Scripter voor inlog systeem gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jeroen Langenberg

Jeroen Langenberg

03/05/2006 20:06:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik ben opzoek naar een goedkope scripter, die het vooral voor de fun doet.

De opdracht:
Een goed&veilig inlog systeem. Wat makkelijk te implanteren is voor iemand die basiskennis heeft over PHP. Tevens, moet er een admin bij zitten die gebruikers die nog niet geactiveerd zijn, kunnen verwijderen, en gebruikers hun profiel kunnen veranderen.

Tevens is het echt van hele hoge prioriteit dat het echt Veilig is. En goed en duidelijk gescript.

De eisen:
- Veilig
- Met admin
- Sessies en Cookies
- Niet te duur
- Eventueel met PM systeem, niet verplicht
- Eventueel uitloggen waarbij je kan kiezen welke manier (beetje ála techzine) (Geef meer-prijs)
- Overleg kwa details komt wel na eventuele acceptatie.
Bedankt,

Jeroen Langenberg

Jeroen
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 21:45:45
 
Erik Rijk

Erik Rijk

03/05/2006 20:10:00
Quote Anchor link
login systeem?
je praat nu toch echt over een geheel member systeem.
Over welke prijs kwa vergoeding zat je zelf te denken?

Mvg,

Erik
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

03/05/2006 20:10:00
Quote Anchor link
No offence, maar er staan toch genoeg goede systemen in de database? Knip en paar regels code uit mijn nieuwssysteem en je bent klaar... of gebruik Jelmers log-in systeem o.i.d.
 
Gerben G

Gerben G

03/05/2006 20:28:00
Quote Anchor link
Aan welke richtprijs moeten we denken??
 
Jeroen Langenberg

Jeroen Langenberg

03/05/2006 20:34:00
Quote Anchor link
Het is wat jullie zelf ervoor vragen, en dan kan ik altijd nog een tegen bod doen of dergelijk.

@ Arjan

Welke bedoel je precies?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeroen Langenberg
 
Bo az

Bo az

03/05/2006 20:37:00
Quote Anchor link
In welke richting denk je den (prijs) is voor ons wel makkelijk om te weten...

[offtoppic]klok loopt weer voor[/offtoppic]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
 
Jeroen Langenberg

Jeroen Langenberg

03/05/2006 20:40:00
Quote Anchor link
Ik heb geen idee wat normaal is voor zoiets, ik dacht aan rond de 10, 20 euro ... maar dat kan ook wat weinig zijn?

Aangezien ik meer op iemand doel, die het graag doet voor een kleine vergoeding omdat hij of zij het leuk vind
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeroen Langenberg
 
Christophe

christophe

03/05/2006 20:46:00
Quote Anchor link
Het nadeel aan dit soort scripts is dat het saai is.
Dit heeft iedereen al ontelbaar keer geschreven ...
Het is niet bepaald moeilijk maar wel aardig veel (saaai) werk.
...
 
Jeroen Langenberg

Jeroen Langenberg

03/05/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Deze mag dicht, heb Arjans advies opgevolgd, en zelf wat gezocht enz. En wat samengevoegd. En heb dit nog ff laten checken, en het was veilig :)
 
Erik Rijk

Erik Rijk

03/05/2006 21:10:00
Quote Anchor link
Ik wil het best maken voor je, maar voor 10 of 20 euro doe ik het niet.
Er gaat toch redelijk wat tijd in zitten.
En tijd is geld ;)

Dan zou ik je net als Arjan willen verwijzen naar de script library om daar eens rond te kijken.

Mvg,

Erik

edit: topic zal niet zonder goeie reden worden gesloten.
zo kunnen andere mensen hier ook nog van leren als die hetzelfde willen :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik Rijk
 
Eris -

Eris -

03/05/2006 21:27:00
Quote Anchor link
Erik het discussie nivo van een vacature is zeer laag. Dus maar op slot :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.