School -> urls omzeilen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 3 volgende »

/home/joost

/home/joost

08/01/2009 12:09:00
Quote Anchor link
Hoe kan ik op school naar de website "logmein.com", het is niet zo dat ik ga lopen gamen ofzo, maar thuis heb ik gewoon betere programma's zoals dreamweaver en photoshop, op school moet ik het doen met "paintbrush".

Kortom, heeft iedereen iets van nuttige informatie o.i.d. ??

mvg Joost van der Meijden.

topic verplaatst[/modedit]
Gewijzigd op 13/02/2012 17:41:10 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 15:14:03
 
Mitchell

Mitchell

08/01/2009 12:11:00
Quote Anchor link
Wat voor beveiliging hebben ze daar?
Meestal werkt het ook gewoon om het via Firefox te doen.
 
/home/joost

/home/joost

08/01/2009 12:16:00
Quote Anchor link
Kan geen .exe downloaden/uitvoeren, ik denk dat het een proxy beveiliging is en er ook urls worden geblokkeerd, ik kan ook niet start->uitvoeren doen, ieders account is gewoon streng beveiligt, met algemene blokkeringen (ik denk dat alleen poort 80 openstaat....).

Ik kan wel naar tochonline.nl en dan door naar logmein.com maar dan zie ik mijn computers niet en kan ik dus niet doorlinken naar mijn computer.


mvg Joost.

Edit:

Ik had al Safari geinstalleerd op mijn usb en dan die erin, maar dat pakt hij niet...

Ze gebruiken hier MSIE 5.0 ofzo (triest :p)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost
 
TJVB tvb

TJVB tvb

08/01/2009 12:23:00
Quote Anchor link
waarschijnlijk ga je via een centrale proxy naar buiten en wordt daar van alles gefilterd. Als alles behalve port 80 geblokkeerd is wordt het lastig. Zeker als er ook een content filter opzit die bijvoorbeeld .exe tegenhoudt (zeker als die ook mimetype checkt en niet alleen extensie)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb
 
/home/joost

/home/joost

08/01/2009 12:25:00
Quote Anchor link
Volgensmij word er door de server ook gekeken naar wat er in de <title> staat, als er iets van proxy oid in staat i can forgot....
 
PHP Newbie

PHP Newbie

08/01/2009 12:27:00
Quote Anchor link
Beveiliging hier op school is echt waardeloos, je kunt eigenlijk alles wel.

Maar het hangt helemaal af van de beveiliging bij jou op school. Je kunt een webproxy gebruiken maar daar daalt de peformance drastich van.

De commandprompt kun je trouwens wel openen hoor. Ga naar klasblok, tik daar "command.com" en sla het op als cmd.bat. Wanneer je dat bestand opent zit je in de commandprompt.

Wat gebeurt er als je dan logmein.com probeert te pingen?
 
/home/joost

/home/joost

08/01/2009 12:29:00
Quote Anchor link
En hoe doe ik dat ???


mvg Joost.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

08/01/2009 12:31:00
Quote Anchor link
Via de commandprompt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
ping logmein.com
 
Grongere Onbekend

Grongere Onbekend

08/01/2009 14:40:00
Quote Anchor link
op mijn school gebruiken ze Novell maar die is wel makkelijk te omzeilen. en bij jou?
 
Nick

Nick

08/01/2009 14:48:00
Quote Anchor link
Wij hebben hier novell zit er nu op maar ik kan het niet omzeilen wil je misschien melden hoe?

Groetjes Nick
 

08/01/2009 15:26:00
Quote Anchor link
Bij ons is alles wel te omzeilen, iemand uit mijn informatica klas had op een gegeven moment zelfs een compleet adressenbestand weten te openen, stond op een server waar hij niet had mogen komen :)
Voorheen werkte netsendfaker ook, maar die hebben ze helaas dichtgegooid:P
Maar goed, ik ben weer eens vreselijk offtopic aan het gaan.
 
Bas Visscher

Bas Visscher

08/01/2009 16:59:00
Quote Anchor link
zoek eens op blackschool in google of blackbook.
Wat wil werken is in command (start-uitvoeren-cmd-enter) en dan toets je in: ping logmein.com

dan krijg je het ip adres kopieren plakken in je browser dat werkte op mijn school eerder wel.
 
Pepijn de vos

pepijn de vos

08/01/2009 17:06:00
Quote Anchor link
ik weet niet of het via proxy en dingen gaat of dat de account gewoon geen rechten heeft, maar soms kan je proberen in veilige modus te komen, als je geluk hebt is de administrator toegankelijk, en dan mag je inneens een heel stuk meer ;)
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

08/01/2009 17:13:00
Quote Anchor link
pepijn de vos schreef op 08.01.2009 17:06:
ik weet niet of het via proxy en dingen gaat of dat de account gewoon geen rechten heeft, maar soms kan je proberen in veilige modus te komen, als je geluk hebt is de administrator toegankelijk, en dan mag je inneens een heel stuk meer ;)


Met netwerk mogelijkheden dan he..
 
Midas

Midas

08/01/2009 17:20:00
Quote Anchor link
Bij ons is Kladblok ook geblokkeerd, maar dat .bat bestandje staat @ een usb stick of course, hehe. :P

Da's trouwens ook verboden bij ons, USB gebruiken.. maar daar houdt niemand zich aan.. :-)
 
Yorick17

yorick17

08/01/2009 17:21:00
Quote Anchor link
Waarom allemaal zo moeilijk? Zoek het ip-adres van de computer, voer dit in in googlagscanner en er staat vanzelf waar de zwakke pleken in het systeem zitten.

Gebruik deze blackdoors om via de commandline of via visual basic binnen te komen. Daarna kun je visual basic of de commandline runnen, daardoor kun je via een eenvoudig scriptje het administrator wachtwoord veranderen. Vervolgens log je opnieuw in (via de administrator) en pas je de rechten een via de dos prompt. Nu kun je de proxy server ontwijken (zet er zelf een neer of gebruik er een van internet) en verder op internet komen. Werkt ook om op de Novell server te komen. ;).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door yorick17
 
PHP Newbie

PHP Newbie

08/01/2009 17:24:00
Quote Anchor link
phpnoobie schreef op 08.01.2009 16:59:
Wat wil werken is in command (start-uitvoeren-cmd-enter)


Volgens mij is dat overal wel uitgeschakeld. Daarom heb ik hierboven beschreven hoe je in de opdrachtprompt komt.

pepijn de vos schreef op 08.01.2009 17:06:
ik weet niet of het via proxy en dingen gaat of dat de account gewoon geen rechten heeft, maar soms kan je proberen in veilige modus te komen, als je geluk hebt is de administrator toegankelijk, en dan mag je inneens een heel stuk meer ;)


Je kunt ook gewoon een CD als hirens boot-cd erin stoppen en het administrator password resetten.

Je kunt admin accounts op de domainserver aanmaken door wat exploits te gebruiken (buffer overflow en dergelijke) maar dat mag je zelf uitzoeken en ga ik je hier niet vertellen.
 
Midas

Midas

08/01/2009 17:26:00
Quote Anchor link
Probleem met dit gedoe is dat je meestal een vrij groot probleem hebt als je gepakt wordt, of hebben jullie daar niet zo'n last van?
 
Yorick17

yorick17

08/01/2009 17:29:00
Quote Anchor link
PHP Newbie schreef op 08.01.2009 17:24:
Je kunt admin accounts op de domainserver aanmaken door wat exploits te gebruiken (buffer overflow en dergelijke) maar dat mag je zelf uitzoeken en ga ik je hier niet vertellen.


Dan zal ik het vertellen, je moet niet zoals PHP Newbie zij in de dos promt komen want dat werkt niet. Maar maak korte batch bestanden. Om het PWD te wijzigen van de admin doe je:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
net user administrator *
vervolgens kun je het ww wijzigen. Let wel op dat het alleen gewijzigt word in windows en niet in alle andere frameworks die hier op aansluiten.

Midas schreef op 08.01.2009 17:26:
Probleem met dit gedoe is dat je meestal een vrij groot probleem hebt als je gepakt wordt, of hebben jullie daar niet zo'n last van?

Jawel namelijk zelf maagemaakt en bijna geschorst.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door yorick17
 
/home/joost

/home/joost

08/01/2009 20:19:00
Quote Anchor link
yorick17 schreef op 08.01.2009 17:21:
Waarom allemaal zo moeilijk? Zoek het ip-adres van de computer, voer dit in in googlagscanner en er staat vanzelf waar de zwakke pleken in het systeem zitten.

Gebruik deze blackdoors om via de commandline of via visual basic binnen te komen. Daarna kun je visual basic of de commandline runnen, daardoor kun je via een eenvoudig scriptje het administrator wachtwoord veranderen. Vervolgens log je opnieuw in (via de administrator) en pas je de rechten een via de dos prompt. Nu kun je de proxy server ontwijken (zet er zelf een neer of gebruik er een van internet) en verder op internet komen. Werkt ook om op de Novell server te komen. ;).


Hoe kan ik dit ip vinden ??

mvg Joost
 
Yorick17

yorick17

08/01/2009 20:39:00
Quote Anchor link
Hoe wil je een school computer hacken als je niet eens weet hoe je een ip adres vind? Maar oke wat dacht je van http://www.watismijnip.nl/ ?
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.