school/ gemiddele
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
'Arnold:
Het is wellicht handig om goede afspraken te maken met de schoolleiding.....straks heb je uren zitten hobby-en en niemand heeft 'trek' om dit te gebruiken.
Vraag ook goed na of de docenten op zo'n 'online-cijfer-systeem' zitten te wachten. De meeste docenten verzuipen in de administratieve klusjes. Die cijfers moeten meestal al in hun agenda, dan in Magister, en nu ook nog in dit systeem........
Vraag ook goed na of de docenten op zo'n 'online-cijfer-systeem' zitten te wachten. De meeste docenten verzuipen in de administratieve klusjes. Die cijfers moeten meestal al in hun agenda, dan in Magister, en nu ook nog in dit systeem........
Of je voert de cijfers zelf in en je vraagt even na wat de weging is/gaat worden.
ik denk dat ik gewoon 2 dingen doe weging kunnen ze zelf invoeren en het cijfer is dat goed?
@Maurice: wordt eerst nog een paar jaartjes ouder, leer wat meer over programmeren en probeer het dan nog eens :-). Aan je manier van iets zeggen zie ik al dat je nog maar een paar lentes jong bent, en nog lang niet in staat bent zo'n soort systeem neer te zetten - want dit leer je eigenlijk juist als je met PHP beginnend bezig bent. Zo moeilijk is het ook weer niet...
@Arnold: sindskort maakt men bij ons op school pas gebruik van Magister, wat een klote systeem. Tot nu toe klopte nog geen enkele keer m'n tussentijdse cijferlijst :'-).
Overigens, als men al Magister gebruikt, denk ik niet dat er interesse is voor dit soort systemen, daar is Magister te uitgebreid voor. Maurice zou eigenlijk een klein cijferlijstje voor zichzelf moeten maken en het daar verder bij laten...
@Arnold: sindskort maakt men bij ons op school pas gebruik van Magister, wat een klote systeem. Tot nu toe klopte nog geen enkele keer m'n tussentijdse cijferlijst :'-).
Overigens, als men al Magister gebruikt, denk ik niet dat er interesse is voor dit soort systemen, daar is Magister te uitgebreid voor. Maurice zou eigenlijk een klein cijferlijstje voor zichzelf moeten maken en het daar verder bij laten...
ik ga wel proberen want ik houd niet van opgeven
Roep maar als je ergens vast komt te zitten ;-).
dankuwel! dat doe ik zeker!!
'Arnold:
EN een inlogsysteem, waarbij docenten en leerlingen uit elkaar worden gehouden met verschillende rechten. Een leerling moet immers niet de toetscijfers kunnen aanpassen. En dat moet je aardig knap beveiligen......ze zijn handig ;-)
dat is geen probleem dat heb ik al ;)
Hallo,
ik zal alvast een demo vrijgeven: http://mvde-school.tk/
met vriendelijke groeten,
Maurice
ik zal alvast een demo vrijgeven: http://mvde-school.tk/
met vriendelijke groeten,
Maurice
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door maurice
zijn er meningen?
Nou, niet bumpen zou m'n eerste opmerking zijn, denk dat mods daarmee instemmen.
Tevens, leuk dat je demo geeft, maar er is niks te zien. Je hebt een logo/plaatje (dat niet echt mooi is), een tekstje (dat niet klopt, want echt "opstarten" doet hij niet....), en een link. Inloggen kunnen we toch niet, registreren ook niet, dus we hebben er niet echt wat aan. En oja, bij bekijken van source zag ik dat je gebruik maakt van frame, wat ik nogal onlogisch vind aangezien het 1 simpele pagina is.
Klik
Klik2
Ik bedoel het echt niet verkeerd hoor....
Tevens, leuk dat je demo geeft, maar er is niks te zien. Je hebt een logo/plaatje (dat niet echt mooi is), een tekstje (dat niet klopt, want echt "opstarten" doet hij niet....), en een link. Inloggen kunnen we toch niet, registreren ook niet, dus we hebben er niet echt wat aan. En oja, bij bekijken van source zag ik dat je gebruik maakt van frame, wat ik nogal onlogisch vind aangezien het 1 simpele pagina is.
Klik
Klik2
Ik bedoel het echt niet verkeerd hoor....
'Afra:
Nou, niet bumpen zou m'n eerste opmerking zijn, denk dat mods daarmee instemmen.
Vaak wel, maar nu toch echt niet.
Re: op 02.05.2009 12:22
Re: op 15.05.2009 09:39
Zit volgens mij wel 24 uur tussen. ;-)
'Afra:
En oja, bij bekijken van source zag ik dat je gebruik maakt van frame, wat ik nogal onlogisch vind aangezien het 1 simpele pagina is.
Komt door dat .tk domein. Als je naar de echte site gaat: http://maurice.comyr.com/login/Lightbox-iframe/login.html dan zal je wel veel meer schikken.
Voor de rest is er volgens mij helemaal niks te bekijken, alleen die pagina (iig de rest van de pagina's geeft niks terug, of iets onduidelijks, of je moet inloggen).
Een systeem zoals www.justschool.nl?
ik zal snel een inlog naam geven ;)
ik heb ook eens zoiets gemaakt: http://downloadio.tk/
HEEY!! ik heb 3 punten:
A, het is iets compleet anders en het gaat niet over het onderwerp!
B, het is dus Spam!
C, ik wil een meld dit bericht aan een moderator knop
A, het is iets compleet anders en het gaat niet over het onderwerp!
B, het is dus Spam!
C, ik wil een meld dit bericht aan een moderator knop
blijkbaar is mijn hostig opeens gestopt ik kan opnieuw beginnen met mijn script :(
'maurice:
is het niet zo s.o. telt 1 keer luistertoests 1 keer? en P.W 2 keer?
Afhankelijk per school en vak, tenminste hiero..
'maurice:
Jij maakt geen lokale backups?blijkbaar is mijn hostig opeens gestopt ik kan opnieuw beginnen met mijn script :(
nee :$ had ik wel moeten doen maar waarom ze opeens mijn host hebben geanuleerd weet ik ook niet en hun contactform werkt ook niet meer :(