Scripter gezocht voor een goed project! 100% Gegarandeerd!

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Mavalier D

Mavalier D

11/12/2010 20:31:03
Anchor link
Hallo,

Ik ben een beginneling als het gaat om PHP maar het designen ben ik zelf super mee vind ik!
Ik heb al paar weken lang een goede idee in me hoofd waar ik wel 1 of 2 personen nodig voor heb die goed kunnen scripten!
Ik zoek niet echt iemand die het maakt en er dan meteen mee klaar is maar echt iemand met wie ik het 24/7 er voor ga om het te beheren!

Het idee is een website waar mensen naar toe kunnen komen als hun een eigen site willen!
Laten we zeggen dat als jij een website wilt maken dat jij dan naar www.mijnsite.nl kan gaan en een account aan kan maken.
Eenmaal gedaan krijg jij een eigen: Mapje of een sub-domein.
Mensen kunnen dan jouw website bezoeken via www.mijnsite.nl/jouwsite/ of www.jouwsite.mijnsite.nl
De domein & hosting heb ik allemaal al geregeld ik zoek dus een alleen nog een scripter die er voor gemotiveerd is!

Heb jij interesse laat dan wat achter!
Gewijzigd op 12/12/2010 12:19:08 door Justin S
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 12:39:43
 
Scrippy do

scrippy do

11/12/2010 20:37:28
Anchor link
kan ik bij jou van die blauwe pillen bestellen? :-)
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/12/2010 20:38:04
Anchor link
er zijn een paar dingen

als jij zo'n website wil gaat je dat harstikke veel dataverkeer en geheugen kosten
zo'n website gaat hun eigenlijk geen geld kosten maar jou wel

hoe wil jij het gaan doen?
wil jij dat mensen een eigen ftp gebruikersnaam hebben en bijv beschikbaarheid hebben op een eigen database

wat wil jij dat je ondersteund
php ?
html ?
mysql ?

mischien ook wel asp maar dan moet je een windows licencie hebben

wil je bijv ook een reseller zijn

Toevoeging op 11/12/2010 20:39:50:

je moet duidelijk niet alleen voor jou maar ook voor degene die je dadelijk betaald voor het scripten een plan van aanpak maken
anders valt dit plan geheid in het water
 
Mavalier D

Mavalier D

11/12/2010 20:43:27
Anchor link
Ik heb nu 10GB ruimte & dataverkeer = unlimited.
Als de website goed loopt en als we geld binnenkrijgen ga ik beginnen met het kopen van een reseller of een hosting met unlimited space!

Mensen kunnen dus nadat ze zij in gelogd via www.mijnsite.nl dat ze daar alles kunnen beheren dus een CMS, ze kunnen pagina's toevoegen categorieën net zoals http://marnixpeters.nl/cms.php
Dat iedereen dan een admin pagina beheert.
Ik zou niet weten wat het ondersteund dat zouden we er later over moeten hebben.
 

11/12/2010 20:50:35
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/12/2010 20:51:02
Anchor link
dus als ik het goed begrijp:

wil jij als mensen een account aanmaken bijv hun gebruikersnaam is mavalier

dat ze dan dit domein hebben

mavalier.site.nl

op die site staat dus een cms
waar die persoon dus standaart admin op is
en alles kan beheren
 
Jasper DS

Jasper DS

11/12/2010 20:52:39
Anchor link
Ik heb wel interesse.. stuur maar een pm of mail naar [email protected] met meer uitleg.
 
Mavalier D

Mavalier D

11/12/2010 21:06:22
Anchor link
PHP jasper op 11/12/2010 20:52:39:
Ik heb wel interesse.. stuur maar een pm of mail naar [email protected] met meer uitleg.

ik heb je gemaild! :D
 
Aad B

Aad B

11/12/2010 21:24:09
Anchor link
Je moet wel stevig aan het scripten slaan om iets te kunnen verdienen....
Je moet onderscheidend zijn en je moet straks een je klanten vertellen waarin je onderscheidend bent in de markt en waarom er voor betaald moet worden.
Een dergelijke dienst met geavanceerde online tools is onder andere GRATIS beschikbaar bij: http://www.jimdo.com Voor een klein bedragje raak je ook nog van de reclame van Jim af.
Gewijzigd op 11/12/2010 21:28:06 door Aad B
 
Jasper DS

Jasper DS

11/12/2010 21:36:28
Anchor link
Mavalier D op 11/12/2010 21:06:22:
PHP jasper op 11/12/2010 20:52:39:
Ik heb wel interesse.. stuur maar een pm of mail naar [email protected] met meer uitleg.

ik heb je gemaild! :D


Prima, ik kijk er al naar uit om te starten
 
Justin S

Justin S

12/12/2010 11:39:05
Anchor link
Als je een vacature opstelt, dient deze te voldoen aan deze regels.

Pas a.u.b. de startpost aan.
 
Jasper DS

Jasper DS

12/12/2010 12:07:53
Anchor link
Er is niemand meer nodig.
 
Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 20:18:48
Anchor link
designer gezocht.. (geen budget -> voor de fun)
 
Jens V

Jens V

16/12/2010 20:22:38
Anchor link
PHP Jasper op 16/12/2010 20:18:48:
designer gezocht.. (geen budget -> voor de fun)


Hiervoor maak je je eigen topic.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.