Script voor interactieve geolocation gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jeffrey van Zwam

Jeffrey van Zwam

10/03/2017 21:42:40
Quote Anchor link
Hoi allemaal!

Hopelijk kan iemand mij helpen aan een script waarmee ik een interactieve maps kaart kan maken. Ik wil met geolocation de locatie van de gebruiker real-time weergeven op google maps (en als er meerdere gebruikers zijn, moeten ze allemaal weergegeven worden). Daarnaast wil ik een aantal locaties in een database plaatsen die ook op de kaart worden weergegeven. Als een gebruiker dan op een van die locaties komt, (dus GPS meet dat zijn locatie overeenkomt met de locatie uit de database), moet er een event of script geactiveerd worden.

Wie kan mij hier mee op weg helpen of weet een script wat mij verder kan helpen?

Alvast bedankt!!
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 00:47:36
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/03/2017 21:50:05
Quote Anchor link
Ik heb zelf wel eens een script gebouwd voor de locatie van treinen. Die is op dit moment wel stuk omdat de API bij de NS aangepast is, en ik deze nog eens moet uitvogelen.
Maar de code kan ik eventueel wel eens opzoeken.

Het doet in ieder geval enkele om de zoveel seconden een request om de nieuwe coördinaten op te halen.
 
Jeffrey van Zwam

Jeffrey van Zwam

10/03/2017 21:54:06
Quote Anchor link
Thanks, dat zou dus de locaties kunnen volgen. Kan het ook communiceren met een database zodat er een event getriggered kan worden?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/03/2017 22:01:07
Quote Anchor link
Dat kan zeker, het communiceert met een API. Hoe die aan zijn informatie komt is niet van belang voor het script. Ik ga mijn best doen om hem eens op te zoeken.
Gewijzigd op 10/03/2017 22:01:20 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.