Select box uitschuiven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 20:18:40
Quote Anchor link
ik heb een select box waar waardes uit de database staan.

Nu wil ik dat als je een waarde selecteert in de select box dat die gaat kijken in de database welke waardes er aan die waarde zitten...

en die moeten dan met een checkbox ervoor te zien zijn...

Dit lukt allemaal maar ik heb het zo gedaan.:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<select name="Categorie" onchange="this.form.submit();">


Alleen wat er dan gebeurd is is dat de velden boven dit vakje weer leeg worden zodra ik de waarde verander in de select box...

Hoe kan ik het zo maken dat dit niet gebeurd?
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 18:43:32
 
- Mark -

- Mark -

06/06/2011 20:21:41
Quote Anchor link
Je verstuurd het formulier dus je hebt de gegevens die van tevoren zijn ingevuld. Je kunt ze dan toch gewoon terug zetten of niet?
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 20:22:07
Quote Anchor link
@mark je bedoeld met $_POST weer enzo?
 
- Mark -

- Mark -

06/06/2011 20:23:54
Quote Anchor link
Ja, ik ging er van uit dat je met velden andere formulier velden bedoelt?
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 20:27:09
Quote Anchor link
Nee,

Ik heb 4 tekstvelden waar je gewoon tekst in kunt zetten.

Maar na deze velden komt een select box...

Daar zitten waardes in... En zodra je een waarde selecteert. refresht die het formulier en zijn de bovenste 4 tekstvlakken leeg.

Dit wil ik voorkomen of zorgen dat de waardes weer terugkeren in de tekstvlakken.
 
- Mark -

- Mark -

06/06/2011 20:35:32
Quote Anchor link
Wat versta je onder tekst velden dan?

Heb je plus minus zoiets of wat bedoel je?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<form id="form1" name="form1" method="post" action="">
  <input type="text" name="textfield" id="textfield" />
  <input type="text" name="textfield2" id="textfield2" />
  <input type="text" name="textfield3" id="textfield3" />
  <input type="text" name="textfield4" id="textfield4" />
<select name="Categorie" onchange="this.form.submit();">
    <option value="adf">adf</option>
    <option value="agfadg">adf</option>  
  </select>
  <input type="text" name="textfield4" id="textfield5" />
  <input type="submit" name="button" id="button" value="Submit" />
</form>
Gewijzigd op 06/06/2011 20:42:51 door - Mark -
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 20:36:38
Quote Anchor link
Ja dat heb ik ongeveer;)

Alleen als ik dan select een waarde selecteer dan zijn de bovenste 4 tekstvlakken weer leeg en dat wil ik niet want dan meoten mensen die 4 vakken weer opnieuw invullen.
 
- Mark -

- Mark -

06/06/2011 20:40:27
Quote Anchor link
Wat is dan het probleem? Het formulier wordt in zijn geheel verstuurd. Je doet met "this.form.submit();" hetzelfde als wanneer je op de submit knop drukt.

dat wat is ingevuld staat dan in de $_POST array. Je hoeft het alleen maar in het correcte veld terug te zetten.
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 20:43:13
Quote Anchor link
@Mark

Sorry had de ; net 1 letter te laat gezet dus had een fout die ik niet zag...

het werkt nu dus hartstikke bedankt.

Weet niet of je ook even naarmijn andere topic wil kijken?:$ Over checkboxen.

Super bedankt voor je hulp.
 
- Mark -

- Mark -

06/06/2011 20:47:26
Quote Anchor link
Sorry maar dat is javascript en daar heb ik helaas niet veel kaas van gegeten.
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 20:49:01
Quote Anchor link
Nee maar als dat met php kan is het ook goed... weet niet of je een oplossing weet.
 
- Mark -

- Mark -

06/06/2011 20:54:23
Quote Anchor link
Het kan op meerdere manieren met PHP maar echt gebruikers vriendelijk wordt het niet. Tevens krijg je dan een heleboel uitzonderingen en extra stukken in je script.
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 20:57:07
Quote Anchor link
Kun je mij een tip geven hoe ik het met php kan doen want ik ben ook niet goed in javascript.
 
- Mark -

- Mark -

06/06/2011 21:02:38
Quote Anchor link
Even een vraagje tussen door. Is dit voor die opdracht van Bart Wout?
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 21:05:11
Quote Anchor link
Nee dit is voor mijn eind opdracht van school.
 
- Mark -

- Mark -

06/06/2011 21:14:27
Quote Anchor link
Nah dat maakt het er niet veel beter op.

Anyway

Je weet hoe je een checkbox van te voren als aangevinkt kunt weergeven of niet?
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 21:17:30
Quote Anchor link
Ja dat weet ik.
 
- Mark -

- Mark -

06/06/2011 21:23:25
Quote Anchor link
Je kunt dan bijvoorbeeld een knop in het formulier veld stoppen genaamd check all. als er op die knop wordt gedrukt verander je de waarde van wat zullen we zeggen $checkbox_checked in checked="checked". In elke checkbox die je wilt laten checken door de check_all knop stop je $checkbox_checked
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 21:49:35
Quote Anchor link
ik heb dit nu

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
echo '<tr><td><input type="checkbox" checked=checked name="CheckAll" onClick="this.form.submit();">Check/Uncheck all</td></tr>';


Alleen hoe ik hem dan precies moet opvangen kom ik niet helemaal uit...

Kun je me een klein voorbeeldje geven?
 
Arjan -

Arjan -

06/06/2011 21:51:24
Quote Anchor link
Gebruik ajax icm jquery voor dit soort dingen. Veel gebruiksvriendelijker. Verdiep je eens in jquery, scheelt je echt enorm veel onheil.

Ps: wel vreemd dat je voor Bart Wout exact hetzelfde moet maken. Als je ergens geen kaas van gegeten hebt moet je de opdracht niet aannemen (of de opdrachtgever tenminste inlichten (wellicht heb je dit ook gedaan)).
Gewijzigd op 06/06/2011 21:53:06 door Arjan -
 
Dennis meijer

dennis meijer

06/06/2011 21:53:38
Quote Anchor link
Voor Bart heb ik het anders gemaakt.

Ik ben dit voor meerdere formulieren bezig want ben ik ook bezig voor een autogarage bedrijf die ook zo een soort formulier moet hebben waar meerdere checkboxes inzitten.

Daar zitten er merken in met soorten autos en dan kun je nog opties aanklikken enzovoort dus werk je ook met heel veel checkboxes...

Ajax en jquery weet ik totaal niks vanaf dus dat zal hem niet worden.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.