School bel aansturen RS232

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

21/02/2007 18:54:00
Quote Anchor link
YPM denk eerder dat ze dan zitten bij Schoolmasters m.a.w. hebben ze SA, Magister of Meastro?

--- offtopic - magister web ---
Magister WEB kan je niet hacken zolang je er niet inzit maar je kan wel heel makkelijk docenten blokkeren. Je hebt alleen een serie mogelijke inlognamen nodig. Ga nu naar de inlog pagina en probeer een naam en voer een tekenreeks als wachtwoord in. Je kan nu twee meldingen krijgen; zoiets als Gebruiker bestaat niet of Wachtwoord is fout. Als je die laatste krijgt is het een kwestie van 6 keer achter elkaar een ander wachtwoord gebruiken met dezelfde gebruikersnaam. En dan zie je "Gebruiker geblokkeerd"
 
PHP hulp

PHP hulp

30/04/2024 05:18:04
 
Nick Mulder

Nick Mulder

21/02/2007 19:20:00
Quote Anchor link
Onze school heeft een custom made backend op z'n site die net nieuw is, en het werkt voor geen meter =P, mijn vermoedens van een localhost zijn ook gebaseerd op het feit dat als je geen www voor het domein typt dat je de site krijgt van een of andere ISP, van diezelfde ISP zag ik laatst een busje bij school staan.
Van die dingen die jij noemt heb ik nog nooit gehoord =P
 
Luc Zontrop

Luc Zontrop

21/02/2007 19:27:00
Quote Anchor link
Hoi,

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=21237&cat=4

Met dit printje kun je inderdaad allerhande electrische toestellen besturen. Ik heb zelfs een aantal exe's klaar waarmee je deze via je browser kan aansturen. Je kunt het online proberen, maar laat me dan iets weten op voorhand, zodat ik alles eerst aansluit op mn laptop.

mvg
Luc
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.