Script voor gegevens uitlezen wsdl (SOAP API)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kenny Bloem

Kenny Bloem

17/07/2013 09:44:47
Quote Anchor link
Hallo,

ik zoek iemand die voor mij een scriptje kan schrijven om productinformatie uit een .wsdl koppeling te halen. Het is niet heel ingewikkeld en het zal iemand met enige ervaring ook weinig tijd kosten. Het stylen enzo kan daarna altijd nog komen maar in eerste instantie gaat het dus om gegevens op basis van categorie en item id uit te lezen via die koppeling.

Van de leverancier heb ik een handleiding gekregen waarin een omschrijving staat. Het gaat dan om onderstaande stukje.
Quote:
Gebruik productitemsearch om data op te halen voor 1 product. Roep de functie aan doormiddel van een
array met daarin 1 key met de naam “input”. Deze key bevat een array met onderstaande array opties.
Belangrijk: cat_id en item_id moeten minimaal mee gestuurd worden, de rest is optioneel.


Helemaal chinees is het niet voor mij maar het gaat me net iets te ver.

Ik hoor graag van iemand :)
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 20:36:38
 
TJVB tvb

TJVB tvb

17/07/2013 09:58:54
Quote Anchor link
Zie pm
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.