Script velden misschien iets groter?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joost

Joost

30/04/2005 19:29:00
Quote Anchor link
hmmz..misschien en tipje. Ik kom nogal vaak op phpfreakz, en daar is het forum iets breder zeg maar. Daar kan je de meeste code gwoon plaatsen, zonder dat er enters tussendoor komen en je script verrekte lang uitrekt. Ik vind hier de breedte een beetje aan de magere kant. Ik had mijn script netjes opgemaakt, maar best breed, en die opmaak loopt hier helemaal in de soep. Dat is bij phpfreakz niet :). Dus...breder die handel!
 
PHP hulp

PHP hulp

22/05/2024 16:43:13
 
DaeDaluz

DaeDaluz

30/04/2005 19:39:00
Quote Anchor link
Als je gewoon alleen relevante code paste is het minder erg.. en beter voor de mensen die willen helpen omdat ze dan niet moeten zoeken naar een fout in een lange lap text..
 
Joost

Joost

30/04/2005 19:41:00
Quote Anchor link
opzich waar...maar lange regels worden dan nog steeds afgebroken..
 
DaeDaluz

DaeDaluz

30/04/2005 19:44:00
Quote Anchor link
Ik vind het alleen maar beter, anders moet ik horizontaal en verticaal scrollen >P
 
Jelmer -

Jelmer -

30/04/2005 20:28:00
Quote Anchor link
Doet mijn Firefox toch zowiezo.
Als ik mijn PDA in realvga-modus zet, en dan ook nog eens in landscapemodus, dan past deze site er net helemaal op zonder dat ik horizontaal hoef te scrollen ^^,
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.