Script wil niet werken ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Geert-Jan

Geert-Jan

29/01/2008 16:36:00
Quote Anchor link
--> Al gelukt <--
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Geert-Jan
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 18:51:19
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/01/2008 16:41:00
Quote Anchor link
Hm, staat er überhaupt wel iets in de database bij reden? Ik zou je while trouwens ook even met accolades afmaken. En haal die variabele maar uit je quotes. ;)

Overigens: wat wil je bereiken met $status['status']? Volgens mij zit het gewoon in $status? (Ik had dat sowieso met een if else statement gedaan ipv switch, etc.)

Há, nu ik mezelf zit bij te werken, zie ik je fout. Als je geen accolades gebruikt in een loop, pakt hij de eerste regel en de rest niet. Hij pakt hier $reden dus niet. Even zoals ik hierboven al zei de while afmaken met accolades en het zal werken. ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
 
Frank -

Frank -

29/01/2008 16:42:00
Quote Anchor link
De string $status en de array $status zijn 2 verschillende dingen. Ga eens debuggen met error_reporting op het hoogste niveau, dat gaat nog wel wat verrassingen opleveren.

Tevens vraag ik mij af waarom je voor de huidige aanpak hebt gekozen. exit() gebruik je eigenlijk alleen na een header() met daarin een location en je kunt controles al uitvoeren in je query. Een lege echo is altijd fout, duidt op verkeerde logica.
 
Geert-Jan

Geert-Jan

29/01/2008 16:48:00
Quote Anchor link
Er moest nog wat worden ingevult in die echo
En die exit gebruik gewoon om het ff simpel te houden ..
Maar dat zijn mijn fouten toch niet ?
Ik wil gewoon weten waarom die geen resultaten geef
Maar ik zal error reporting aanzetten kijken wat dat oplevert
 
Frank -

Frank -

29/01/2008 16:50:00
Quote Anchor link
Quote:
Maar ik zal error reporting aanzetten kijken wat dat oplevert
Hoe kan het dat deze uit staat? Dit zet je altijd aan en altijd op het hoogste niveau!

Pas wanneer je live gaat, ga je de fouten niet meer op het scherm weergeven, maar uitsluitend in een logboek.

Ps. Jouw aanpak blijft verkeerd, controleren in de query gaat 100x sneller.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

29/01/2008 16:50:00
Quote Anchor link
Geert-Jan schreef op 29.01.2008 16:48:
Er moest nog wat worden ingevult in die echo
En die exit gebruik gewoon om het ff simpel te houden ..
Maar dat zijn mijn fouten toch niet ?
Ik wil gewoon weten waarom die geen resultaten geef
Maar ik zal error reporting aanzetten kijken wat dat oplevert


Djemo:
Há, nu ik mezelf zit bij te werken, zie ik je fout. Als je geen accolades gebruikt in een loop, pakt hij de eerste regel en de rest niet. Hij pakt hier $reden dus niet. Even zoals ik hierboven al zei de while afmaken met accolades en het zal werken. ;)


Savvy?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.