

Eddy E

17/01/2009 16:41:00
Quote Anchor link
Voeg je een <base href=""> toe in de <head> van je pagina's?

Raar vind ik wel dat je ?page nu opeens met 'replys' vult ipv de eerder genoemde 'news'.
 
Joachim vanthuyne

joachim vanthuyne

18/01/2009 14:04:00
Quote Anchor link
Ik heb het probleem kunnen verhelpen, ik heb de link naar mijn css bestand aangepast met ../css/style.css

toch bedankt!
 
GaMer B

GaMer B

18/01/2009 14:08:00
Quote Anchor link
En werkt dit niet:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
RewriteRule ^news/newsitem/([0-9]*)$ /index.php?page=replys&id=$1
?

Oh en het meervoud van reply is replies :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.