rooster informatie ophalen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

15/01/2011 12:53:38
Anchor link
Stijn Martens op 15/01/2011 12:50:50:
Dat maakt zeker wel wat uit, dat is ook de enige manier waarop hij goed wordt weer gegeven. Dus oordeel er niet over als je hem niet op de goede manier bekijkt :)

Als je even leest heb ik het er niet over hoe het eruit ziet, maar hoe het is gemaakt. Het zal mij een worst wezen hoe het eruit ziet. Het ziet er toch niet uit, net zoals de code.

Stijn Martens op 15/01/2011 12:50:50:
Dat RSS/XML probeer ik hier juist te vragen, of iemand weet waar ik zo'n bestand kan vinden (als het bestaat) op een GPuntis systeem.

En daar kom je nu pas mee...
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 18:14:12
 
S Ram

S Ram

15/01/2011 12:55:55
Anchor link
Als je goed leest, zie je dat ik dat al in mijn eerste post vraag.

Wat 'n slecht forum... Laters.
Gewijzigd op 15/01/2011 12:56:24 door S Ram
 
- SanThe -

- SanThe -

15/01/2011 13:16:47
Anchor link
Stijn Martens op 15/01/2011 12:55:55:
Als je goed leest, zie je dat ik dat al in mijn eerste post vraag.

Wat 'n slecht forum... Laters.


Eerste post?
Je breekt in op andermans topic en dan ga je nog zeuren ook.
Gewijzigd op 15/01/2011 13:17:08 door - SanThe -
 
S Ram

S Ram

15/01/2011 13:24:19
Anchor link
Gaan ze nog zeggen dat ik inbreek ook? Waar denk je dat een topic voor is? Om te praten over het onderwerp van de startpost.
Ik ben er klaar mee, onvriendelijke website/forum.
 
- SanThe -

- SanThe -

15/01/2011 13:42:41
Anchor link
Stijn Martens op 15/01/2011 13:24:19:
Gaan ze nog zeggen dat ik inbreek ook? Waar denk je dat een topic voor is? Om te praten over het onderwerp van de startpost.
Ik ben er klaar mee, onvriendelijke website/forum.


Jij geeft geen oplossing maar jij stelt je eigen vraag die met jouw eigen probleem te maken heeft. Ja, dat noem ik inbreken. Je kan daarvoor ook een eigen topic openen.
 
S Ram

S Ram

15/01/2011 13:55:59
Anchor link
Ik geef een voorbeeld van hoe ik het heb gedaan, de TS kan hier wel degelijk iets aan hebben. Dit is al besproken door een mod eerder in dit topic, helaas redeneerde hij het ook verkeerd. Slecht forum.
 

15/01/2011 15:27:53
Anchor link
Als je het zo'n slecht forum vind, waarom rot je dan niet gewoon op? Simpel toch?
 
S Ram

S Ram

15/01/2011 16:01:41
Anchor link
Misschien kunnen jullie er iets van leren?
Misschien, VRIENDELIJK zijn? Ipv gelijk iemand z'n site afkraken op punten die niet van belang zijn.
Nieuwe mensen verwelkomen ipv weg proberen pesten?
 
Chris -

Chris -

15/01/2011 16:06:40
Anchor link
Valt me vies tegen, de reacties hier. De eerstvolgende die hierover doorgaat krijgt een waarschuwing.[/modedit]
 
S Ram

S Ram

15/01/2011 16:10:16
Anchor link
Eindelijk iemand die er iets aan doet ;) Post hier m'n eerste berichtje, wordt gelijk de put in gepraat...
 
- SanThe -

- SanThe -

15/01/2011 16:22:49
Anchor link
Chris Horeweg op 15/01/2011 16:06:40:
Valt me vies tegen, de reacties hier. De eerstvolgende die hierover doorgaat krijgt een waarschuwing.[/modedit]


Topic nog niet gelezen?
 

15/01/2011 16:47:47
Anchor link
Stijn Martens op 15/01/2011 16:10:16:
Eindelijk iemand die er iets aan doet ;) Post hier m'n eerste berichtje, wordt gelijk de put in gepraat...


De topic starter heeft heel andere rooster website dan die jij gebruikt. Dat Loran het over zijn eigen prut heeft, dat betekend dus niet dat het topic daarover gaat. Zoals je kunt lezen heeft Blanche hier wat over gezegd. Toen kwam jij later langs, met een bericht waaruit het leek alsof die site waar je naar linkt jou rooster site was. Ik heb er naar gekeken en vond dat je op die site niet echt kon vertrouwen om informatie uit te halen. Verder zag ik ook niet iets als RSS o.i.d. waarmee je op een betrouwbare manier informatie kan ophalen.
Vandaar dus ook mijn eerste reactie op jouw.
Bij mijn tweede reactie van mij op jou was het nog steeds niet duidelijk dat het jou eigen site was. Verder bleef die site gewoon niet goed, dus daarop kan je niet vertrouwen. Omdat ik dus niet wist dat die site van jouw is, wist ik ook niet dat jij die data ophaalt uit een andere bron. Die site daar bood niks aan om data uit te halen, dus dan is het jou probleem om van die site goed data op te halen. (In principe mag het zelfs niet eens.)
In mijn derde reactie ben ik er pas achtergekomen dat het een site van jou is. Waarschijnlijk door een of andere edit van jou. Veel meer informatie heb ik niet van jou gekregen, dus blijf mijn standpunt nog steeds dat het een slechte site is (is het dus ook nog steeds). En heb je het over irrelevante dingen als dat die website moet bekeken worden met Apple rotzooi.
Hee nu pas komt er een reactie van jou waar je duidelijk maakt waar die data precies vandaan komt. Nu pas kunnen we er wat mee, wel wat laat vind je niet...
Verder blijf je zeuren over dat ik niet naar de code moet kijken, maar naar hoe die eruit ziet. Dat is onzin. Als je goede code hebt, ziet je site er ook goed uit.
Dan komt er een reactie van jou dat waarin je zegt dat al in je eerste post staat wat je vraag is. Ja, die stond er in je eerste post. Maar die post was dus totaal niet duidelijk. En dan vind je het een slecht forum, terwijl jijzelf zo onduidelijk bent als een kip zonder kop.
Een aantal keer vind je het maar een slecht / onvriendelijk / weet-ik-veel-wat forum en zeg je dat je wegblijft. Waarom blijf je dan niet weg als je dat zegt? Dus dat vraag ik mij af. Als jij zegt dat wij slecht zijn, dan mag ik, vind ik, ook wel zeggen dat jij gewoon moet oprotten. Wat niet eens negatief is, het is alleen maar plat voor weggaan (zoek het maar op).
Maar ja, je hebt nu eigenlijk bijna elke post van jou in dit topic aangepast, waardoor het lijkt alsof ik onzin uitkraam. Dat heb je pas vandaag gedaan. Volgens mij duid dat er veel meer op dat jij verkeerd bezig bent geweest dan ik. (Ik heb maar één reactie aangepast, de reactie waar ik er eindelijk achterkom dat jij het over je eigen site hebt.)
- SanThe - op 15/01/2011 16:22:49:
Chris Horeweg op 15/01/2011 16:06:40:
Valt me vies tegen, de reacties hier. De eerstvolgende die hierover doorgaat krijgt een waarschuwing.[/modedit]


Topic nog niet gelezen?

Zo’n idee heb ik eigenlijk ook.
 
S Ram

S Ram

15/01/2011 17:08:32
Anchor link
Ik maak in mijn eerste post duidelijk dat ik het over *mijn* web-app heb.
Het gaat hier om een mobiele site (web-app/webclip voor iPod/iPhone) Lijkt me dus logisch dat je het dan ook op een "mobiel" (iPod/iPhone) moet bekijken.
Ik heb er alleen wat typefouten uitgehaald toen ik ze nogmaals overlas, dus ik heb het wel degelijk gelezen.

+

Ontopic:
Heeft iemand een gpuntis systeem in beheer? En weet of er zo'n data-bestand is waar alle wijzigingen/roosters instaan?
Gewijzigd op 15/01/2011 17:14:40 door S Ram
 

15/01/2011 17:16:32
Anchor link
Stijn Martens op 15/01/2011 17:08:32:
Ik maak in mijn eerste post duidelijk dat ik het over *mijn* web-app heb.

Jammer genoeg kan ik niet meer bewijzen dat jou post dus daar echt niet duidelijk in was.
Stijn Martens op 15/01/2011 17:08:32:
Het gaat hier om een mobiele site (web-app/webclip voor iPod/iPhone) Lijkt me dus logisch dat je het dan ook op een "mobiel" (iPod/iPhone) moet bekijken.

Oh jee, het is een mobiele website.
Betekend dat dat die zich niet meer aan de elementaire regeltjes van html hoeft te houden ?!?!?!
Stijn Martens op 15/01/2011 17:08:32:
Ik heb er alleen wat typefouten uitgehaald toen ik ze nogmaals overlas, dus ik heb het wel degelijk gelezen.

En wat heb je gelezen? De krant?
 
S Ram

S Ram

15/01/2011 17:18:37
Anchor link
Gaap... -.-

Toevoeging op 15/01/2011 17:29:38:

Nee hiermee bedoel ik dat ik er moe van wordt dat je elke keer met commentaar komt. Daarom zei ik ontopic, en daar ga je weer...
Even een aanpassing om niet nog meer te spammen in dit topic.
Gewijzigd op 15/01/2011 17:29:22 door S Ram
 

15/01/2011 17:20:39
Anchor link
Stijn Martens op 15/01/2011 17:18:37:
Gaap... -.-

Toevoeging op 15/01/2011 17:18:38:

Gaap... -.-


Als dit jou inzet is.
 
Maarten Regeling

Maarten Regeling

23/10/2019 14:45:35
Anchor link
Haal even een heel oud topic omhoog.
Ik zou graag ook willen dat ik via een script op Webcomm kan inloggen.
( http://diensten.connexxion.nl )
Of dat ik deze uit kan lezen in mijn agenda mag ook.
Alleen weet ook echt niet waar ik moet beginnen.
Zou iemand mij willen helpen hiermee ?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/10/2019 16:25:07
Anchor link
Vraag Connexxion of ze een REST API hebben die je kan gebruiken?

Om vervuiling van het forum te voorkomen doe ik dit topic dicht. Als je verdere concrete vragen hebt kan je die in een nieuw topic stellen.

Toevoeging op 23/10/2019 16:27:31:

.
Gewijzigd op 23/10/2019 16:27:15 door - Ariën -
 

Pagina: « vorige 1 2

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.