Salvo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »
Dennis S

Dennis S

09/03/2006 00:29:00
Quote Anchor link
Ik ben druk bezig geweest met het maken van een website voor SET. Ik heb deze nog niet live draaien maar ik heb wel even een screenshot gemaakt.

Ik hoor graag jullie mening over de layout en de kleuren die ik gebruikt hebt.

Alvast bedankt.

Afbeelding
Klik op het plaatje voor een groter voorbeeld.
Gewijzigd op 09/03/2006 00:30:00 door Dennis S
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 06:00:04
 
Kalle P

Kalle P

09/03/2006 00:31:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit, ik weet niet waarvoor het bedoelt is (set zegt me niks), alleen die ronde hoeken in je banner ziet niet netjes.
 
Dennis S

Dennis S

09/03/2006 00:39:00
Quote Anchor link
SET (Sustainable Education in the Tropics) is een project van HAS Den Bosch en daarvan is Salvo weer een product. Met Salvo gaan we op een interactieve manier (strips, wedstrijdjes, discussies, enz) het bergip Duurzame Ontwikkeling voorleggen bij basisschool leerlingen.

Quote:
SET is een opdracht om een duurzaam resort te ontwerpen op het eiland Roatan voor de kust van Honduras. Duurzame ontwikkeling gaat gepaard tal van dilemma’s. Studenten van de opleiding Milieukunde willen met zo veel mogelijk mensen, in het bijzonder betrokkenen en studenten en scholieren van alle niveaus, over die dilemma’s nadenken. Zij doen dat op verschillende manieren: een interactieve website, een model op schaal, lessen op scholen, excursies van scholieren naar de milieuhal, stage van studenten van Honduras. SET past in andere ontwikkelingen als UN-Decade en Leren voor Duurzame Ontwikkeling.


Ja die banner moet ik nog even aanpassen (heb dit even snel met fireworks gemaakt) ook worden straks de links (Home, Nieuws, Forum, Download) vervangen door leuke plaatjes.
Gewijzigd op 09/03/2006 00:40:00 door Dennis S
 

09/03/2006 07:47:00
Quote Anchor link
ik zou uitkijken met plaatjes, het ziet er zo zeer fraai uit dus ik zou hier lekker bij blijven, hoe simpeler hoe beter is het in het algemeen
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

09/03/2006 09:00:00
Quote Anchor link
Persoonlijk vind ik het menu niet echt goed passen. Verder (alhoewel ik het medisch niet kan onderbouwen) is geel een klein die (is mij verteld) niet in overvloed aanwezig zou moeten zijn, schijnt dat dat een epileptische aanval kan 'opwekken'.

Echter kan ik dit dus niet onderbouwen en het is 'van horen zeggen' dus of het waar is weet ik niet.
 
Dennis S

Dennis S

09/03/2006 10:15:00
Quote Anchor link
Ik heb niks kunnen vinden dat geel een epileptische aanval kan veroorzaken, maar ik ga het voor de zekerheid toch wel even aanpassen.

Dit heb ik wel kunnen vinden van epilepsie en webdesign:
Quote:
On-line dienst waarmee gifafbeeldingen op de huidige pagina getest worden. Wanneer een gif-afbeelding gevonden wordt die meerdere 'frames' bevat, dan wordt de frequentie van flikkeringen vastgesteld ("flicker rate") om te bepalen of mensen met lichtgevoelige epilepsie er last van kunnen hebben. Ontwikkeld door Renzo Guis en vertaald in het Engels door Roberto Castaldo.
Voor informatie over lichtgevoelige epilepsie en webdesign zie het Engelstalige artikel Photosensitive epilepsy and web design
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.