Script verwijderd?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joakim Broden

Joakim Broden

09/02/2012 17:17:14
Quote Anchor link
Ik had een vraag, waarom is het script 'Achtergrond kleur submitter' verwijderd?

Hier had namelijk een 'redactie' lid een domme/beledigende/nutteloze reactie geplaatst en daar heb ik commentaar op gegeven. Dit omdat ik graag een discussie op wou wekken wat betreft 'niveau verbeteren van PHPhulp'. Alleen nu blijkt het topic verwijderd te zijn.
Gewijzigd op 09/02/2012 17:17:34 door Joakim Broden
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 10:15:39
 
Jeroen VD

Jeroen VD

09/02/2012 17:18:08
Quote Anchor link
ik denk omdat het script gewoon bagger was
 
Joakim Broden

Joakim Broden

09/02/2012 17:20:57
Quote Anchor link
Scripting kon inderdaad beter alleen vind het niet kunnen dat mensen iets met andere wil delen zomaar verwijderd word zonder die gene tips te geven om het script te verbeteren...

En vooral als een 'redactie' lid er domme en nutteloze reacties op geeft. Deze mensen hebben een voorbeeld functie en zouden beter moeten weten.
 
Eddy B

Eddy B

09/02/2012 17:56:49
Quote Anchor link
Jan, welk redactie lid? Stuur het lid ook even een PM met de link naar dit topic, dan kan hij het even uitleggen.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

09/02/2012 17:57:22
Quote Anchor link
ik zou zeggen, ga hier verder pm mee. dit is niet de bedoeling van het forum.
 
Eddy B

Eddy B

09/02/2012 17:58:44
Quote Anchor link
Jeroen, als Jan perse publiekelijk reactie wilt, wat blijkt uit dit topic is dat geen probleem hoor.
 
Wouter J

Wouter J

09/02/2012 18:04:53
Quote Anchor link
Als scripts niet script waardig zijn worden deze scripts offline gezet. Dit betekend dat de beheerder ervan het script mag aanpassen en als hij dan goed gekeurd wordt gaat hij weer online. Verwijderen van scripts gebruikt volgens mij bijna niet.
 
Eddy B

Eddy B

09/02/2012 18:07:01
Quote Anchor link
Wouter, daar durf ik geen uitspraak over te doen, Niels gaat over het archief dus die weet het allemaal wat beter dan mij.

Maar als ik het goed begrijp kan je het script dus niet meer offline wijzigen?
 
Roel -

Roel -

09/02/2012 21:31:48
Quote Anchor link
Het gaat over mij, ik had inderdaad een reactie geplaatst die redelijk kort door de bocht was.
Wat je waarschijnlijk daarna niet meer gelezen hebt (een reactie op jouw kritiek), is dat ik nog een reactie had geplaatst met zeker zeven punten waarop het script verbeterd kon worden en waarom het volgens mij niet scriptlib-waardig was.

Het ging onder meer over ontbrekende tags (html, head, body, doctype), submit-check en nog een paar andere punten.

Hopelijk is mijn mening nu duidelijk en kunnen we dit hoofdstuk afsluiten. Ik zal voortaan ook direct mijn mening onderbouwen wanneer ik een script afkraak.

Met het verwijderen heb ik overigens niks te maken (daar heb ik de rechten niet eens voor), maar ik vind het wel terecht.
Gewijzigd op 09/02/2012 21:46:48 door Roel -
 
Joakim Broden

Joakim Broden

09/02/2012 21:52:13
Quote Anchor link
Nou mooi, het is weer opgelost :)

Wou gewoon even duidelijk maken dat als je ergens niet mee eens bent of je kraakt iemand zijn script af (ook al is het terecht) dat je dan wel met verbeterpunten komt en argumenten komt zodat de uploader van het script iets kan leren. Anders komt het ook raar over dat je word afgezeken maar geen verbeterpunten te horen krijgt. Dit geld voor iedereen btw.

Ik heb je reactie niet meer kunnen lezen aan gezien het script al verwijderd was. En Roel, dit was niet persoonlijk bedoelt maar meer als een voorbeeld.

Van mij mag dit topic gesloten worden.
 
Roel -

Roel -

09/02/2012 21:59:28
Quote Anchor link
Mooi :-)
 

09/02/2012 23:40:40
Quote Anchor link
Is het niet beter dat als iemand een script plaatst, dat dit eerst goedgekeurd wordt, voordat het online komt?
Inplaats van het achteraf verwijderen?
 
Eddy B

Eddy B

09/02/2012 23:54:58
Quote Anchor link
Toevallig hebben we daarover al een tijdje intern overleg. De library laat nog wat te wensen over, maar we werken eraan.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/02/2012 06:33:53
Quote Anchor link
Phoenix Bird op 09/02/2012 23:40:40:
Is het niet beter dat als iemand een script plaatst, dat dit eerst goedgekeurd wordt, voordat het online komt?
Inplaats van het achteraf verwijderen?

+1
 
Erik Rijk

Erik Rijk

10/02/2012 09:03:50
Quote Anchor link
Dat zou misschien wel een goed idee zijn, maar ik denk dat het aan de andere kant laagdrempelig moet zijn.. Ook voor beginners om zichzelf te verbeteren dmv het positieve commentaar dat ze op hun geplaatste script o.i.d. krijgen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/02/2012 09:07:02
Quote Anchor link
Hmmm, dat denk ik niet. Als er (essentiële) fouten in een script staan, dan wil je dat toch niet live publiceren denk ik...

Hier heb je een script... maar kijk uit, er kunnen fouten in zitten!
Ik denk dat je van een script moet kunnen verwachten dat het foutenvrij is.

Als het gaat om het leerproces of het krijgen van feedback, dan denk ik dat het forum zelf daar een meer geschikt middel voor is.
 

10/02/2012 11:43:01
Quote Anchor link
Misschien een leuk idee om het forum uit te breiden met een script review, waar iemand zijn / haar gemaakte script kan laten beoordelen.
 
Roel -

Roel -

10/02/2012 12:07:30
Quote Anchor link
Dat is eigenlijk al de bedoeling, alleen hier wordt nooit echt serieus op gelet.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.