Scripts uit boek 'PHP6 en MySQL' van Academic Service

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frans Faegel

Frans Faegel

01/05/2011 09:44:29
Quote Anchor link
Ik heb net bovenstaand boek binnen gekregen, maar van de hierin vermelde scripts is geen cd bijgeleverd of is niets te downloaden bij de uitgevers. Bij navraag bij de uitgever (SDU) en boekhandel (ComCol) kwam ik vooralsnog niet verder.
Ik wou dit boek voornamelijk gebruiken als overzicht en naslagwerk en heb er daarom geen trek in om alle scripts zelf met het handje in te voeren om een en ander te testen etc. Kost te veel tijd en ben ook veel te lui voor dat soort werk;-)
Wie heeft wel iets gevonden of een 'downloadbare' oplossing voor mijn probleem??
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 20:59:53
 
Noppes Homeland

Noppes Homeland

01/05/2011 09:59:38
Quote Anchor link
Hoe kan je nu een boek aanschaffen van een php versie die nog in de kinderschoenen staat.

Maar ja, waarom eigenlijk een boek aanschaffen. Enige naslagwerk wat redelijk is is php.net en voor de rest zijn er andere betere boeken met betrekking tot programeer technieken.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

01/05/2011 10:01:05
Quote Anchor link
Staat gewoon te vinden via de site van A.S.
Heeft me nog geen vijf minuten gekost: http://www.sdu.nl/catalogus/9789012581776
Gewijzigd op 01/05/2011 10:01:31 door Obelix Idefix
 
Frans Faegel

Frans Faegel

01/05/2011 10:20:23
Quote Anchor link
Bedankt Obelix, maar je doelt op een ander boek dan de mijne. Ik heb 'Het complete handboek' en 'de echte Wiley Bible' (ned. uitgave). De uitgever biedt hiervan nog geen mogelijkheid tot downloaden.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/05/2011 11:16:08
Quote Anchor link
Frans, het kan aan mij liggen maar in je 1e post zeg je:
"Ik heb net bovenstaand boek binnen gekregen". Ik neem aan dat het gaat om het boek uit de titel van jouw post "Scripts uit boek 'PHP6 en MySQL' van Academic Service".

Vervolgens zeg je in je laatste post "Bedankt Obelix, maar je doelt op een ander boek dan de mijne. Ik heb 'Het complete handboek' en 'de echte Wiley Bible' (ned. uitgave)."

Ik kan je even niet volgen...
Gewijzigd op 01/05/2011 11:18:05 door Ozzie PHP
 
Frans Faegel

Frans Faegel

01/05/2011 13:29:03
Quote Anchor link
Voor de duidelijkheid: het gaat om dit boek
http://www.sdu.nl/catalogus/9789012581448
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.