SELECT WHERE AND
$sql = "SELECT * FROM week WHERE naam = '" . $bnaam." AND weeknr = ".$bwelke." '";
ik wil 2 attributen selecteren, naam en week uit de tabel week, deze oplossing lijkt niet te werken, weet iemand wat er fout gaat?
ik wil 2 attributen selecteren, naam en week uit de tabel week, deze oplossing lijkt niet te werken, weet iemand wat er fout gaat?
Ik kreeg helemaal geen foutmeldingen, ik gaat dit maar eens ff proberen, bedankt Erik!
Perfect!!!!
Perfect!!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door BlcKJcK
En geen * gebruiken als je er maar 2 wil gebruiken.
Dus:
Ookal denk ik dat je meer attributen wilt selecteren, aangezien het anders vrij nutteloos zou zijn aangezien je de waarden al hebt blijkbaar :)
Je bedoelde waarschijnlijk dat je wou selecteren met voorwaarden voor 2 attributen.
Edit
Dat je geen foutmelding kreeg is je eigen schuld :)
Deel je code bijvoorbeeld zo in:
Dus:
Ookal denk ik dat je meer attributen wilt selecteren, aangezien het anders vrij nutteloos zou zijn aangezien je de waarden al hebt blijkbaar :)
Je bedoelde waarschijnlijk dat je wou selecteren met voorwaarden voor 2 attributen.
Edit
Dat je geen foutmelding kreeg is je eigen schuld :)
Deel je code bijvoorbeeld zo in:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
$sql = "Hier je query";
$res = mysql_query($sql) or die(mysql_error()); // Zo had je wel een error gekregen.
if(mysql_num_rows($res) > 0)
{
while($row = mysql_fetch_assoc($res))
{
// Gebruik hier de waarden uit de tabel
}
}
?>
$sql = "Hier je query";
$res = mysql_query($sql) or die(mysql_error()); // Zo had je wel een error gekregen.
if(mysql_num_rows($res) > 0)
{
while($row = mysql_fetch_assoc($res))
{
// Gebruik hier de waarden uit de tabel
}
}
?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z