scripts bij PHP & MYSQL startersboek 2005| Jochen Franke, J. Franke & A. Borntrager

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Reijerke Feenstra

Reijerke Feenstra

04/01/2012 13:10:14
Quote Anchor link
Ik heb delen van dit boek (uit de bibliotheek, dat me heel goed bevalt) al doorgewerkt. De uitgever Easy Computing blijkt failliet en de support-afdeling (www.comcol.nl) heeft me laten weten dat zij me daar niet meer aan kunnen helpen. Is er toch nog iemand die me aan de bijbehorende scripts kan helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 07:59:10
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/01/2012 13:27:08
Quote Anchor link
Een boek uit 2005? Is dat niet een beetje te oud? ;-)

Toevoeging op 04/01/2012 13:50:09:

En ik heb de bestanden op weten te duikelen in de archieven en catacombes van mijn harde schijf:

Klik voor de download.
Houd wel rekening dat het boek meer tussen PHP 4 en 5 inzit. Classes worden er volgens de oude PHP4 methode beschreven, en de formulierafhandeling is niet netjes.
Gewijzigd op 04/01/2012 13:51:19 door - Ariën -
 
Jelle -

Jelle -

04/01/2012 13:59:23
Quote Anchor link
Ik denk dat je beter een nieuwer php boek kan lezen
 
Reijerke Feenstra

Reijerke Feenstra

05/01/2012 12:39:04
Quote Anchor link
Beste Aar,

Geweldig bedankt! Wie wat bewaard heeft wat! 2005 is inderdaad al weer erg lang geleden. Ik heb verschillende boeken geraadpleegd en het probleem is dat ieder boek weer zijn eigen casus doorwerkt en daarop doorborduurd. Nu ik die in dit boek een beetje ken en kan volgen, wil nog even het laatste hfst doen ivm een cursus.

Beste Jelle,

Daarna ga ik het boek PHP&MySQL HeadFirst over procedurele PHP helemaal doorwerken en laat ik OOP even voor wat het is!

groetjes, Reijerke
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.