Scripters Gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jonathan

Jonathan

28/02/2006 18:35:00
Quote Anchor link
Dit is een kreet om hulp!
Ik kan scripten maar het gaat zo moeizaam de laatste tijd. Ik heb gewoon geen moed meer om verder te doen. Het duurd een week voor ik een stom script af heb!
Wie wil me helpen? Heb het echt nodig!
Het is een online text based game.
ZEKER GEEN CRIMINALS. Ik verafschuuw criminals.
Ik ben van nul begonnen.
Intresse?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 20:30:18
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

28/02/2006 18:44:00
Quote Anchor link
Kom eens met wat meer informatie. Linkje, opbouw van het systeem, uml etc
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

28/02/2006 18:49:00
Quote Anchor link
ja ik heb der wel interesse voor wil zelf ook een game maken en zeker niet zoals criminals dat begint zp saai te worden ik had zelf al een goed scriptje gemaakt om levels te berekenen tot in het oneinde heb je wel steeds meer xp nodig natuurlijk maar zelf ben ik ook nog niet de beste in php maar kan al kleine login systeeme maken met php maar maak best wel veel parse errors nog:p

maar die vind ik ook wel maar als je dat wilt stuur maar berichtje!

groetjes mebus!
 
Jonathan

Jonathan

28/02/2006 19:05:00
Quote Anchor link
@arjan wat bedoel je juist met opbouw van het systeem?

Info:
-----


Sitenaam: Maffiagame
Type: Nu nog een mafia spel maar binnekort iets anders
url: http://www.maffiagame.be
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

28/02/2006 19:09:00
Quote Anchor link
Stel dat ik mee wil werken (ik acht de kans onder de 0% gezien het woord 'maffiagame') dan wil ik toch weten hoe jou huidige systeem in elkaar zit. Hoe jij geprogrammeerd hebt (smarty?) bijv. Als jij graag werkt in één groot .php bestand (blob) dan word het samenwerken al een stuk ingewikkelder. Maar ook dingen als jou documentatie is belangrijk voor een samenwerking.
 
Jonathan

Jonathan

28/02/2006 19:13:00
Quote Anchor link
Ik werk altyd in kleine scriptjes ;)
En het woord maffiagame mag je niet afschrikken vind ik ;)
Ik doe het voor de fun. Maar later als mijn domein om is ga ik ergens anders hosten en noem ik het zoiets als evilempire ofzo ;)
dan zet ik mijn scripts gewoon om.
(Men host is gewoon te duur) en daarom zit ik spijitg genoeg opgeschepts met die domme naam ;)
Maar later wordt dit zeker anders ;)

Ps: Mijn 100ste Post :p (Feestjeuh!)
 
Niels Beckers

Niels Beckers

28/02/2006 19:15:00
Quote Anchor link
hoe iets wil je precies maken?
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

28/02/2006 19:18:00
Quote Anchor link
Mooi streven en ik zou zeggen ga ervoor!!
Dit forum bied je allerlei kansen om zelf wat te leren.
Wat ik nu begrijp en correct me if I am wrong is dat je graag wenst dat anderen voor je gaan scripten...

Nou dat doe ik niet :)
Ik wil je zeker helpen als ik kan maar een hele site voor je opzetten dat is niet de essentie van mij om hier te zijn!! Dus mijn advies is ga aan de slag en vraag om hulp wanneer je "vast" komt te zitten!!

Heel veel suc6 gewenst!!
 
Jonathan

Jonathan

28/02/2006 19:27:00
Quote Anchor link
hehe lissy toch ;)
Daar heb je het mis ;)
heb ZELF het volgende gemaakt:
-login
-aanmelden
-layout
-ledenlijst
-profiel
-attack
-profiel veranderen
-winkel
-Pm systeem
-enzovoort

maar de zin zit er niet meer in!
hulp wil ik zeker! daarmee krijg ik weer zin om wat te scripten want alles gaat zeer traag!
omdat allemaal te scripten heb ik een halfjaar gedaan :s zieje hoeveel zin ik nog heb :s
 

28/02/2006 19:27:00
Quote Anchor link
wat wil je nog gaan doen?
 
Jonathan

Jonathan

28/02/2006 19:29:00
Quote Anchor link
@Gijs
Heb ook niet veel inspiratie meer :(
 

28/02/2006 19:32:00
Quote Anchor link
Main

HoofdmenuMijn MobstarFAQ / HandboekStatistiekenZoekSpelers onlineHoe te betalenBetaal HandboekLandenMobstar KrantOverheersingMerchandise
Crime

Kleine MisdaadAutodiefstalGeorganiseerde MisdaadDrugssmokkelGevangenisLuchthaven
Investments

WinkelVeilingenKogel fabriekLoodfabriekBankAandelen MarktZwarte marktVerzekeringSafety Deposit Box
Conflict

MoordAanslagenAanslagenlijstTarget RangeKill FrenzyCrew
Gambling

RouletteGetallen-spelBlackjackYahtzeePokerWeddenschappenLoterijSlot Machine
Communication

Mobstar ForumAankondigingenOOC ForumCrew ForumFouten ForumVraagbaakPostvak INArchiefSend Message

Uitloggen



hè truc, ff gecopied van mobstar:P

kun je zien wat je nog zou kunnen doen
 
Jonathan

Jonathan

28/02/2006 19:35:00
Quote Anchor link
is wel leuk MAAR...
Dat is van mobstar he ;)
Ik zoek originele ideen en dat is een probleem mafia spelletjes zijn al zo uitgemelkt dat iets nieuws vinden het zelfde is als een naald in een hooiberg zoeken ;)
 

28/02/2006 19:38:00
Quote Anchor link
ik weet niet misschien iets als:
- level dat steeds omhoog gaat als je beter word
- groepen(clans,guilds,gangs,crews verzin iets:P)
- bouw er games in

als je gewoon ff nadenkt kun je zo iets verzinnen
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

28/02/2006 19:41:00
Quote Anchor link
@ Jonathan : wist je dat voor wat jij vraagt in het bedrijfsleven veel geld wordt geboden ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.