Schoutcast hulp met ?p=

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roy

Roy

03/02/2008 16:15:00
Quote Anchor link
heey mensen ik heb pagina's di je oproept met ?p= alleen nu is het probleem dat de radio steets opnieuw start.
ik zat te denken aan iets wat niet refresht aan de boven kant een tabel ofzo heeft iemand toevallig zo'n script liggen

Roy
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 15:55:57
 
Crispijn -

Crispijn -

03/02/2008 16:20:00
Quote Anchor link
ja, dan moet je iets met ajax gaan rommelen

Een mooie die Blanche heeft geklust

Ik hoop niet dat je radio standaard aan staat he... dat is het meest irritante wat je op een website kan tegenkomen...

Crispijn

Edit:
dit heeft niet zo veel met je shoutcast te maken toch? eerder met het totale geheel van je website
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Crispijn -
 
Roy

Roy

03/02/2008 16:52:00
Quote Anchor link
ik doe wel via popup
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/02/2008 16:55:00
Quote Anchor link
roy schreef op 03.02.2008 16:52:
ik doe wel via popup
Aargh, popups zijn irritant...

Een shoutbox zou juist een hele mooie toepassing van het gebruik van AJAX kunnen zijn. Een div waarvan de inhoud ververst wordt zonder dat de hele pagina opnieuw geladen hoeft te worden. Ik zou er toch eens naar kijken, zo verdomd lastig is het niet.

AJAX Request interval

Dit scriptje geeft een voorbeeld van een div waarvan de inhoud om de 5 seconden ververst wordt. Wat jij het achterliggende PHP script laat uitpoepen kun je natuurlijk zelf bepalen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.