select met meerdere kolommen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle ontwikkelaar met PL/SQL en APEX in de regio

Bedrijfsomschrijving Het havengebied rondom Rotterdam biedt veel uitdagende projecten binnen o.a. container mangement, douane en warehousing. Deze organisatie biedt juist op dergelijke segmenten ICT-oplossingen van grote kwaliteit. Deze organisatie kenmerkt zich als een fullservice softwarehuis dat verantwoordelijk is voor zowel het bepalen van de informatie behoeftes bij klanten, inhouse software ontwikkeling en de implementatie van deze software. Dit doen ze inmiddels al een zeer geruime tijd voor voornamelijk klanten binnen de logistieke sector. Binnen de logistieke sector hebben ze inmiddels een imposant klantenbestand opgebouwd wat optimaal bediend wordt. Denk hierbij aan bijvoorbeeld grote vervoers/transportmaatschappijen. De organisatie is zeer goed bereikbaar

Bekijk vacature »

Jan R

Jan R

08/10/2021 19:27:53
Quote Anchor link
Hoi

Iemand een idee hoe ik in een select/option meerdere kolommen kan maken?

ik vond deze oplossing
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<option value="2"><column>Frank</column><column>Schaakclub</column> </option>
Maar deze is niet w3c compatibel :).
Een option mag geen children hebben.

jan

PHP hulp

PHP hulp

09/12/2021 04:42:56

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

08/10/2021 19:34:35
Quote Anchor link
Hier staan vast handige tips in:
https://stackoverflow.com/questions/17162219/html-multiple-column-drop-down-with-adjusted-columns

Variërend van jQuery door op een speciaal teken te splitsen, tot het gebruik van een nagemaakte dropdrown.
Gewijzigd op 08/10/2021 19:34:48 door - Ariën -

Jan R

Jan R

08/10/2021 20:03:46
Quote Anchor link
Bedankt. Deze pagina had dus mijn voorbeeld welke niet correct is :)
Andere oplossingen zijn via jquery. Laat ik daar dus een hekel aan hebben :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.