Schrijven naar een bestand

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

19/03/2004 16:47:00
Quote Anchor link
Ik zou graag weten of het mogelijk is met php om door middel van een text box in een form tekst weg te schrijven naar een bestand en deze tekst in dezelfde manier in dat bestand te houden. Met andere woorden, het is de bedoeling dat als men op enter drukt, dat het in het bestand ook daadwerkelijk een regel naar beneden gaat.

Dit is nodig omdat ik een leraar informatica ben en graag zou hebben dat mijn leerlingen verder kunnen werken aan hun Pascal programma's.

Om in Pascal een correcte syntaxis te behouden moet men rekening houden dat men maar een stuk of 50 karakters op dezelfde regel mag zetten, om het nog compile'baar te laten zijn

Ook is het de bedoeling dat via nadien, wanneer men de pascal broncode heeft opgeslagen, en men nadien wil verderwerken, deze kan openen, en dat toch niet alles aan mekaar plakt, maar dat alles op de juiste regel staat

Dank bij voorbaat
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.